2 augustus 2025, 14:10:58

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Roosje

Okee, mooi, doe ik dat :) Wat mooi, al die veertjes zo!

bobbie

Citaat van: bobbie op 28 oktober 2005, 12:15:55
Zohee,

Cor heeft een flinke klap gehad, je ziet het in zijn gezicht.

Zorg maar goed voor hem Petra, dan is hij gauw weer het mannetje.

Groetjes, Nel :)

................ en deze keer was ik echt serieus  :-\

Petra en Cheeky

28 oktober 2005, 18:06:46 #1712 Last Edit: 28 oktober 2005, 18:28:57 by (¯`°•.•°´¯)Petra
ooooooo, nu begrijp ik hoe je het bedoelt... dacht echt dat je weer een geintje maakte, Nel! Lief van je juist! Scuzie! ;)
(krijg je met zoveel gein, dan word je wel eens te letterlijk genomen!)

Caroline

Wat een mooie foto's zeg, die van die veertjes, wat een leuk idee.  :D

Groetjes van Caroline  :)

PS. fijn dat Cor weer zo goed opknapt, en ook leuke foto's van hem hoor met de schildpad op zijn pijnlijke buikje.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Bijna een nieuw valkje he?!  ;)

valkchico

Hallo Petra,

Wat hebben jullie met die schildpad gedaan hij kijkt wel wat vreemd uit z'n ogen ;).
Aahh en Cor heeft toestemming gegeven om de foto's te maken of heb je hem eerst een pijnstiller gegeven???????

wat een hoop veertjes heb je al hier zijn het allemaal van die kleintjes of van die veertjes die er niet uitzien >:(.
(je hebt ze toch niet stiekum geplukt he? ;))
Maar is dat alleen van deze rui of spaar je al langer?

En gaat het eten nog goed met cor ,of wacht ie tot ie weer zo'n lekker ontbijdje maakt?

gr Esther

~Natas~

Hoi,

Oh arme Cor, wat ligt hij er zo zielig bij.
Maar ik vind die schildpad wel erg lachtwekkend  ;D wat hebben jullie met dat ding gedaan.
En ja ik spaar ook al die grote veren en die heb ik ook in een speciaal potje gedaan.
Het zijn van al mijn valkjes die ik heb gehad, dus ook als aandenken van hun  :'(  :'(
Geef Cor maar een dikke kroel van Joep en de groeten van mij

:-* Natas

Ankie

Hoi Peet

Wat gaat het gruwelijk snel hier zeg . 1 Dag ben ik er niet en moest gelijk 3 pag. bijlezen...nou ja lezen,was meer plaatjes kijken :o :o :o :o.
Ik vindt Cor er nog wel een beetje zielig bijliggen hoor  ;) ;), maar gaat helemaal weer goedkomen met hem.

Misschien moeten onze valkjes een keertje ruilen... :o.
Hier is het precies andersom......Zazou probeerd Nala te versieren ,maar Nala zit er een beetje schaapachtig bij.
Ze hebben al een poos niet meer gewipwapt of wipgewapt ;D,
maar dat ligt echt aan Nala ...die heeft het een poosje goedgevonden ,maar op de een of andere manier gaat Zazou niet meer op d'r. Hij maakt prachtige geluidjes tegen haar en
zit op de bodem van de kooi alsof hij een ei wil gaan leggen .
Nala  is ook nog gewoon te jong ,maar ik denk dat als het wel weer gaat gebeuren als Nala eraan toe is. Chara is ook wel wat jong en Cheeky ook ,maar het gaat met die 2 vast en zeker goedkomen.

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Nou voor deze ene keer dan een foto van mijn lekkere mannetje.

Groetjes Gonnie

Riny

Citaat van: gonnie op 28 oktober 2005, 21:23:00

Hoi
Nou voor deze ene keer dan een foto van mijn lekkere mannetje.

Zeg Gonnie wie had je dan meegebracht toen je bij ons op de koffie kwam.
Die zag er heel anders uit.
Zeg dames we zullen die Gonnie toch eens wat beter in de gaten moeten houden ;D ;D ;DWant geloof me mannen die 30 jaar getrouwd zijn zitten niet meer zo strak in hun velletje als dit exemplaar.
Groetjes Riny :D :D :D

Caroline

Hihihi, die gonnie.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi

Echt wel hoor Riny de volgende keer gaat Antoon wel een rondje zwemmen bij jullie  , dankan je het met eigen ogen zien.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes gonnie

Riny

Citaat van: gonnie op 29 oktober 2005, 14:09:31
Echt wel hoor Riny de volgende keer gaat Antoon wel een rondje zwemmen bij jullie  , dankan je het met eigen ogen zien.

Ja ja Antoon laat ze maar kletsen.
De volgende keer ga jij een lekker potje bier met mijn Jan drinken en dan laat je Gonnie maar rijden.

Petra en Cheeky

@ Esther, Natas en Ankie: Die schildpad komt uit de Pandadroom van het Wereld Natuurfonds uit de Efteling. Die kijkt gewoon standaard zo high als een Vlaamse Papegaai!  ;D

@ Riny en Gonnie: Nou Gonnie, het wordt hoogtijd om Antoon te ontmoeten als ik dit zo zie en hoor  ;) Ik geloof er niks van dat hij zooooooo strak is!  ;) ;D Maar ook dat-ie jullie berenvel stofzuigt, wil er bij mij niet zo in! Mocht het toch zo zijn, eet ik de veertjespot van Cheeky en Chara op!  ;) ;D

Riny

Hoy Petra
Zoals ik begrepen heb is Cor weer thuis uit het ziekenhuis.
Gelukkig maar want dat geren naar het ziekenhuis is niet leuk.
Verwen hem maar lekker dan is die zo weer beter.
Sorry dat ik nu pas reageer maar hier was een grote storing dus ik wilde wel maar kon niet reageren op jullie.