2 augustus 2025, 20:34:55

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Valerie

Hahahaha!!! Die is goed!!! Daarom wilden ze niet in bad. Om jouw mooi te pesten zodat je niet mee kon doen aan die wedstrijd! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Wat zijn die 2 slimme beestjes!
Heb ik je gestoord in het posten van je foto's?
Mss doe ik dat nu weer. Zal ik mooi wegblijven??? ;D;D

Petra en Cheeky

Hadiho!

Brabbel, brabbel, krijs, krijs, fiet fwiew....... Ik maak me de laatste tijd een herrie jongens... niet normaal! En dat geluid komt in stereo in de gevoelige oren van Cor, Petra en Gizmo terecht, want Chara doet alles na wat ik doe en zeg! Alleen een beetje op een girlie-manier!  ;)

Maar.. ik ben wel valketrots op haar hoor! Want haar bouwvakkersriedeltje gaat steeds meer op dat van mij lijken! Ze kan alleen niet zo goed wijs houden!  ;D

Verder hebben we deze week veel gevlogen, gebadderd, gekibbeld en geknuft! Enne... we vreten alles wat los en vast zit momenteel: appel, wortel, tortillachips, boterham van Cor, gekookt eitje etc....  

Nou, dat was het weer voor nu!

Dikke knuf van Cheeky & Chara!

Roosje

Nou, nu is het verschil tussen nala en chara duidelijk he, nala is een simba ::) Zouden een leuk stel zijn die 2 ;D

Agnes

Hihi die foto waar Cheecky bijna 'verzuipt' is om je te bescheuren!! ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Wat een heerlijke baderfoto's prachtig, vooral inderdaad die foto van Cheeky.

Groetjes van Caroline

PS. Ga ik ook niet doen hoor iedereens hele dagboek lezen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  7 oktober 2005, 11:24:54
Zal de foto's maar ff in een nieuw berichtje plaatsen, want Valerie kwam er even tussen!!!  ;) ;D

Dan kan je toch gewoon op verzenden drukken als iemand tussentijds gereageerd heeft? Of bedoelde je dat niet? Goed dat je me aan die badderfotos herinnnert! Ik ga meteen zoeken. Ik maak geen kans zie ik nu wel.. ik doe wel weer mee ter opvulling..

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Ha die Cheeky en Chara,

Zeg, ik moet je toch even zeggen...ga eens aan het vrouwtje een ieniemienie snorkelsetje vragen? Dan kan je lekker lang onderwater blijven om te zien of er nog slablaadjes op de bodem zijn blijven liggen  ;D ;D

Jullie waren wel heel slim om gewoon stinkiestinkie te blijven tot na de badderfoto wedstrijd, ik snap het ook wel hoor...badderfoto's zijn heel intiem nietwaar? ;)

Joyce28

hahaha leuke foto's,die van mij zijn niet zo badderig,maar een douchebeurt 1x in de week zijn ze gek op :D

~Natas~

Hallo vriendjes,

Oh wat heerlijk zeg, ik zie mijn vriendinnetje badderen.
En Cheeky kan natuurlijk niet achter blijven  :P
Haha wat heerlijk zeg dat jullie ook lekker alles aanvliegen wat jullie lekker vinden.
Alles wat ik denk dat ik lekker vind vlieg ik erop af, en ga het opeten ook.
En soms ga ik het alleen maar verpulveren, zodat ik er een lekker ZOOITJE van kan maken  :P
En Petra, ik kan nog steeds niet met VOLLE teugen JA zeggen  :'(
Lees mijn dagboek maar, dan weet je genoeg.
Ga maar verder met mummelen vriendjes, en ik wil wel eens bewijs horen hoor  ;)

:-* Joepie

Natas

Petra en Cheeky

Citaat van: Roosje op  7 oktober 2005, 12:47:28
Nou, nu is het verschil tussen nala en chara duidelijk he, nala is een simba ::) Zouden een leuk stel zijn die 2 ;D

Een leuk stel en een lekker stel, ja!  ;D
Citaat van: Valerie op  7 oktober 2005, 11:28:39
Hahahaha!!! Die is goed!!! Daarom wilden ze niet in bad. Om jouw mooi te pesten zodat je niet mee kon doen aan die wedstrijd! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Wat zijn die 2 slimme beestjes!
Heb ik je gestoord in het posten van je foto's?
Mss doe ik dat nu weer. Zal ik mooi wegblijven??? ;D;D

Jaaaa, het is een uitgekookt stelletje hier in huis!  ;)
Citaat van: Agnes op  7 oktober 2005, 13:22:09
Hihi die foto waar Cheecky bijna 'verzuipt' is om je te bescheuren!! ;D ;D
Groetjes van Agnes.

Jammer alleen dat-ie niet zo scherp is, anders had ik 'm zeker nog ingestuurd... ;D Hij wilde zo graag en zo snel dat hij echt bijna koppie onder ging...
Citaat van: Caroline op  7 oktober 2005, 14:04:38
Wat een heerlijke baderfoto's prachtig, vooral inderdaad die foto van Cheeky.

Groetjes van Caroline

PS. Ga ik ook niet doen hoor iedereens hele dagboek lezen. ;)

Dank je Caroline! Enne... leuk dat je je zo vol enthousiasme in alle dagboeken hebt gestort...! Welkom bij de club!  :D

Citaat van: Lin op  7 oktober 2005, 15:29:12
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  7 oktober 2005, 11:24:54
Zal de foto's maar ff in een nieuw berichtje plaatsen, want Valerie kwam er even tussen!!!  ;) ;D

Dan kan je toch gewoon op verzenden drukken als iemand tussentijds gereageerd heeft? Of bedoelde je dat niet? Goed dat je me aan die badderfotos herinnnert! Ik ga meteen zoeken. Ik maak geen kans zie ik nu wel.. ik doe wel weer mee ter opvulling..
Groeten, Lin

Weet ik Lin, maar ik vond het verhaal logischer doorlopen als de foto's pas na haar berichtje zouden worden geplaatst, that's all!  ;)
Ben benieuwd naar je badderfoto... hoezo opvulling?! Je weet het maar nooit!
Citaat van: hippysuus op  7 oktober 2005, 16:40:12
Ha die Cheeky en Chara,

Zeg, ik moet je toch even zeggen...ga eens aan het vrouwtje een ieniemienie snorkelsetje vragen? Dan kan je lekker lang onderwater blijven om te zien of er nog slablaadjes op de bodem zijn blijven liggen ;D ;D

Jullie waren wel heel slim om gewoon stinkiestinkie te blijven tot na de badderfoto wedstrijd, ik snap het ook wel hoor...badderfoto's zijn heel intiem nietwaar? ;)

Het ieniemienie snorkelsetje voor valkjes was helaas uitverkocht in de dierenwinkel, Suus!  ;) ;D Althans... dat heb ik Cheeky & Chara wijsgemaakt.... :o Overigens, wel een superidee van je!  ;)
Citaat van: -Joyce- op  7 oktober 2005, 16:48:20
hahaha leuke foto's,die van mij zijn niet zo badderig,maar een douchebeurt 1x in de week zijn ze gek op :D

Nou bij ons is het ook niet altijd raak hoor, ze moeten er net zin in hebben!  ;) ;D
Citaat van: «Natas» op  7 oktober 2005, 22:34:37
Hallo vriendjes,

Oh wat heerlijk zeg, ik zie mijn vriendinnetje badderen.
En Cheeky kan natuurlijk niet achter blijven :P
Haha wat heerlijk zeg dat jullie ook lekker alles aanvliegen wat jullie lekker vinden.
Alles wat ik denk dat ik lekker vind vlieg ik erop af, en ga het opeten ook.
En soms ga ik het alleen maar verpulveren, zodat ik er een lekker ZOOITJE van kan maken :P
En Petra, ik kan nog steeds niet met VOLLE teugen JA zeggen :'(
Lees mijn dagboek maar, dan weet je genoeg.
Ga maar verder met mummelen vriendjes, en ik wil wel eens bewijs horen hoor ;)

:-* Joepie

Natas

Ik ga snel even lezen bij je Natas, dat klinkt niet goed!
Dat verpulveren kennen we hier bij Cheeky! Chara eet alles netjes op, maar Cheeky.... echt een kerel!  ;) ;D Gewoon flink schrokken en verpulveren, net als Joepie dus!  :P

Petra en Cheeky

En dan is het nu tijd voor een kleine Cheeky-special, speciaal voor zijn trouwste fans:

Dat is het weer voor vandaag, ik heb een ongelooflijk druk weekend, dus... zal bijna blij zijn als het weer maandag is...

Groetjes,
Petra

~Natas~

Hoi Cheeky,

Wat ben jij zo een lekker ding zeg.
Je wordt net al ikke een echte foto model hoor  ;D
En je bent inderdaad een echte kerel hoor, want DAMES gaan voor en jij mag de restjes hebben  :P
Maar wanneer hoor ik je nou een fluiten, ik wil weer bewijs hebben.

:-* en kroeltjes van mij.......................Joepieeeeee

hippysuus

Hoihoi,

Heb je een filter op die foto's losgelaten? Cheeky ziet er zo dromerig en poederzacht uit...lekker knuffelvalkje!  ;D ;D

Groetjes,
Suus

Ankie

Hoi Peet

Wat een prachtige badderplaatjes!
Je boft maart met 2 van die kanjers!!! (ik ook hoor met mijn kanjers). :D ;).
Blij als het weer maandag is?,dan ben je vast een van de weinige.
Lief die foto's van Cheeky....lekker dromertje..net zijn broertje!

Groet van Ankie

bobbie

Hoi,

Wat worden we weer verwend met prachtige foto's  :D

Meer meer meer meer meer meer meer meer meer meer meer  :P

Groetjes, Nel :)