2 augustus 2025, 14:12:08

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

12 september 2005, 20:37:54 #1260 Last Edit: 12 september 2005, 21:13:24 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Citaat van: hippysuus op 12 september 2005, 18:22:28
2 kilo aangekomen na al dat wandelen...zeg volgens mij ben jij gewoon van eetcafe naar eetcafe gewandeld. ;D ;D.

Ik moest vast langskomen om dat allemaal te helpen opeten...hihi, dan had ik beter mijn mus(valk?)ketiertjes kunnen meenemen want die eten meer dan mij ;D Ben wel heel benieuwd naar de ballonnen foto!

Goede tip van die repeteer knop..ga ik meteen ff zoeken op mijn camera...zit er vast op, vrouwen en techniek zie ik de mannen nou denken ::)

Groetjes,
Suus

Nou Suus, we hebben inderdaad vaak uitgebreid ontbeten, geluncht buiten de deur en 's avonds ook nog eens lekker Wiener Schnitzel of Forelle Muellerin gegeten....mjammmie! Vandaar die kilootjes... maar die gaan er vast wel weer af (zei ze vastbesloten... ahum...)! Maar je was welkom hoor, met of zonder je Musketiertjes! 't Was in ieder geval de moeite waard!

Hier komt speciaal voor jou de balonnenopblaasfoto (ik kijk wat moeilijk want die grote, dubbelzinnige ballon kreeg ik in eerste instantie niet verder opgeblazen dan zo... en zo mocht ik 'm van mijn moeder niet ophangen, want dat was obsceen, hahaaha!)

Wat het repeteerstandje betreft, op mijn camera is het knopje met allemaal rechthoekjes (venstertjes) achter elkaar. Hopelijk heb jij 'm ook... alhoewel... daar gaan mijn kansen op het winnen van een wedstrijd.... ::) ;D

Citaat van: aad op 12 september 2005, 18:24:08
hoi petra

Wat lees ik hier allemaal wipwappen
met een kookwekker ?? :D
Wordt hoe langer hoe gekker?? ;D
En ik lees ook wat over een fotowedstrijd !
Ik zal ook eens meedoen ... maken jullie geen kans meer :D ;D ;D ;D
Leuke foto's Petra 8)

Groetjes Aad

Ha Aad, Gezellig dat je hier weer ff komt buurten! Kwam je op het gewipwap af?  ;D ;D ;D Ik heb de eerste keer ook niet meegedaan met de fotowedstrijd, maar de volgende keer hopelijk wel... maar dan moet je natuurlijk niet meteen een van die superleuke foto's van Luuk en Lucky gaan insturen he?  ;) Het thema is douchen/badderen waarschijnlijk, dus ik kan me van jou nog wel een hele leuke foto herinneren die zeker in de prijzen zal vallen....  :P

De garoeten allemaal maar weer!
Peet

Riny

Hallo Petra
Ik geef je moeder groot gelijk!!!!
Groetjes Riny ;D ;D ;D

hippysuus

Jeeee Petra, waarschuw me ff zeg :o Ik zit net gezellig in een gesopt-in-de-thee koekje te happen op het moment dat ik je commentaar lees over de ballon...ik bleef er bijna in...;D ;D ;D

Als jij nou eens zo'n fijne voetreis hier wint dan gaan die 2 kilo er wel weer af hoor (als je tenminste niet weer naar het restaurant wandelt ;))

of anders wil volgens mij een kilozak met van die vervelende ballonnen ook wel helpen..heb je geent tijd meer om te eten ;D

Ivy

Zo weer bijgelezen...
Wat lief, je hebt toch kroelkippies! Ikke ook!!! ::)
Ontzettend leuke foto's trouwens.
Maar goed, ik heb even niks zinnigs om te zeggen dus ik hou het maar hierbij... Leuk dat je weer terug bent.
Greetz, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

patty_dordtse valkjes

hoi petra,

ow heerlijk die kriebel knuffel foto's van die stoere binkies van je zeg echt mooi.

fijn dat ze het goed samen kunnen vinden zeg.

liefs mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

~Natas~

Hallo vriendjes,

Leuk dat jullie weer terug zijn.
En wat een leuke foto's zijn er weer gemaakt zeg.
Jullie zijn echt een koppeltje hoor, wees maar blij dat het goed klikt tussen jullie  :P

Kroeltjes van mij:

Joepie

Petra en Cheeky

14 september 2005, 20:46:38 #1266 Last Edit: 14 september 2005, 21:04:34 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Hadiho!

Chara zat vanavond zo mooi te wezen op de lamp, dat vrouwtje het niet kon laten om er een paar leuke foto's van te schieten...

Kijk maar:

Nu even onder ons: Mooi is ze he, mijn meissie!  ;)
We hebben sinds kort iets heeeeeel lekkers ontdekt, Chara en ik. Appels eten we niet, maar Granny Smith's.... mjammmie!!! Dan weten we niet hoe snel we naar het stuk appel moeten vliegen om een stuk eruit te pikken!!!

Verder ben ik druk bezig om Chara nog wat extra te imponeren door mezelf zo breed mogelijk te maken en als een dronken pinguin over de stok te waggelen... Denk je dat het werkt??? Ik doe zoooooooo mijn best! Ik denk zelf van wel, want ze kroelt nu toch steeds meer terug! Of zou dat door mijn prachtige serenade's komen...? :-\ Luister maar:

http://www.youtube.com/?v=bVEv22i94qo

Dikke knuf van
Cheeky

Rinske

hoihoi,
Wat een mooie foto's he, echt een plaatje.
Nou Cheeky je mag trots zijn op je meisje hoor, en natuurlijk ook op het vrouwtje voor die mooie foto's!!!! :D :D :D

Groetjes,
Rinske

Kirsten

whahahah ik heb super gelachen om het filmpje,.prachtig!
Cheeky fluit en Chara komt voorbij en hij is gelijk afgeleid,. heerlijk :D :-*
Als dat geen liefde is ;) :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Luitjes

Leuke foto's van Chara !!! Op de eerste foto kijkt ze echt een beetje ondeugend ,net alsof ze net iets heeft uitgevreten ,maar dat doet ze natuurlijk nooit !

Mooi fluitje hoor van Cheeky !

Groet van Ankie

Gerda

Wat staat Chara mooi op de foto, maar het is ook een mooi valkje!!!
Geweldig filmpje, een nooie fiet view, maar vooral de klakgeluidjes zijn zo lief. Spikey hier kan dat ook zo schattig.

Groetjes Gerda

Rianne

Citaat van: Gerda op 14 september 2005, 22:49:30
Wat staat Chara mooi op de foto, maar het is ook een mooi valkje!!!
Geweldig filmpje, een nooie fiet view, maar vooral de klakgeluidjes zijn zo lief. Spikey hier kan dat ook zo schattig.

Groetjes Gerda

Volgens mij is dat Cor of Petra ;D

Maar ik geef Cheeky een 9+ voor z'n fiet fieuw! ;D

Urban Leopard

Citaat van: Rianne op 14 september 2005, 22:51:34
Volgens mij is dat Cor of Petra ;D

Klopt Rianne, dat was ik, maar Cheeky doet dat zelf ook hoor. Maar in dit geval heb je gelijk, het leuke is dat als ik dat doe hij altijd fwietfwuw er achteraan roept ;)

Cor

Christine

ik wil dat aan jazzy ook leren hij heeft zijn eigen deuntje en heeeel soms ook die bekende fiet fwiew maar alleen als hij zin heeft :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Heb ik nu een wasmachine gewonnen? ;D