2 augustus 2025, 18:12:11

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Petra op 26 augustus 2005, 16:00:10Oops Lin, dat was wel een erg lang antwoord op je vraag!
;D ;D ;D

Ja dat ga ik natuurlijk niet allemaal lezen!  ;)

Nee hoor een deuidelijk antwoord ik was wel benieuwd hoe het nou bij jullie gaat betreft dat.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi,

Wat een superleuke foto's van de birdies (ook van Cor trouwens hoor). Ik liep een beetje achter hier. Ik denk steeds dat ik overal recent ben geweest, blijkt dat ik vaak een paar bladzijden terug moet beginnen met lezen  ::).

Alles gaat goed bij jullie dus.

O ja, die foto van de handstand, helemaal geweldig.

Ik zie gelijk iedereen de handstand doen voor het computerscherm om te zien hoe je gezicht er nou eigenlijk uitziet.

O, ik heb gelijk een plannetje. Doei, tot straks. Hihihihi

bobbie

iedereen kan weer gewoon op zijn bureaustoel gaan zitten, de handstand hoeft niet meer  ;D

Roosje

Whahaha Nel hoe verzin je het :D

Valerie

Wat een leuke foto! Gekke Petra!
Zeg, maar waarom zijn die mooie leuke vleugels weg bij je naam? Ik vond dat wel leuk. :p

Petra en Cheeky

26 augustus 2005, 23:03:29 #1175 Last Edit: 26 augustus 2005, 23:05:05 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Hoihoi!

OK dan jongens, als jullie mijn metamorfose niet mooi vinden, maak ik 'm gewoon ongedaan!  ;) ;D Ik dacht nu wat minder ruimte hier op het forum in te nemen met mijn eigen korte naam, maar als jullie een beetje versiering willen: OK dan!!!  ;D She's back!!!  ;D

Gekke Nel, nu lijkt het net alsof ik een muur omhoog houd! Ik lijk tarzan wel! Hahaha! 't is jammer dat Jolanda (mijn collegaatje) haar armen ook niet omhoog hield, dan was het nog echter!

Ben blij dat jij hetzelfde hebt als ik, Nel. Soms denk ik ook echt alle dagboeken en verhalenboeken gehad te hebben, en dan blijkt dat ik toch weer iemand even gemist heb.... Ons excuus is dan steevast: het zijn er ook zoveeeeeel!! En dat kan niemand ontkennen!  ;D

Groetjes,
Petra

N.B.
O ja, Gerda wint dus ook een prijs! Het wordt vol daar op de bagagedrager van de bezemsteel!  ;D

Ankie

Hoi Petra

Je vleugeltjes zijn weer terug !!!!!!
Zo herkennen we je weer  ;D
Het makkelijke met heksen is dat alles kan.
Dus ook bagagedragers :D ;D ;D
We hadden allemaal gelijk ,want de ene keer staan ze achter je naam ,de andere keer erboven of ervoor. Allemaal prijs !!!!

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op 26 augustus 2005, 23:25:28
Hoi Petra

Je vleugeltjes zijn weer terug !!!!!!
Zo herkennen we je weer  ;D
Het makkelijke met heksen is dat alles kan.
Dus ook bagagedragers :D ;D ;D
We hadden allemaal gelijk ,want de ene keer staan ze achter je naam ,de andere keer erboven of ervoor. Allemaal prijs !!!!

Groet van Ankie

Nu is het aan mij om te verzinnen wat de prijs gaat worden!
Als we naar Riny gaan, zal ik zeker iets leuks voor jullie allemaal meebrengen, da's bij dezen beloofd!!  ;) ;D

Valerie

YAY!!!! De vleugeltjes terug!!! :):)  ;D

Petra en Cheeky

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan weer vliegen!  ;) ;D

(wie heeft er een bezemsteel nodig, ik heb gewoon mijn eigen vleugels  ;)!!!)

Valerie

Hahaha en vleugels zijn toch net ietsje charmanter dan een bezemsteel.  ;D

Christine

Wat leuk dat je lieve kleine vleugeltjes terug zijn dan kan je weer overal naar toe vliegen :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

Hoi Petra
ja, goed dat je vleugeltjes weer terug zijn, het is erg kaal zonder, en Nel leuk die foto bewerking, inderdaad nu lijk je net tarzan Petra.
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Ik moet even mijn verhaal kwijt, jongens. Ben hier alleen thuis en het janken staat me nader dan het lachen.

Vanmorgen zou ik met mijn moeder samen wat spullen van mijn vader uitzoeken (die vorig jaar overleden is), maar toen ik er aankwam, hoorde ik dat haar jongste zusje (mijn lievelingstante) gisteravond op haar verjaardag niet goed was geworden. Ze is direct naar het ziekenhuis gebracht, waar bleek dat ze een hersenbloeding heeft gehad.

Ik heb eerst vanmorgen met mijn moeder de spullen van mijn vader uitgezocht en daarna zijn we naar het ziekenhuis gereden, waar we even bij mijn tante zijn geweest. In eerste intantie functioneerde de linkerkant van haar lichaam niet helemaal optimaal en zag ze niet scherp, maar het lijkt er nu op dat alles toch aan het bijtrekken is, pfff.....  Wel heel spannend allemaal hoor! Ze vertelde me dat ze zich op haar verjaardag ineens heel raar had gevoeld. Alsof alle geluiden steeds harder werden en de wereld om haar heen steeds verder weg kwam te staan.... Gelukkig hadden haar man en haar a.s. schoondochter voldoende daadkracht om haar meteen naar het ziekenhuis te brengen i.p.v. eerst naar de huisarts of eerst rusten of zo... anders was het vast niet zo goed afgelopen... althans.. het is nog even afwachten want ze hebben haar bloeddruk (waar de onderdruk rond de 150 was!) kunstmatig met net nieuwe medicijnen omlaag gebracht.

Dat moest ik ff kwijt... schrijven helpt echt!  :) 

Peet

zazoe

Hoi Petra!

Jeetje, dat is echt even schrikken zeg!
Goed dat haar man en schoondochter zo snel gereageerd hebben, ik zou volgens mij van schrik niet meer helder nagedacht hebben!

Ik hoop dat alles goed komt, hou ons op de hoogte!

Enne...schrijf het gerust van je af hoor, wij leveren hier therapie, gratis en voor niks! ;)

Liefs en sterkte, Sanne.