2 augustus 2025, 15:48:32

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Citaat van: Lin op 13 augustus 2005, 15:32:09
ik bied ook mijn oprechte excuses aan voor het beginnen van de vermissingen  en Chara als een dief af te schilderen. ;D

Groeten, Lin

Niet nodig Lin, ik heb zelden zo gelachen....!!!  ;D :D ;D
Een dosis humor en gein, daar houden we hier allemaal wel van hoor, dus als jullie je gekkigheid hier willen uiten: GRAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!

bobbie

Hoi Petra,

Zo bruin heb ik ze nooit gebakken hoor, de oppasburen mee laten verhuizen, slim slim slim!!!!  :D

Groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi Peet

Geweldig zeg...! Ik was even niet geweest (had wat anders aan mijn hoofd ) en wist niet wat ik zag ;D ;D. Prachtig gedaan van Lin en Nel. Zijn goed op elkaar ingespeeld. Leuk ,wat je met foto's kan doen.
Gefeliciteerd met jullie appartement. Af en toe verhuizen is wel lekker omdat je dan ,meestal alles weer even goed op kan ruimen ;D.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Hadiho!

Hier komt de mafste valkparkiet uit Amersfoort weer eens achter het klaptoppie! Chara en ik hebben ons van de week weer prima vermaakt. Zeker nadat ze op de WANTED-poster heeft gestaan (wat een actie zeg!  ;D ), voelt ze zich nu heeeeel belangrijk! Het lijkt wel alsof ze daardoor ineens tammer is geworden!

Gistermorgen was Petra vrij vroeg op en heeft ons uit de kooi gelaten (meestal 's avonds alleen en niet 's morgens). Dat was dus al een grote bonus. Maar ditmaal, toen ik na de nodige vliegoefeningen lekker aan het bijkomen was in en op haar hand en me zalig liet kroelen... kwam Chara even kijken... steeds dichter bij.... Op een gegeven moment gaf ze een zacht kreetje van "ik ben er ook nog!" en toen ging ze Petra kusjes geven...! Echt aaien kunnen Cor en Petra haar nog niet (ja, twee tellen en dan is mevrouw weer weg), maar ze wordt wel steeds tammer en liever. Cor had hetzelfde van de week! LIEF!!!

Chara en ik kroelen nog regelmatig samen, eigenlijk ik ietsje meer dan Chara. Het is af en toe heel lullig voor mij (vinden Cor en Peet) dat ik mijn koppie steeds schuin houd en Chara in haar nekje pik, zo van: "Ik wil met je kroelen!", maar dat Chara daar eigenlijk niet zo vaak echt zin in heeft! Maar goed, soms laat ze mij mijn gang gaan, maar echt actief meekroelen.... ach, ze is nog jong!

Goed, hieronder weer wat recente fotootjes van ons tweetjes!

Achter de tralies....

Krabhappen, maar... de krab is nu kapot en lekt zand...!

Buiten de kooi...bij de ring

Chara op Petra's knie

Op de deur... (weer wat nieuws ontdekt...)

Nog steeds op de deur... na afloop een grote flats achterlatend...

Bonus: een hele mooie roos!

patty_dordtse valkjes

Hey cheeky,

Wat lief die foto's die je baasje heeft gemaakt.
Heeft die flats van een vasn jullie ook een spoor achter gelaten op de deur of niet?
Nou dat doen wij hier wel hoor soms hele strepen  ;D ;D ;Dken ze weer boenen  ;D ;D ;D.
Met mij gaat het goed heb volgens mij weer veel veertjes verloren en in die andere kooi liggen ook allemaal veertjes van dat stel mafkezen daarsow.
Die dochtervan mij(twinkel)dat is een stevig ding geworden hoor.ze speelt en doet in de kooi.
Ik en me vrouwtje wensen jullie een knuffel toe ennuh chara geef die cheeky nou eens een lekker kriebel knuffeltje joh  ;D ;D ;D

Een verre vriend,

Spikey
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

gonnie

Hoi
gefeliciteerd met jullie appartement , geweldig voor jullie, blijven jullie in dezelfde woonplaats ?
en de buren mee verhuizen dat is boffen , want dat is veel waard als je het goed met je buren kan vinden .
Groetjes Gonnie

Rianne

Wat een artistieke foto, die van de roos. :)
Die van de valkjes zijn gewoon leuk en lief!

bobbie

Hoi,

Je kan zeggen wat je wilt Cheeky, maar Chara is wel steeds in je buurt te vinden.

Enige foto's weer en een schitterende foto van de roos!

groetjes, Nel :)

Valerie

HAHAHAHAHAHA! Wat een verhaal en foto's!  ;D
En, Cor en Petra, Gefeliciteerd met de nieuwe woning!
Het duurt nog wel even, kunnen jullie rustig voorbereiden op het grote werk. Mag er niet aan denken. Toen ik hier kwam wonen, wat een werk, dat verhuizen. pffft  :o

Ivy

Hoi Cheeky en Chara.
Eindelijk is het jullie gelukt om jullie vijand (krab) te vernietigen? Gefeliciteerd!
Jullie fotoverhaal was prachtig, laat mensen maar denken dat het niet echt is gebeurt! Jullie gaan straks zeker goed hulp zijn bij de verhuizing, ook gefeliciteerd met niew stekkie! Het zal ons straks niks verbasen, als Petra binnenkort ook een nieuwe auto, prive vliegtuig en miljoen op de bank zal hebben. Waar hebben jullie de Schiphol diamanten verborgen, twee rovertjes! Nou snap ik het, de krab wist alles ervan, dus hij moest opgeruimd worden!
Succes met alles!
Groetjes, Ivy, Nicky&Joepie

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin

Hey,

Ach die chara snapt het nog niet. maar ja dat lees ik wel vaker met jonge poppen bij een man (grisha) Wel een lief stel zo bij elkaar.

Groeten, Lin

p.s. waar blijft patrick en Cor?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi Petra en Cor
waar is Cor , normaal zie ik hem iedere dag wel even op het forum maar de laatste tijd niet meer , of heb ik iets gemist.
petra je wordt op je wenken bedient , je had om mooi weer gevraagd , en ja hoor het is mooi weer , goed zo
van mij mag je er iedere dag om vragen , dat truuten weer hangt echt iedereen de keel uit.
Groetjes Gonnie

~Natas~

Hai,

Oh wat een schitterende foto's zeg van Cheeky en Chara.
Volgens mij wordt Chara met de dag mooier en mooier.
Het zijn wel 2 lieffies om te zien hoor.
Jullie krijgen heel veel groetjes en kusjes van logerende Joepie.
Hij mist ons nu al  ;D
Groetjes,

Natas

Gerda

17 augustus 2005, 22:45:46 #1093 Last Edit: 17 augustus 2005, 23:00:20 by Gerda
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 14 augustus 2005, 09:30:29

Krabhappen, maar... de krab is nu kapot en lekt zand...!

Hahaha, bij jou sloopten ze toch nooit wat ;) ;)
Of valt dit ook alleen onder rotzooi maken. :D

Volgens mij doen ze alles tegelijk!!!

Maar de foto's zijn prachtig!!!
Groetjes Gerda

Christine

Wat een mooie foto's ja lekker slopen en dan al het zand weggooien  :D wat een mooie bloem is me dat ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**