3 augustus 2025, 00:31:52

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi hoi Cheeky,.

Misschien moet jij samen met Queeny en de andere een soap of serie ofzo gaan beginnen?,. ik moest weer zo lachen! ;D
En weer een prachige badderfoto!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Cor_en_Petra

24 april 2005, 15:34:07 #241 Last Edit: 24 april 2005, 16:01:50 by Cor_en_Petra
Heeee Gonnie!
Leuk dat je steeds weer ff bij me terugkomt! Dat badderen van Fransje, daar moest ik wel om lachen hoor: net doen alsof-ie kleddernat is, en ondertussen maar een paar spatjes opvangen! Hahaha!

Ha Queeny, grote vriendin van me!
Dus zóooooooo werkt zo'n GSM!!! Waarom heb jij nou net geen beltegoed meer? Dan leen je dat ding van Patrick toch?  ;D ;D ;D Enne... anders bel ik jou wel hoor! Ik kan alleen zo lastig met mijn snaveltje bij de toetsjes, ik heb liever een laptop!

Heya Petra, Taxco en Chica!
Weet je, het begint zo vertrouwd te worden om dezelfde mensen terug te "zien", leuk!!!! Gizmo is trouwens beledigd, want ze is toch echt een poes en geen kater  ;) ;D
Maar het is erg leuk om een spelletje met haar te kunnen spelen, waarbij ik geen gevaar loop! Althans, ik zie dat gevaar niet zo, maar Cor en Petra worden zo hyper als ik mijn eigen spelletjes met Gizmo speel (landen vlakbij haar, over haar heen scheren met vliegen etc.) ......

Ha die Kirsten!
In een soapserie spelen met Queeny en Princess??? Lijkt me wel wat! Heb je ideetjes voor een verhaal? Er moeten wel veel badderscenes in zitten hoor, want dat begin ik steeds leuker te vinden! Helemaal als ik niet in mijn eentje hoef te spetteren in het water! :D ......

Liefs van
Cheeky

Lin

Hey,

Cheeky, nog steeds niet je naam in Sneaky verandert? ;) volgens mij kan jij de gehele dag wel badderen! Ik zat ook te denken pas maar op met Gizmo. Wat schrijf je toch veel op een dag. sorry dat ik elke dag zo laat pas aan je dagboek toe kom. Maar ik probeer elke dag te reageren! Want jullie worden straks schoonfamilie van Princess.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Willy van Dijk

Hoi Cheeky,

Petra vroeg of ik je wilde schrijven dus hierbij een klein berichtje van mij. Alleen ik weet niet wat ik je moet schrijven, maar nu sta je in ieder geval weer boven aan.

Groetjes Willy

Kirsten

Hoi hoi'

ehh ik dacht aan "onderweg naar cheeky" of ehh "lieve valkjes, ontdeugende valkjes",. haha en met jouw belevenissen, moet een half uurtje per dag invullen geen probleem zijn, toch? ;D en die badscenes is helemaal goed, maar wellicht moeten we een beetje sensureren als het overdags wordt uitgezonden ;)... Anders vallen mijn vlakjes binnen straks van hun stok ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Cor_en_Petra

Citaat van: Lin op 24 april 2005, 19:06:23
sorry dat ik elke dag zo laat pas aan je dagboek toe kom. Maar ik probeer elke dag te reageren! Want jullie worden straks schoonfamilie van Princess.

Ja, en schoonfamilie moet je natuurlijk te vriend houden  ;D
Nee, hoor Lin, ik schrijf wel héél erg veel en vaak, dat realiseer ik me heel goed en dat zal waarschijnlijk niet zo blijven, maar het is momenteel nog een soort verslaving  :P Dat houdt niet in dat je altijd maar moet reageren hoor, het mag natuurlijk wel... ;) ;D
Knuffies van Cheeky (uiteraard ook aan de rest van de familie!)

Cor_en_Petra

Citaat van: Willy van Dijk op 25 april 2005, 13:45:27
Alleen ik weet niet wat ik je moet schrijven, maar nu sta je in ieder geval weer boven aan.

Dank je voor het bovenaan plaatsen, maar het zakt vanzelf wel weer hoor! Als je niets te schrijven weet, hoeft dat uiteraard niet, maar het is wel lief van je dat je me van de 2e pagina af hebt geholpen!  ;)
Liefs van Cheeky

Cor_en_Petra

Citaat van: Kirsten op 25 april 2005, 14:27:59
ehh ik dacht aan "onderweg naar cheeky" of ehh "lieve valkjes, ontdeugende valkjes",. haha en met jouw belevenissen, moet een half uurtje per dag invullen geen probleem zijn, toch? ;D en die badscenes is helemaal goed, maar wellicht moeten we een beetje sensureren als het overdags wordt uitgezonden ;)... Anders vallen mijn vlakjes binnen straks van hun stok ;D

Hahahahaa! Nou Kirsten, volgens mij hebben we samen fantasie genoeg! Maarre... laten we je valkjes binnen maar gewoon op de stok laten zitten, staat zo slordig, zo op de grond!  ;D Ik ga in ieder geval mijn best voor je doen om mijn belevenissen regelmatig bij te blijven houden (maar misschien wel ietsje minder intensief dan nu...) zodat we er t.z.t. altijd nog een spannende soap van kunnen maken...
Dikke  :-* van Cheeky

Cor_en_Petra

25 april 2005, 18:58:08 #248 Last Edit: 25 april 2005, 19:29:34 by Cor_en_Petra
Haaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Ben ik weer met mijn dagelijkse update...
Vandaag niet zoveel uit de kooi geweest, maar dat komt vannavond/vannacht wel weer... ;)  Ik verheug me al weer op mijn "mannen onder elkaar-avondje" met Cor! Wel heb ik net een nieuwe knabbelstaaf gekregen. Die heb ik nu al flink geplunderd met mijn snaveltje! Mjammmie! Trouwens, ik ben zowieso goed in het plunderen en slopen met mijn snaveltje... :P

Hieronder een paar recente fotootjes:

Heerlijk op m'n gemakkie!

Nu volgt een activiteit die eigenlijk niet meer in deze tijd hoort... ik hielp Petra met het afwassen! Ja, je hoort het goed, ze heeft nog geen afwasmachine, dus we hebben het saampjes gedaan voor het keukenraam. Dat vond ik errug interessant, met name het schuim, maar de borstel pakken of de theedoek, dat ging mij toch te ver!  ;D Ik kan véél beter toezicht houden! Da's mij op het verige lijfje geschreven!  ;)

Daarna heb ik Petra weer eens flink gecontroleerd op verboden sierradenbezit, en ja hoor, ik kwam weer een andere ketting tegen die ik eens flink wilde besnavelen....

Net ben ik me trouwens wezenloos geschrokken van iemand die troep door een spleet in de deur gooide! Idioot! Ik vloog van schrik meteen 5 rondjes rond de kamer en ging bovenop de grote geluidsbox zitten met mijn kuifje omhoog!  O, ik hoor net dat het de postbode was en dat zo'n spleet een brievenbus is... rare wereld, die mensenwereld! Waarom heb ik zo'n ding niet in mijn kooi? Zouden Zazou, Pepper, Queeny, Princess en al mijn andere vriendjes en vriendinnetjes dat wel hebben? Ik zal het eens navragen!

Tot zover vandaag weer! Kusssssssjes voor iedereen!
Liefs van Cheeky

gonnie

Hoi Cheeky

ik vind dat je echt een knapperd bent , hoe oud ben je eigenlijk , praat jij ook tegen Cor en Petra ?

Groetjes Gonnie en Fransje

Astrid

Heeee gekke Cheeky  :-*

Hahaha, wat een leuk verhaal weer, dat postbode verhaal,
is echt geweldig, maare ik moet je wel iets bekennen, ik heb er dus straks wel twee naast elkaar in m'n kooi, daar komt dan geen papier doorheen, maar een water en twee voerbakjes, zal wel eens kijken of ik je dat eens kan laten zien
op een fototje hihihi moet nog steeds zo om je lachen  :) :D ;D

:-* Pepper

Lin

He Cheeky

Daar ben ik weer. Gaat morgen Cor op vakantie of niet? En niet te dicht bij de 'spleet' komen straks ben je geplet door een dikke catalogus. En dat willen wij niet! Mooie fotos zijn er weer van je gemaakt.

Groeten. Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hoi Cheeky,

Nu ga ik ook eens jou dagboek lezen.
Tja ik ben er even mee bezig geweest, maar tis erg leuk om te lezen hoor.
Ik moet zeggen je bent een hele mooie vogel om te zien, en wat een leuke foto's staan erin zeg.
En wat ben jij voor geslacht eigenlijk??

Nou ik ga jou ook volgen hoor,

Geef je baasje maar een kusje van ons
Groetjes,

Natas en Joepie[/color][/b]

Rianne

Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! Enne, wat nou niet helpen met de afwas!?!? ;D

Astrid

Heee grote broer  :-*,

Ik moet je toch iets gaan bekennen,
ik ben toch je kleine broertje  ;D

:-* Pepper