2 augustus 2025, 22:50:57

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
Ben ik weer , wat een toestand met die vuilnis zak , jakkes.
Verder alles goed bij jullie, moet nog verder bijlezen ,bij je maar dat komt  wel weer.
Het is wel een korte reaktie maar ga verder met klussen nu.
Groetjes Gonnie

Rianne

Chara laat zich in een hoekje drukken, wat is dit nou dame? Gebruik je vrouwelijke charmes en laat Cheeky eens blozen! ;D

bobbie

Hoi Petra,

Wat een heerlijke kroelfoto's weer zeg. Jullie hebben echt een leuk stel bij elkaar  ;D ;)

Groetjes, Nel :)

~Natas~

Hallo vriendjes,

Oh wat heerlijk zeg dat gekroel, dat vind ik ook zo lekker.
Jullie hebben mazzel dat jullie met z'n tweeetjes zijn, dus dan kunnen jullie lekker samen kroelen.
Leuke foto's om te zien hoor, volgens mij zit jullie vrouwtje ook telkens met de camera klaar (net als hier)  :-[
Cheeky en Chara een dikke knuff van mij  :-*

Joepie

Ankie

Hoi

Ik haal jullie er weer even bij !!!!
Wat ben ik toch weer aardig  ;)

Groet van Ankie

Agnes

;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ivy

Hee Cheeky&Chara!
Over vijf minuten is het weer weekend, dus ik hoop dat jullie weer wat nieuws hebben. Wat heeft Petra allemaal uitgespookt deze week? En jullie twee?
Groetjes,
Ivy, Nicky&Joepie

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Petra en Cheeky

5 augustus 2005, 17:59:16 #997 Last Edit: 5 augustus 2005, 18:07:25 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Heb ik net een megastuk getypt en op iedereen apart gereageerd... wilde ik de foto's uploaden en is de tekst verdwenen!!! Grffmff"*%#####

Sorry, jongens, ik doe het niet opnieuw! Dan maar een keertje geen persoonlijke reactie op iedereen, want ik was al heel blij klaar te zijn, omdat ik eigenlijk nogal grieperig ben en mijn bed weer in wil duiken!

Wel zal ik namens Cheeky & Chara de foto's plaatsen (maar ditmaal sla ik eerst dit berichtje even op, dus ff wachten totdat ik hem weer veranderd heb, dan staan de foto's er pas bij).

Ik heb vanmorgen voor Cheeky & Chara (op advies van Patrick) een kunststof flexibele doorzichtige plaat gekocht bij IKEA voor onder de kooi om de afvalstoffen van de dame en heer op te vangen... Je ziet gewoon de vloer erdoorheen, dus da's ideaal! En je boent/veegt het er zo vanaf zonder je vloer te beschadigen! Officieel is het om onder je bureaustoel te leggen als je wieltjes op tapijt niet zo lekker lopen, maar dit werkt prima!

Nu dan dus de foto's:

Als ik me wat beter voel, zal ik op jullie dagboeken reageren! Volgens mij heb ik weer een hoop bij te lezen!

Groetjes,
Petra

P.S. Knuffies van Cheeky & Chara!

Roosje

Haha het zijn wel kroelkonten he. Beterschap!

Rianne

Gerda

Hoi Petra,

Allereerst beterschap!!! Maar wie wordt er nou niet ziek bij/van dit weer.
Goede tip van die doorzichtige plaat. Bij onze hofleverancier!! Als ik er kom, neem ik er eentje mee voor onder een van de vele speelplekken.
Ik heb een beetje hetzelfde idee gehad. Ik heb 3 grote glazen snijplanken op de kast staan met alle speelspullen erop. Gewoon af te nemen met een lapje en sterk (want snijplank). Ik zie de kast (hout) er nog doorheen.

En dan je kroelkonten. Ze staan er weer schattig op. Bijna aandoenlijk hoe ze bij elkaar zitten. Daar kan Grisha nog wat van leren. Nezumi wil wel, maar Grisha snapt het niet zo erg of wil het niet snappen (playing hard to get??).

Nogmaals veel beterschap, neem een lekkere borrel en dan onder de wol.

Groetjes Gerda

Christine

heel veel beterschap petra en Cheeky & Chara verwen jullie baasje maar is heel goed

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

VAN HARTE BETERSCHAP

Groetjes, Nel :)

Rian

Hey Cheek en Chara,

Wat zijn jullie een lekker verliefd stelletje zeg. Las dat Petra een mooie oplossing heeft voor jullie afvalstoffen. Is een erg goede tip. Wens Petra maar beterschap namens joey en mij. Misschien kunnen jullie proberen om samen een beschuitje naar boven te vliegen  ;D  ;D. Als dat niet lukt moet je maar even lekker met d'r kroelen, knapt ze vast ietsje van op.

Groetjes Rian en Joey

Valerie

Mooie foto's Petra! Het is je allang vergeven hoor, dat de tekst kwijt is. Die foto's maken alles goed. Die laatste is een kadertje aan de muur waard, vind ik. ;)