3 augustus 2025, 12:04:53

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

aad

ha die cheeky

ff reageren op dat badderen .. ik ben niet zo een held hoor ..ga echt niet een duik nemen  ::)
Maar dit doe ik wel af en toe ... wel beetje warm water dan hoor  ;)

groetjes lucky :-*

~Natas~

Hai Cheeky,

Oh wat heerlijk dat je gister lekker hebt gebadderd.
Het is wel een mooie oplossing om in een diep bord te gaan badderen.
Maar uh...vind je een douche van een plantenspuit niet lekker dan.
Want ik Joepie vind dat namelijk heerlijk, en dan vooral als het lauw warm water is.
He wat jammer nou dat je baasje net te laat was voor je gevecht met je bierviltjes  :P
Want jaja ik wacht nog steeds op de foto's ervan, want wordt nu wel erg nieuwsgierig hoor.
Haha en het leukste is inderdaad het eten met je baasje he.
En dan vooral het "stiekum" te pakken krijgen en het lekker opeten das pas leuk  ;D

Nou de groetjes van mij Joepie....................natas

Astrid

Heeee Cheeky prieuw  :-*

Gezellig hé met z'n tweeen eten,
en ik vind je Mr.Crab ook heel erg leuk,
hoe werkt ie dan, dat ie gaat bewegen ?

:-* Pepper

Aad leuke foto van Lucky, dat is best een grote straal !!

Ankie

Heeeeee Cheeky BB

Hier even een berichtje van je kleine broertje. Want je stond bijna op pag.2 en dat kan natuurlijk niet ;) .Dus heb ik je even gered.
Versta jij me ? ;D :D ;) ::) ??? :P
Als je naar dagboek van Zazou gaat,snap je het wel ;)

Dikke knuf van Zazou,Ankie en de rest
Natuurlijk ook voor Petra ;)

Cor_en_Petra

3 mei 2005, 18:11:26 #304 Last Edit: 3 mei 2005, 18:15:21 by Cor_en_Petra
Ha Allemaal,

Vandaag wordt het even ietsje korter, want Petra is maar even thuis. We hebben net samen een patatje verorberd... maar ik heb meer gekeken dan meegegeten. Ik vind de trosgierst lekkerder! ;D

Gisteravond hebben we met zijn drietjes geluierd op de bank, Gizmo, Petra en ik.... kijk maar:

Liefs van Cheeky

Zazou: Bedankt voor het redden van mijn dagboek van de 2e pagina! Zal de komende week wel vaker gebeuren, want dan is Petra er niet... maar ik haal je wel weer in hoor, hahaha!

Pepper: Bedankt trouwe fan voor je berichtje! Mr. Crabs beweegt alleen als ik met mijn snaveltje aan zijn pootje trek... verder issie akelig stil!

Natas en Joep: Tsja... stiekum dingen doen is natuurlijk altijd het leukste! Zeker als je Cheeky heet (en als ik jouw dagboek goed lees, Joepie, ben jij minstens net zo stout als ik!)

Aad & Lucky: Leuk dat jullie ook zijn komen kijken in mijn dagboek! Grappige handtekening heb je, zo'n bewegende Lucky op je hoofd! Lief he dat badderen, maar het is inderdaad wel een flinke straal zeg, zo op de foto! Oops!

jacksmama

Hoi Cheeky,

Ik dacht, kom laat ik eens gaan kijken bij andere valkjes....

En ik moet zeggen....gezellig hoor om al jouw avonturen te lezen.
Je lijkt me een ondeugend dingetje..hihihi

Onze Thun is nog niet zo ondeugend, maar dat zal ongetwijfeld gaan veranderen. Eerst moet ie nog leren dat handen en vingers niet gevaarlijk en eng zijn.......

Nou ik vond het gezellig dat je even bij mij langs kwam en ik heb het erg naar mijn zin op jouw dagboekje., ik kom gauw weer bijlezen hoor.

dikke kuifkroel,

Christa, mama van Thun en Pino
Christa & De Rest

~Natas~

Hai Cheeky,

Ik wil ff zeggen dat ik patatjes echt geweldig vind.
Als mijn baasjes een patatje eten dan krijg ik ook altijd een stukje (ongezout dan wel he) en vind dat echt heerlijk.
En ik weet wel, dat het eigenlijk heel slecht voor mij is maar wel erg lekker  :P

Joepie

jacksmama

hoi,
wat een boel leuke berichten zeg.
mare ik heb sinds kort ook een vogen waterbak maar het enige wat Thun doet  is er in poepen van badderenn moet hij niks wetenn en de planten spuit al helemaal niet.

Groetjes Eric.

Ps bekijk het dagboek van thun en pino ook eens.
Christa & De Rest

Cor_en_Petra

Helaas kan ik jullie vanavond niet verblijden met een berichtje in mijn dagboek  :(:

Petra is lekker uit eten met collega's en ik ben alleen met Gizmo, dusssss..... ik kan niet bij de laptop komen om mijn belevenissen voor jullie op te schrijven, maarre... morgen maak ik dat ruimschoots weer goed hoor!  ;D

Liefs van Cheeky

bobbie

4 mei 2005, 15:19:37 #309 Last Edit: 4 mei 2005, 15:28:42 by bobbie
He Cheeky,

Alleen thuis vanavond? Zullen we een lolletje trappen? Geintje uithalen? Pilsie pikken? Ik ben Cobus en ik hou wel van een geintje.

Nu is het probleem dat ik ben gekortwiekt dus kan je richting mij komen? Dan moet je richting Rotterdam vliegen, dan een stukje richting zee en het huis met platte dak vlak voor het groen waarin koeien staan, daar moet je zijn. Ik zal voor het raam zitten om je op te wachten. Gaan we lol trappen. Moet ze je maar niet alleen laten. Wel Gizmo thuislaten hoor, ik ben niet zo dol op katten. Hoe ik er uit zie? Ik zal even een foto hieronder zetten, dan herken je me voor het raam.

Groetjes, Cobus ;)

Anita1

;D ;D ;D haha wat schattig zo voor dat raam,en dan de 2e foto nog een beetje schever en liever kijken..
en dan zien we moeders computer erachter.
leuk geschreven,lekker een pilsje halen lol.knuff anita

Lin

He

Aanstaande schoonfamilie!!! Ik ben er weer hoor en heb alles weer doorgelezen. Weet je wat ook leuk is om te doen met een haarelastiekje spelen. Dat deed de moeder van Princess ook altijd en het belandde altijd over haar hoofd heen. Ook kan je lekker eraan trekken als ie om je teen zit. Nou je hebt weer leuke fotos in je dagboek. en zo te lezen krijg je alle aandacht die je verdient. Er is menigeen valkje jaloers op je. en niet teveel schreeuwen he als Petra even weg is.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

4 mei 2005, 20:04:54 #312 Last Edit: 4 mei 2005, 20:06:35 by bobbie
He Cheeky,

Waar blijf je nou? Ik zit maar voor dat raam hier en ik zie je nog niet aankomen.

Durf je niet chicken? :P

Kom nu snel dan kunnen we nog wat lol trappen. Er is hier ook kermis.

Tot straks, Cobus

~Natas~

Hai Cheeky,

ACHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GOSSIE
Laat je baasje je nou de hele avond helemaal alleen.
Hopelijk maakt ze het morgen een beetje goed met je.
Anders kom je maar met mij spelen hoor, wie weet worden wij wel vriendjes  :-*

Groetjes

Joepie de poepie

Cor_en_Petra

4 mei 2005, 22:08:03 #314 Last Edit: 5 mei 2005, 08:28:24 by Cor_en_Petra
Jeeeeeeeeetje Cheeky, ik kan je ook geen avondje alleen laten, en er komen al allerlei dates op je af: Cobus en Joepie! Je bent echt nog veel te jong om naar de kroeg te gaan om een biertje te drinken hoor!  ;D ;D ;D
Enne... ik weet niet of Cobus ook zo'n deugniet is als Joepie, maarre..... als je nog meer streken leert van hen, kan ik het écht niet aan hoor in mijn uppie, HELLUP!!!! ;D ;D ;D

Lin, jouw suggestie van het haarelastiekje ga ik morgen uitproberen... ik heb ze in alle kleuren en maten en met en zonder glitters, dus Cheeky kan z'n hart ophalen!

Liefs van Petra
(lekker uitbuikend na een etentje met collega's, volgegeten met een zalmmoot met mozarella...mmmmm!)