16 april 2024, 18:33:16

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Petra,

ook jij bedankt voor de update, en natuurlijk de leuke foto's van C&C! :D

Lin

Hey Petra,

Ik heb je hele verhaal even gelezen. Het verbaast mij niks dat ze nog ondeugend zijn. Dat was cheeky altijd al. Ja pas als je rust hebt dan merk je goed hoe moe je bent. Waar ga je heen op vakantie eigenlijk? en met wie met vriendinnen?

Hey cor,

Weet je ik zag jou altijd als iemand die op een ambulance werkt. Maar wat ik nu lees begrijp ik dat dat de verkeerde richting is. Misschien wel dierenambulance? Is alles goed met je verder naast de liefde dan? en hoe is het met Gizmo nu zonder de valkjes?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Peet,

Ik ben met dit bericht de 20.000ste lezer in je dagboek ;D
Poepoe, zover ben ik nog lang niet.

Ik wil je nog een keer zeggen dat ik het heel leuk voor je vind dat je weer geluk in de liefde hebt :D
Toen Cor een nieuwe liefde kreeg wenstte ik jou hetzelfde toe.
Ben blij dat het al zo snel is gebeurd.
Waarom nog tijd verspillen toch ;D

Nou veel sterkte weer de komende tijd :-*

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Hallo Allemaal,

Hierbij eindelijk weer eens een update van het Cheeky & Chara-front  ;) ;D

De verhuizing is voorbij. Ik zit nu heerlijk in mijn gloednieuwe appartementje samen met de birdies, die zich er direct enorm thuis voelden. Het is grotendeels klaar, al heb ik nog niet het geld om alles meteen te laten doen. Maar dat komt straks vanzelf wel. Beetje bij beetje is ook wel leuk!

Met ons gaat alles prima, behalve dat we enorm moe zijn van alles... Daarom komt de vakantie van 3 weken straks goed uit om even flink bij te tanken... Ik ga dan lekker drie weken de Franse zon opzoeken met Patrick samen (mijn vriendje sinds eind februari). Cheeky en Chara zullen tijdens de vakantie samen met zijn valkjes, Queeny en Princess zijn!

Dit is even kort de stand van zaken nu. Ik heb nog geen internet op mijn nieuwe adres, dus hopelijk kan ik dat na mijn vakantie snel en vooral ook goedkoop regelen, zodat ik het verhalenboek weer regelmatig van foto's en verhalen kan voorzien!

Groetjes,
Petra

Christine

Wat heb ik je gemist hier!!
Probeer zelf een beetje uit te rusten en te genieten als je naar de Franse zon gaat! Wat de valkjes betreft die zullen het alle vier samen goed doen!! Geef de valkjes een kusje van mij!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

 ;D ;D Toen ik las dat je een nieuwe vriend had die ook nog eens een gezamenlijke vriend was van jou en Cor moest ik gelijk denken aan Pat. Telephatie??

Wel heel erg leuk voor jullie.  :D

Geniet lekker van de vakantie.

En heel veel geluk samen.  :-*

Leuk dat je er weer eventjes was, trouwens.

DOei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hey Petra,

ik dacht precies hetzelfde wat Caroline zei :-[ Jullie waren ook al samen naar de meeting vorig jaar met Feld. :) Leuk hoor! :D Wil je even aan Patrick vragen hoe het met Queeny en Princess gaat? *pleeease?* :)

Monky

Hi Petra,

Ik heb helemaal gemist dat je hier weer gesignaleerd was.
Druk met de verhuizing, hè. Maar daar weet jij ook alles van  ;D ;D ;D

Leuk dat we je weer vaker gaan zien.

Groetjes,
Monky

bobbie

Hoi Petra,

Ik heb na mijn verhuizing geroepen: ik verhuis nog maar 1 keer en dat is naar een bejaardentehuis.

Wat een vak apart zeg. Mijn hobby is het niet.

Fijn dat het goed gaat met de birdies en enig dat je ineens met 4 valkjes te maken hebt. Hahahaha, die Patrick. Dus Sherlock Holms is je nieuwe partner. Doe hem de groeten maar en een knuffeltje voor allevier de valkjes.

Groetjes, Nel :)

Valerie

Hee Peet!!!

Fijn om weer wat van je te horen! Dankje voor je kaart! Je had hem wel naar het oude adres gestuurd. Gelukkig had ik 3 maanden alle post laten doorsturen. ;)

Geniet maar van je welverdiende vakantie!  :-*
Groetjes,
Valerie



Caroline



Hoi Petra,

gefeliciteerd!!!!

En een hele fijne dag.






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met je verjaardag, en welkom bij de club van 40  ;D



Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

15 augustus 2006, 15:16:28 #2712 Last Edit: 15 augustus 2006, 15:24:55 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ha Allemaal!

Bedankt voor de felicitaties! ;D

Ik ben al heel lang niet meer online geweest. Ik heb nl. nog geen internet in mijn nieuwe huisje en ben pas net terug van 3 heerlijke weken zonnig Zuid-Frankrijk!

Nu, op mijn werk, heb ik eindelijk even de tijd om jullie een update te geven. Helaas zonder foto's, want mijn camera is stuk gegaan van de hitte! Ja, zelfs camera's kunnen blijkbaar oververhit raken! Flink balen! Ik heb alleen nog een paar leuke foto's van Princess en Queeny samen met Cheeky en Chara bij mij thuis vlak voor onze reis kunnen maken (die ik zal plaatsen, zodra mijn computer geherinstalleerd is). Ze hebben zich met zijn viertjes prima vermaakt. De oppas heeft ook geen enkel probleem met ze gehad, gelukkig! De drie weken verplichte opsluiting, kan dus blijkbaar geen kwaad, al waren ze alle vier erg blij dat ze, toen Pat en ik thuis kwamen, weer mochten vliegen!

Heel leuk, Cheeky en Chara zijn door de verplichte opsluiting supertam momenteel. Ze stappen keurig op en af en gaan netjes de kooi weer in als ik dat wil! En af en toe een lekker koppie geven!

Ook Princess en Queeny zijn ontzettend lief. Beiden zijn grote en behoorlijk tamme vogels geworden, die nog steeds handen wat engig vinden, maar wel keurig opstappen op je vinger. Queeny is duidelijk de baas (ook over Cheeky), maar Princess weert zich goed en staat ook haar vrouwtje! Queeny kan heerlijk kusjes geven! Princess moet de boel altijd eerst goed bekijken en is wat bedachtzamer, maar wel heel erg lief.

Douchen vinden ze beiden nog steeds prachtig met de plantenspuit. Dan gaan de vleugels wijd en wapperen en wringen ze zich in alle bochten om maar zoveel mogelijk nevel op te vangen. Die van mij keken het zo eens aan, maar alleen Chara liet zich door Patrick een beetje zijlings natspuiten, maar Cheeky moest er niks van hebben, de viespeuk! :o ;), die rende snel weg iedere keer op z'n platvoetjes!

Ik hoop snel weer wat foto's te kunnen plaatsen!

Liefs,
Peet

Agnes

Hoi Petra,

Leuk om weer wat van je te horen!

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, en dat het met de valkjes leuk klikt.
Voor hetzelfde geld was dat anders geweest ;)

Ben benieuwd naar foto's ;D

(Balen he, zo zonder internet thuis :P)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

EINDELIJK INTERNET IN MIJN NIEUWE HUIS!!!!

Daarom: Nieuw leven, nieuw verhalenboek:

Kijk nu in Cheeky, Chara, Queeny & Princess

(nu in aanmaak... met foto's)