2 augustus 2025, 20:06:10

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Peet,

Ik wilde je even heel erg veel plezier wensen voor morgen en donderdagavond, geniet er lekker van.

Liefs Caroline  :-*

Oh ja, je foto's waren fantastisch!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Petra
Jij kunt het hebben 2 dagen achter elkaar uit eten gaan.
Je slendert het er zo weer van af.
Veel plezier.
Groetjes Riny :D

Ankie

Hoi Peet

Gezellig hoor .lekker op stap !!!
Ik ga het weekend lekker weg en hoef dan lekker niet te koken !!!!
Veel plezier en shop ze !!!

Je foto's zijn weer helemaal top !!!!

Ik vindt het voor Barney best een beetje zielig ! :-[
Eerst was iedereen voor Barney en nu ineens tegen ! Arme jonge ;) ;).

Groet van Ankie

Kirsten

Hoi peet,

Heel veel plezier vanavond en morgen,. even lekker genieten met vriendinnen :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marga

hoi peet
veel plezier morgen
groetjes marga

~Natas~

Hoi Peet,

Dank voor je bezorgdheid, maar dat hoeft niet hoor.
Ik hou je op de hoogte en ik stuur je gewoon een mail als er wat is of zo.
Ik ben erg blij dat ik ik jou heb leren kennen met de meeting.
Maar ik beloof, als alle drukte weg voorbij is kom ik zeker terug.

Groetjes,

Natas

gonnie

Hoi Petra
Weer mooie foto`s , dat comentaar erbij is inderdaad leuk , en niet te veel Chara en Cheeky in prive momenten storen hoor, ze geven het duidelijk aan  ;D ;D
veel eet plezier met je vriendin en colega .
Groetjes Gonnie

Roosje

Zo te lezen heb jij een paar gezellige dagen achter de rug. Maar nu niet ons gaan verwaarlozen he :'( :P ;)

Petra en Cheeky

Hallo Allemaal,

Bedankt voor alle reacties! Fijn dat de foto's en onderschriften in de smaak vielen... Valt niet altijd mee om iets origineels te verzinnen!  ;) ;D

Hier gaat alles prima, al is het wat druk geweest en zal het ook de komende week nog zijn. Woensdagavond lekker uit eten geweest met mijn vriendin/ex-collegaatje. Lekker bij de Griek gegeten! Was heel gezellig!

Daarna donderdagavond lekker wezen shoppen met een andere goede vriendin. Lekker 3 truitjes gescoord bij de H&M en heerlijk gegeten en gekletst!

Nu even een rustig weekend en komend weekend ga ik met een sportvriendinnetje een weekendje naar Mechelen/Maastricht. Kortom: genoeg in het vooruitzicht!

Met de valkjes gaat alles prima! Ze hebben het record knabbelstaven verpulveren weer verbeterd! De trosgierst was al na 2 uur gereduceerd tot een stompje! .... Ach.... de vreetwolven!

Hieronder even een paar foto's....

Close-uppie van Chara... mooi maken voor Cheeky

Zitten al mijn veertjes in de plooi?

Chara, wil je met mij spelen?

Dat wil ik even prive met je doorspreken... weg Peet!

OK dan, we gaan ervoor!

O lieve Chara, kom onder m'n vleugels! Laat me je verwennen!

Pffff. dat was heftig... ff poetsen hoor! We hebben zo lekker gespeeld samen!

Liefs,
Peet

Rianne

;D Leuke foto's weer Peet! :)

Caroline

Echt wel!!

Doei doei!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi petra
Mooi ik heb weer een big smile op mijn gezicht , leuk weer dat commentaar erbij , dat geeft het net iets meer .
Hoe was het etentje , ging jij niet een weekendje weg , ga je vanavond pas weg , heel veel plezier.
Ben benieuwd hoe Ankie het heeft , het is hier in iedere geval droog en ik hoop in Nijmegen ook .
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Nee Gonnie, mijn weekendje weg is pas komend weekend van vrijdagochtend t/m zondag eind van de middag...nog even wachten dus!

Ik ben ook benieuwd hoe Ankie het heeft! Hier schijnt in ieder geval de zon!

Ik ga zo even naar mijn zusje met de kids... kleine Marc zijn verjaarskadootje geven. Hij is helemaal wouws van Thomas de Stoomlocomotief, dus ik heb zo'n treintje en een stuk rails gekocht met een draaiplateaux erin!

Tot latersssss!

Peet

P.S. Caroline en Rianne: bedankt voor jullie complimenten voor de foto's! Ik doe mijn best!  ;) ;D

marilyn

hoikes petra

je valkjes staan er weer prachtig op en je hebt er zelfs weer een heel mooi verhaaltje van gemaakt  :D vind ik altijd leuk om de teksten erbij te lezen . het zijn echte snoeppie's die kleine lievertjes om te  :-*  :-*  :-*

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

21 januari 2006, 17:51:53 #2504 Last Edit: 21 januari 2006, 18:01:53 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Zoals een aantal van jullie al weten, heb ik al enige tijd in mijn hoofd zitten dat het voor dit dagboek misschien beter is om naar verhalen te gaan. Die gedachte wil ik nu omzetten in daden:

Reden:

- ik schrijf niet meer dagelijks en zie dat in de nabije toekomst ook niet gebeuren, zeker niet als de verhuizing dichterbij komt.

- ik reageer ook niet meer altijd overal, gewoon doodsimpel door tijdgebrek en ik voel me daar altijd schuldig over, omdat sommige mensen ook zo lief zijn om regelmatig hier te reageren.

Verhuizen van dagboeken naar verhalen hoeft geen "big deal" voor jullie te zijn (hoop ik). Vinden doen jullie ons toch wel en ik jullie zeker ook! Maak er s.v.p. niet iets dramatisch als een soort "overspel" van!  ;) ;D

Ik hoop daarom dat jullie mijn beslissing begrijpen!

Om er een postieve draai aan te geven: misschien vullen wij de leegte wel een klein beetje op die Nel bij verhalen heeft achtergelaten!  ;) ;D

Liefs,
Peet