3 augustus 2025, 18:48:59

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Petra,

Ik wens jou en Cor een erg goed 2006 met veel geluk, goede gezondheid en veel valkjesliefde!

groetjes Carin

imv

angelina

Hoi Petra,

Hele fijne feestdagen en een goed gezond en voorspoedig 2006 toegewenst.

groetjes,
Angelique en de kippekoppies

Love birdies

Petra en Cheeky

Allemaal bedankt voor jullie kerstwensen namens Cor en mij en ook vanuit hier nogmaals hele fijne dagen gewenst!

Al zijn we deze dagen veel weg, toch hoop ik nog wat leuke foto's van ons tweetal te kunnen maken!

Liefs,
Peet

Caroline

Dat hopen wij ook!!  ;)

Jullie ook hele fijne dagen!!

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo Petra, en Cor,

ben erg laat maar toch nog een verlate kerstwens.

gr Esther

Petra en Cheeky

Goede 's morgens Allemaal!

Na ons gisteravond heerlijk volgepropt te hebben bij het gourmetten met Cor's ouders en mijn moeder, zit ik hier al weer vroeg op het forum! Tja... ik werd gewoon om de normale tijd wakker... lastig is dat, uitslapen lukt gewoon echt niet meer!  :(

Daarom ga ik jullie gewoon even verblijden met wat nieuwe foto's van gisterochtend van ons tweetal.

Chara op haar favorietje plekje: de draaistoel!

Hier weer maar dan zonder flits genomen!

Cheeky zag dat ik net onder de douche vandaan kwam en dacht meteen: heerlijke schone haren, daar kan ik mooi een nestje in maken! ;D

Chara kwam hem snel gezelschap houden, maar dan alweer op haar favorietje plekje!

Nou, vandaag hoeven we pas om vier uur bij mijn zusje en zwager met de kids te zijn, voor die tijd alleen mijn moeder nog even langshalen! We kunnen vandaag dus nog even rustig aan doen....

Liefs,
Peet

Caroline

Hoi Peet,

Ik ben ook al weer vroeg wakker en kan  niet meer uitslapen net als vroeger, maar ben gelukkig niet zo vroeg als jij, ik werd om 8.30 uur wakker.  :)

Leuke foto's weer van je kanjers, heb je trouwens van je zelf zo'n mooi bijna zwart haar?? Prachtig!!  :D Ik zelf heb het tegenovergestelde, ongeveer dezelfde kleur als Sanne.

Nou, ik ga even lekker een bakkie koffie zetten, en dan zullen de kids zo wel wakker worden. 't is wat, slapen de kids lekker uit, is de mama wakker.  :-\

Heel veel plezier nog de rest van de dag.

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Ik had ook al in jouw dagboek gereageerd, maar mijn haar lijkt donkerder omdat het nat is! Mijn eigen kleur is heel donkerbruin met een kastanjeachtige glans.

't is me wat he, slapen de kids uit, is moeders vroeg wakker! Ik ben zelf ook zo'n gewoontebeest hoor, ik moet er doordeweeks altijd om kwart voor 6 's morgens uit, dus als ik dan in het weekend om 7 uur wakker ben, heb ik uitgeslapen! Meestal kruip ik dan het eerste half uurtje nog even onder de zonnebank, lekker warm naluieren!

Groetjes,
Peet

Kirsten

Hoi Petra,

Ik dacht het zal best stil zijn op ht forum, nee kom ik hier prachtige foto's tegen!,. :D Uitslapen is ook niet mijn sterkste en vind ik ook niet zo heel erg.
Veel plezier nog vanmiddag, wij gaan ook pas vanmiddag weg, dus ook lekker rustig aan.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

Wat een prachtige foto's!!  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi Peet,

Fijn dat jullie leuke dagen gehad hebben :D
En wat een leuke foto's weer allemaal van je liefjes ;)
Ik hou je zeker op de hoogte via IM :D
Net als vorige week ;)
Van mijn eerste kweek zal je niks missen oke?!
En je hoeft je niet schuldig te voelen vriendin :D ;) :-*
We snappen het allemaal!!

Liefs en een dikke knuf
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Petra,

Alles rustig hier lees ik. :) Ik heb ook niet zoveel te melden maar was al een tijdje niet wezen lezen hier, vandaar dat ik even langs kom.

Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes, Nel :)

Rianne

Hey Peet! Kon je na Cheeky's landing op je hoofd weer opnieuw douchen of viel dat wel mee? ;D

~Natas~

Hai,

Petra nog heel erg bedankt voor alles.
Je bent echt een schat  :-*
Nu ben ik weer terug, moet ik jou gaan missen.
Leuk weer hoor die foto's, heerlijk om ernaar te kijken.
Chara je bent en blijft een lekker ding hoor, en Cheeky is gewoon de matcho man  ;D
Leuke kerstdagen gehad verder.

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse