2 augustus 2025, 22:59:26

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

18 december 2005, 08:32:31 #2310 Last Edit: 18 december 2005, 10:47:16 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Dat zeg je precies goed Esther: HOHOHO!!! Hahahaha!
't is me wat, wat een gevuld ei en een kom soep voor bijwerkingen hebben op de hormoontjes van een aantal mensen hier... hihihi.... Enne... Val, je mag best meedoen met het experiment hoor! Eitjes zat!  :P

Goed, nu even wat serieuzer: een paar foto's van ons tweetal, althans, ditmaal met name Cheeky:

Ons tweetal weet zich weer heel goed te vermaken. Vanmorgen voor het eerst met een stukje mandarijn. Cheeky voelt zich de oppergod over de mandarijnen, en telkens als Chara ook een hapje wil nemen, jaagt hij haar weg! De etterbak! Maar Chara is ook niet voor 1 gat te vangen, en klimt dan via een andere kant naar de mandarijn en hapt zo toch ook lekker mee, totdat Cheeky haar weer wegjaagt!

Daar is Cheeky trouwens de laatste tijd dol op: Chara overal wegjagen! Gelukkig bijt ze ook af en toe van zich af, want anders zou het bijna zielig zijn! Die hormoontjes toch!

Met de verhuizing staat alles momenteel stil, Esther, totdat Cor klaar is met zijn kamer en met de rommel naar het grof vuil brengen... ik ga dus vandaag lekker met Harry Potter verder... het boek begint al aardig spannend te worden...!!

Liefs,
Peet

Caroline

Hoi Peet,

Veel Harry Potter leesplezier!!

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Ik zag ineens dat er onder de 10 laatst geposte berichten ook een kopje met statistieken stond! Had ik nog niet eerder ontdekt en wat schetst m'n verbazing, van de 10 meest gelezen topics qua aantal reacties staan we op de 2e plaats! Met Nel aan kop!

Kijk maar:

Mijn gevleugelde vrienden  2399
Cheeky & Chara  2312
**Valkjesmama**   2292
Zazou en Nala's dagboek  2238
Tinco, Tiara, Ayko, Nayana, Diego en Nevada  2140
Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)  2079
De valkjes van M&M!!  1663
Ricky, Valko, Daffy en Peppie.   1553
Spikey, Nezumi, Grisha en de twee grasjes  1501
Frans en Indy  1457

Dit zijn de mensen die de meeste berichten posten:
Paul  12469
Tara  8997
Lique  6080
Riny  6021
Lin  4981
Mandy  4632
Rianne  4607
Karin  4425
Stijn dc  4254
Peter  4139

En als laatste... zie je wel.. ik ben toch niet zoooo verslaafd:

Meeste tijd online:

Paul  29d 2u 17m
Riny  28d 12u 18m
Gerda  27d 13u 1m
gizmo_spikey  26d 15u 49m
bobbie  22d 22u 11m
Christine  22d 15u 27m
Rianne  22d 7u 55m
Lique  21d 17u 46m
Kirsten  21d 1u 48m
Caroline  20d 16u 18m

Hahaha, leuk he.... misschien hadden jullie dit stukje al lang ontdekt... maar zo niet.. hierbij de tip!

Groetjes,
Peet

marilyn

hoikes petra

hahahaha yes  ik ben ook nog niet zo verslaafd want ik sta er ook nog niet bij  :D  :D  :D

groetjes marilyn

ps als ik er nog niet bij sta dan vraag ik me af hoelang de anderen dan bij hun pc zitten  :P

Riny

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 17 december 2005, 19:33:12
Ik meen ergens te hebben gelezen dat het dezelfde uitwerking op jullie mannen heeft...... ben ik nou zo abuis, of heb je het gewoon verdrongen?! ::) ;) ;D

Hoy Petra
Dat de rest dat er achter zoekt dat het ook op hun mannen van toepassing zou zijn,daar kan ik niets aan doen.
Als ik het over mijn soep heb, bedoel ik valkjes foepjanknollensoep.
En Hoppa roep ik ook alleen maar bij de voliere.
Groetjes Riny :D

Petra en Cheeky

hippysuus

haha leuk die statestieken, zolang ik er niet bij sta kan ik hier met een goed gevoel mijn gang gaan ;D ;D

gonnie

Hoi Petra
Wat goed van jou die statestieken , die had ik ook nog niet gezien,leuk, en ik ben dus nog lange niet verslaafd zie ik .
mooie foto`s Peet, als je maar niet naar de stad gaat met een drolletje op je hoofd ,kan zomaar gebeuren, als ze vaak op je hoofd landen.
Groetjes Gonnie

Lin

Hey Petra en Cor,

wat gaat dit dagboek hard joh. Er zijn echt veel fans voor jullie dagboek. Ik weet nog wel dat jullie begonnen, wat gaat de tijd hard. Fijn om te lezen dat alles goed gaat hier. en op de fotos te zien landen ze nog steeds op jullie hoofd, de rakkers. Oh ja Petra je had  de statistieken staan, maar ik kom weer terug!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Grappig he, die statistieken! Ik vond het ook best leuk om zo eens te bekijken. De reden dat jij er nog niet tussen staat Marilyn is denk ik omdat het over de hele periode genomen is en jij natuurlijk nog niet zo lang op het forum zit. Denk ik alleen maar hoor....! Maar zo te zien ga je dat ruimschoots goedmaken, net als Lin... ben heel benieuwd!  ;) ;D

Hier weer wat recente foto's van ons tweetal:

Vlieg met me mee naar de regenboog, Chara...!

Ben ik niet een lekkerrrrrrrrr ding?

Liefde is samen klaptoppen!

Samen op het penthouse.... :P

Liefs,
Peet

N.B. Nee, Gonnie.... ik check altijd als ze op mijn hoofd hebben gezeten, of er niets is achtergebleven...! Dat Chara 1 x naast allemaal strengetjes een poepje heeft achtergelaten, is me eeuwig bijgebleven, dusssssss voorzichtigheid voor alles!!  ;D

Valerie

Chara dacht de nieuwste shampoo te hebben uitgevonden en jij vond dat allemaal niks? Ik neem aan dat Chara zich nogsteeds diepbeledigd voelt.  ;D

Ankie

He Peet

Wij staan 4de ....geen slechte prestatie  ;D ;D.
Maar gelukkig is het geen wedstrijd  ;D ;D.
Lekker dat het goed gaat met Cheeky en Chara !
Zazou heeft er ook een handje van hoor om Nala weg te sturen ,maar niet zozeer met het eten ,meer als ze in de buurt van Kelly komt. De ene keer laat hij het toe en de andere keer jaagt hij haar weg !! Ligt eraan hoe zijn veren staan ! ;D. Ik zag zelfs een paar dagen geleden dat Nala iets te eten van Zazou afpakte en vondt dat errug dapper van haar !!!! Maffe vogels !!!
Ik ben eergisteren in Harry Potter begonnen  ;D en kijk uit naar volgende week ,want dan ben ik vrij en hoop zo nu en dan even het boek te kunnen pakken !!!

Doe rustig aan en tot gauw !!!

Groet van Ankie

marilyn

hoikes petra

de foto's zijn weer erg mooi hoor zo'n snoezig koppeltje  :D geef ze maar een  :-* van mij

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Petra,

Ik wist ook niets van die statistieken. ??? En sta ik nog aan kop ook met het meest gelezen verhaal/dagboek  ;D

Geinig. :D

Leuke foto's weer Petra. En wat een boef die Cheeky om Chara zo weg te sturen. Een extra stukje mandarijn een stuk verder neerleggen een optie? Of deed je dat al? Want je bent slim zat natuurlijk  :P

tot de volgende keer, Nel :)

gonnie

Hoi Petra

Is Harry al uit ,of is het boek erg dik, nou nog veel lees plezier.
groetjes Gonnie