2 augustus 2025, 20:08:44

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

BLIJF... BLIJF..... lache!

Mariska

Nou ik blijf niet, want ik ga nu even een wijntje halen, maar kom dan weer terug oke ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Moet je helemaal naar de supermarkt dan... een wijntje halen is toch zoooo gebeurd?!

Mariska

YAM YAM :P :P :P

Nee niet naar de supermarkt.
Ik had alles al in huis voor Mike zijn verjaardag en dat ga ik nu lekker allemaal zelf op drinken :P :P :P

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Waar heb je Mike trouwens verstopt... of ligt-ie al te pitten?

Mariska

Die heb ik in de schuur opgesloten :o
Hij mag er pas uit als mijn broedblok af is ;D
Ik wil dat er hier gefoepjanknolt word ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Wat ben je streng zeg!  ;D ;D ;D
We kunnen ook effies op de chat gaan... als het tenminste stil is daar...?

Mariska

Mariska

Ja nu al zat, ik wou zeggen 2 zielen 1 gedachte.

Tot zo

Kirsten

Hoi Peet,

Prachtige handtekening,. en ik ga zo ook even bij Caroline kijken :D

ahaha wat een verhaal van dat zonnepitzaadje,. de nieuwe icoon kwam goed van pas ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

Wat doe jij rare dingen met zonnebloempitjes Petra  ;D ;D ;D Ene... mooie handtekening ! Ik moet ook maar weer eens een nieuwe maken, want ik ben een beetje uitgekeken op deze  ::) Ik heb hem al weer een tijd.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Petra en Cheeky

27 november 2005, 09:56:46 #2111 Last Edit: 27 november 2005, 11:28:12 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ha allemaal!

Na een marathon-forumbezoek gistermiddag/avond van bijna 8 uur vrijwel continu forum/chat.... heb ik nu een giga pijn in m'n nek en schouders (Valerie!!).... Vandaag doe ik dus maar even rustig aan met typen en ga ik als het een beetje weer is een rondje Amersfoort Zoo maken in de restjes sneeuw!

Cya!

Peet

Nog even de verwenfoto vanuit mijn handtekening... ik vind 'm nl. zooooo lief:

Dat was het weer voor nu! Fijne zondag allemaal!

aad

hoi Petra

Tjees paar dagen niet geweest en gelijk tig pagina's erbij ... maar ja dat heb je als je gaat chatten via dagboek he .. ;D ;D
Maar ff over je hoofd  (als het mag hoor  ;)) niks mis mee hoor met het korte kapsel  ::)
Tja Marathonbezoek ..vindt je het gek zie bovenstaande  ;D ;D
En sneeuwfoto,s tja valt niet mee hier .. was alleen maar regen en wind hier :(
Drom maar één van Maart 2005 ;D

O jee gaat niet zo lekker op dit moment tuusen die 2 hier Lucky jaloers  en regelmatig Luuk achterna .. denk dat ze boos is omdat tie niks wil ..of kan  ;) en als ik het zo bekijkt komen er met een paar dagen wel weer eieren..kan toch niet 24 uur in het donker gaan ziten hier ! ;)
En je bent niet de enige hoor met rugpijn troost je  :)
Zo he he voor mijn doen weer een hoop getypt .
Veel plezier Petra vandaag  :D

groetjes Aad

Caroline

Hoi Peet,

Veel plezier in de ZOO!!

Enne,....je kroelfoto vind ik helemal toppie, wat een scheetjes. Maar de zonnepitfoto mag er ook zijn hoor.  ;)

Groetjs van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

@ Aad: Thanx voor je compliment! Je bent de eerste vent die ik tegenkom die dit net zo mooi/mooier vindt!  ;D ;D ;D Mooie sneeuwfoto! Enne... hopelijk kom je snel van de rugpijn af! Bij mij is het gewoon een stijve nek/schouders, dus dat gaat vanzelf beter! ;)

@ Caroline: Bedankt voor de complimenten over de kroel- en zonnepitfoto! Tja... zo hebben we onze rituelen! En de valkjes vinden het prachtig!  ;)

EN DAN ZO.... VERS VAN DE PERS.... MIJN EERSTE ECHTE REDELIJK GELUKTE......

VLIEGFOTO'S......

(even wachten... ik ga eerst ff wat koffie drinken met Cor)