2 augustus 2025, 22:41:29

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

valkchico

hallo petra,

weer even bijgelezen (turbo lezen dus vast wel ergens overheen gelezen).
Je hebt weer mooie foto's geplaats en hele lieve (kroel)
Zijn alle griepperiekelen weer een beetje het pand aan het verlaten? Of zijn het van die twijfelaars die blijven hangen?

gr Esther

gonnie

Hoi Petra

ja hele lieve kroelfoto`s.
Groetjes Gonnie

Monky

Hi Petra,

Oef ik geloof dat ik met iedereen hier mee smelt. Echt leuke foto's...
Ik geloof dat ik helemaal weg ben van je valkjes... Wat een scheetjes  :D

Groetjes,
Monky

Petra en Cheeky

Sorry jongens, heb even een off-day, ik reageer van de week wel weer op iedereen! Lief dat jullie zo smelten van onze valkjes!! Doen wij dagelijks!

Groetjes,
Peet

valkchico

hallo petra,

Doe het maar rustig aan. Hoop dat je je snel beter voelt (zowel lichamelijk als tussen de oren).
Geniet van elkaar en van de valkjes. Probeer lekker wat afleiding te zoeken van wat je zo "off" maakt

gr Esther

aad

hoi Petra

Ik hou het denk maar bij een ofweekje ..  tis ook geen tijd om nu in dagboek te kijken maar ja je mot wat he moet er gewoon ff uit !!! 
En nog bedankt  voor de beterschapskaart ...  :)
Zijn idd leuke foto,s van die 2 .. gaat trouwens hier ook weer beter zoals foto laat zien  :)

enne gewoon ff rustig aan doen he !!
Ik doe wel mee .. kan ook niet anders nu ::)

Groetjes Aad

Mariska

Hoi Peet,

Hoe komt dat nou die off-day?
Geef daar eigenlijk maar geen antwoord op ;)
Tenzij je dat wil natuurlijk.
Doe lekker rustig aan en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
Geniet maar lekker even van je valkjes en je mannetje en Gizmo en we zien je hier wel weer als je daar weer zin in heb ;).

Liefs
Maris!!  :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Peet

Ik hoop dat je snel weer en on-day hebt !
Doe rustig aan hoor ,wij wachten wel !

Groet van Ankie

Gerda

21 november 2005, 16:15:46 #2033 Last Edit: 21 november 2005, 16:19:28 by Gerda
Hoi Peet,                          

Lekker rustig aan doen!!! Je hebt een hectische tijd achter de rug. Als oppepper wat vlindertjes!!!

Liefs Gerda

Petra en Cheeky

Bedankt allemaal voor jullie oppeppers! De vlinders waren fantastisch Gerda, en werkten meteen! Ook jouw ondergaande zon werkte prima Esther! Fijn dat jullie allemaal zo meeleven, terwijl ik gewoon echt een off-day had, gewoon zo'n dag dat ik me shit voel en het liefst gewoon diep onder de dekens kruip! Maar dat duurt bij mij nooit zo lang hoor! Meestal ben ik vrolijk en prettig gestoord en daar voel ik me ook stukken beter bij!  ;)

Vandaag helaas geen valkennieuws... de kooi moet nog open vanavond.... dus geen foto's! Maar die komen ongetwijfeld nog!

Liefs,
Peet

valkchico

hallo petra,

je voelt je gelukkig weer een stuk happier (mmm vreemd woord).
prettig  gestoord  huh was helemaal nog niet opgevallen ;).
ben in elk geval blij dat je weer van de partij bent.

gr Esther

Mariska

Hoi Peet,

Ik zal ook hier nog even zeggen dat ik je heb gemist en blij ben dat je je weer wat beter voelt!!

Liefs
Maris!!  :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Ik denk steeds dat ik heel veel mis bij jou maar het valt mee gelukkig. Fijn dat je off-day echt maar 1 dagje was. Nu kan je er weer tegenaan. En dat je prettig gestoord bent vinden wij helemaal geen probleem :D

Caroline

Zelfs de mooiste clown heeft wel eens een traantje!!

Fijn dat je jezelf gewoon even kon overgeven aan je slechte dag, is soms ook wel eens lekker, gewoon lekker met je kop onder de dekens blijven liggen. En daarna  weer met een beter gevoel opstaan.

Ik hoop voor jezelf dat je snel weer de vrolijke prettig gestoorde Peet bent.

Liefs Caroline.
Een dikke  :-* van Jasper, die nu naast me staat te dansen op Jantje Smit(kan het nog erger), misschien helpt het.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marije

*ligt in een plasje op de vloer*  ;)
Wat een geweldig enorm superdeluxe lieve kroelfoto's! :o :-*