2 augustus 2025, 18:00:39

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Mariska

Ja het is een paddestoel, je ziet bladeren eronder liggen!!

En tuurlijk mag Gizmo ook een keer in de picture.
ik zet toch ook de hele familie erop.
Zelfs die van mijn ouders en natuurlijk een beetje van mij!

Liefs Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

OK het was ook wel erg makkelijk he, maar voor mij een mooie inleiding om een paar foto's van vanmiddag neer te zetten. Ik ben heerlijk met mijn moeder het herfstbos ingeweest en heb wat paddestoelen op de foto gezet:

Dat waren ze! Het was een heerlijk middagje zo! Zo meteen gaan de valkjes lekker los! Maar eerst nog even in een paar dag/verhalenboeken neuzen!

Groetjes,
Peet

gonnie

Hoi peet

lekker uitgewaait, heerlijk dat is net wat je nodig had lijkt me,
hele mooie foto`s , en het raadsel was niet zo moeilijk.
Nou ik ben nog steeds verliefd , en dat na 30 jaar , dan moet het wel een stuk zijn hè .
We gaan niet naar avifauna , is een beetje ver, en duur.
en met het oog op een nieuwe voilere kan ik beter een geld inzamel aktie gaan houden , we zitten nu al op water en brood en we zijn nog maar net begonnen , maar alèè hè alles voor de birdies.
Groetjes gonnie

Petra en Cheeky

Agossie... je kunt altijd hier een hapje mee-eten hoor!  ;) ;D

gonnie

Hoi petra

bedankt voor het aanbod heel lief van jou . ik kom eraan Antoon doet een dutje dus ik kom alleen ;D ;D
Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Peet,

Heerlijk toch even uitwaaien in het bos.
Doet mij altijd heel goed!!
En je heb ook hele mooie foto's gemaakt.
Rood met witte stippen bestaat dus echt  ;D ;)

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rian

Hey petra,

Ook bij jou moest ik weer een aardig stukje bijlezen. Wat gaan al die dagboeken toch ontzettend snel. Fijn dat Cor al aardig opknapt.
Erg mooie foto' s trouwens. Ik wil er wel eentje op posterformaat  ;D Staat vast erg mooi in de kamer hier.

Groetjes Rian en Joey

Gerda

Wat een mooie foto's van die paddestoelen!!
Prachtig.

Ik zag vandaag (op het terrasje waar ik zat) iets wat rood was met zwarte stippen!!
Ja hoor, een lieveheersbeestje. Ik zie er de laatste tijd best veel!!!

Dus als tegenhanger van de rood met witte stippen de rood met zwarte stippen van dit kevertje (vandaag vastgelegd):

Groetjes Gerda

Mariska

Wow, mooie foto Gerda!!!
Ik had er vanmorgen 1 op mijn voorhoofd zitten.
In huis, hoe ik daar nou aan kwam.
Maar je heb hem mooi vastgelegd.

Groetjes Mariska

hippysuus

30 oktober 2005, 21:56:58 #1764 Last Edit: 30 oktober 2005, 22:01:52 by hippysuus
Ooh heerlijke herfstfoto's Peet, ik kan het bos gewoon ruiken...zalig!! Had ik net nodig na een hele dag achter de laptop zitten ;D

De zonne-foto van Chara is prachtig, er straalt echt een sereniteit van af...heel sfeervol!

Uhm...in limburg noemen we lieveheersbeestjes oliebeestjes...ik dacht altijd dat dat heel nederlands was totdat ik het vertelde in elders in Nederland en ze me uit begonnen te lachen..en er vervolgens benzinediertjes van maakten ::) :-\

Hoest met mannetje?

bobbie

30 oktober 2005, 21:57:27 #1765 Last Edit: 30 oktober 2005, 22:00:16 by bobbie
Piepschuim wat het een beetje heet heeft gehad. Oftewel gefikt heeft.

5 minuten later:

Ik liep een hele bladzijde achter :-\ :-X Ik zeg niets meer  :-X

Valerie

Heee, wat een heerlijke foto's! Ik post er later ook nog een deel bij. Heb ook overheerlijke herfstfoto's gemaakt, gisteren. :)

Rianne

Ik dacht eerst dat het een afgekloven Tuc koekje was! :o

Kirsten

Prachtige foto's Petra! en wat is het dan mooi de herfst.
Ik hoop dat alles thuis met jullie ook beter gaat,.

Lieve knuffel van hier
Groetjes
Kirsten

ps,. wow Gerda, dat was dichtbij ;), maar wel een beauty hoor :D

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

hallo petra,

mooie foto's kwijl kan ik niet grr 8)
En snap eigenlijk waarom er dan een herfstdip bestaat als je ziet hoe mooi het eigenlijk is ???.

gr Esther