20 april 2024, 01:47:13

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Lin

He,

Wel voorzichtig zijn met landen, maar dat komt wel goed. en ga straks maar lekker aan de sieraden, die glimmen heel mooi hoor! Ik wacht op je fotos!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cor_en_Petra

25 maart 2005, 18:21:12 #16 Last Edit: 26 maart 2005, 08:26:26 by Cor_en_Petra
Hallo allemaal,

Nou, het is gelukt hoor, ik heb lekker net zolang gezeurd totdat Cor de foto's online ging zetten. EIndelijk staan er dan een paar foto;s :) Ik heb gelijk met Cor en Petra afgesproken dat ze wat vaker foto's laten zien.







Ik las net ook dat Pepper naar 'huis' gaat, dat is leuk voor Pepper maar ook voor de nieuwe baasjes, ik hoop dat Pepper net zo snel op zijn/haar gemak is als ik.


Groetjes van Cheeky

Lique

Hé Cheeky, lekker ding ;)
Wat hebben je baasjes leuke foto's gemaakt zeg :-*
Alleen niet van de varen eten hé, dat is niet zo goed voor je ;)

:-* Lique

Cor_en_Petra

26 maart 2005, 00:15:24 #18 Last Edit: 26 maart 2005, 10:09:42 by Cor_en_Petra
Fwieeeeet!

Daar ben ik weer! Ik heb een hele drukke dag gehad. Ik heb gegeten, gedronken, geslapen, gevlogen, gegeten, gegeten, gegeten, gegeten..... kortom: heeeeeeeeeel veel gegeten! De trosgierst is op, de knabbelstaaf met zaadjes is vrijwel kaal en ook mijn voerbakje met zaadjes is al flink geslonken. Kortom: ik kom vast flink aan!!!!

Van de varen eet ik niet hoor Lique, ik kijk wel uit! Ze hebben nl. zo'n nepperd opgehangen, en na even knabbelen aan het plastic, had ik al snel door dat dat gewoon 10x niets is!!! Nee, dank je, ik eet liever zaadjes!!! Ik heb wel al aan een blaadje sla en een stukje kiwi geknabbeld, maar ook dat haalt het bij lange niet bij de zaadjes.

Vandaag ben ik veel uit de kooi geweest. Ik zit nu ook wat langer bij mijn baasjes in de nek en dat bevalt me steeds beter. Ik vlieg nu niet iedere keer meteen terug naar mijn kooi. Tja, alles went en eigenlijk is het toch best lekker om geknuffeld te worden.... :P

Hopelijk volgen morgen nog wat foto's. Cor en Petra maken er genoeg, maar ja, ze moeten natuurlijk eerst nog de censuur door... :)

Liefs van Cheeky

Lin

Hoi,

Wat zal jij het druk hebben gehad. Volgens mij viel je aan het einde van de dag overal in slaap. Vind je het wel een beetje leuk bij je nieuwe huisje? Of mis je Lique nog wel een beetje? Wat leuk dat je niet bang bent van de camera, maar ja je bent al zo vaak op de foto geweest. Ga maar lekker genieten daar en gelukkig heb je het heel goed daar.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cor_en_Petra

26 maart 2005, 10:15:17 #20 Last Edit: 26 maart 2005, 11:07:13 by Cor_en_Petra
Ha Lin,

Wat lief dat je zo trouw mijn belevenissen volgt! Ik word er verlegen van <<bloos>>

Ik heb het enorm naar mijn zin bij Cor en Petra, maar natuurlijk mis ik Lique ook heel erg. Zij heeft mij per slot van rekening van ei af aan meegemaakt en bijgevoerd en verzorgd, dussss... ik heb hééééééél veel aan haar te danken! Maar wat wel een leuke is, is dat ik Cor en Petra nog wel eens voor de gek kan houden en dat lukt bij Lique minder snel omdat ze al zo'n doorgewinterde valkparkietenmamma is!!! Voor Cor en Petra is alles nog nieuw en onwennig en soms maak ik daar dankbaar ge/misbruik van, hahahaha!

Vanmorgen heb ik echt de hele huiskamer rondgevlogen en ben op allemaal nieuwe plekjes gaan zitten: schilderijen, boven op de kast, op tafel.... ik ben echt een brutaaltje, zeggen ze (hoe kómen ze d'r op???), maar gelukkig vinden ze me wel hééééél lief!!!

Vandaag ben ik niet zo knuffelig, meer ontdeugend... eigenlijk gewoon lekker stout!!!

Een dikke  :-* van Cheeky

Lin

Hoi,

Ook al reageer ik niet dan lees ik wel alle dagboeken en verhalen. Ik ben er een beetje verslaafd aan. En ik vind het erg leuk om verhalen van mensen te lezen die een valkje hebben of een tweede nemen. Die mensen vertellen altijd heel enthousiast en zijn zo gelukkig. Dat is gewoon erg leuk om te lezen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Patje

26 maart 2005, 14:15:37 #22 Last Edit: 26 maart 2005, 14:52:19 by Patje
Heeee Broer,

Effe een berichtje van mij hier. Ik denk dat ik snel es een keer bij je op visite moet. Kunnen we een wedstrijdje knabbelstokknagen doen ;D

Dan zal ik je meteen wel effe leren landen, kunnen we Gizmo lekker effe stangen met een paar duikvluchten.

Ik geef wel effe een gil als ik langs kom.

Je grote zus Queeny

Irene

Hoi Cheeky,
het gaat al lekker met je he? Helemaal gesetteld in je nieuwe huis. En dat voor de gek houden, tja, dat is valkjes eigen. Dat doen ze hier nogsteeds, maar pas op hoor ;) Cor en Petra zullen je snel genoeg door hebben ;D.
Leuk om je foto's te zien; je bent een echt fotmodelletje!
Ik kijk uit naar de vlgende sessie!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Carine

Haaj Cheeky!
Leuk dat het al zo goed met je gaat! Ik hoop dat we snel je broertje Zazou op kunnen halen want die zit nu nog maar in z'n eentje  :-\ Want jij en Pepper zijn al weg...
Groetjes,
Carine   :)

Cor_en_Petra

26 maart 2005, 18:45:21 #25 Last Edit: 26 maart 2005, 19:45:39 by Cor_en_Petra
Wow, wat een reacties!! En dat allemaal voor mij  :P

Queeny, je bent van harte welkom bij me :-* Ben heel benieuwd hoe mijn grote zus er in het eggies uit ziet! Je zult niet eens zo erg hoeven wennen, we hebben immers al dezelfde kooi...  ;) Het lijkt me heel gezellig om samen valkparkietengeheimpjes uit te wisselen, en wie weet, klikt het zo goed, dat we af en toe bij elkaar mogen logeren??

Zazou, ik hoop dat je snel naar je pleegmamma Carina toe mag. Jullie kijken er volgens mij allebei heel erg naar uit en als je eindelijk mag, dan is dat een teken dat je weer helemaal gezond bent, en da's de bedoeling!!! Nog ff volhouden alletwee!

Irene, bedankt voor je waarschuwing aan Cor & Petra. Zij zullen inderdaad wel gaan wennen aan mijn streken.... maar nu kan ik me nog lekker uitleven!

Liefs van Cheeky


Ben ik geen plaatje?

Astrid

Hoi,

Het gaat zo te horen heel goed,
je kan je lekker uitleven zo te horen  8)

Pepper is heel erg lief, ze heeft ook wel haar ontdeugende
kanten, ze is gek op gouden sieraden, ze begon gister al aan mijn oorbellen te te trekken, die heb ik dus niet meer in,
toen aan mijn ketting, ook maar af gedaan, mijn ringen heb ik nog wel om.

Ze heeft me net in m'n lip gebeten en in m'n neus, en wil ook
steeds aan mijn wimpers trekken maar dat vind ik wel een beetje eng.

Pepper is heel lief, maar volgens mij een kleine dondersteen,
ben benieuwd of het een familiekwaaltje is ??

Groetjes,
Astrid

Agnes

Hoi Cheeky,

Leuk om te zien dat jij ook al zo'n fotomodel bent. ;D
Maar ja, wij hebben dan ook de opleiding tot model bij Lique gevolgd  ;)

knuf van Pucky.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Cor_en_Petra

27 maart 2005, 08:40:53 #28 Last Edit: 27 maart 2005, 09:20:11 by Cor_en_Petra
Mogge Allemaal!

Wat ben ik toch een bofkont, Cor is een nachtmens en Petra een ochtendmens: kortom, ik krijg de hele dag AANDACHT!!!! Gisternacht heb ik uren bij Cor gezeten en met hem gekletst. Niet dat we elkaar echt begrepen hoor, maar het was wel erg gezellig keuvelen  ;D Vannacht wilde ik wel weer lekker knuffelen.... en baasje was gelukkig ook in de stemming! Petra kwam om 2.00 's nachts nog even kijken waar al die geluidjes vandaan kwamen, maar we hadden gewoon een gesprekje van "mannen onder elkaar"  ;)


Foto's:



Elke dag mijn dagboek bijhouden...


Na een lange vlucht ff bijkomen...


Op de hoek van de bank


Lekker knokken met het spiegeltje...

Meer foto's volgen.... vrouwtje weet nu ook hoe het moet, dus de kansen op leuke foto's verdubbelen... ;)

Zazou & Pepper: heel veel geluk (straks) bij jullie nieuwe baasjes!!! Uit jullie dagboeken kan ik opmaken dat ze (nu al) heel veel van jullie houden!

Queeny, grote zus van me, ik verheug me erop je snel in levende lijve te ontmoeten!!!

Liefs van Cheeky



Lin

Hoi cheeky,

wat tref jij het daar, en wat een mooie kooi zie ik daar. Nou ga maar lekker praten, want misschien kan je straks allemaal woordjes zeggen.En goed je dagboek bijhouden want ik zie graag tevreden valkjes en eigenaren!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)