2 augustus 2025, 18:01:34

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Dat heb ik niet echt meegekregen, Kirsten. Ik wist wel dat die meeting er was, maar dacht dat het niet voor mij was omdat ik geen valkje mee zal nemen. Maar als er los van Euro Parrot ergens wordt afgesproken, lijkt het me heel leuk om ook van de partij te zijn als dat ff lukt met de agenda!

Ik ga even kijken bij het item.

Ankie

Hai

Ik heb even gekeken bij de minimeeting ,maar ik geloof niet dat dat echt iets voor ons is ::).

Groeties van Ankie

hippysuus

Misschien hebben we wel allemaal zoveel foto's geupload dat er geen plek meer is op de server...oei :o :o Wel balen (oh nou heb ik ook een stomme tiepfout want ik tiepte ballen...hihi) want ik ben helemaal nieuwsgierig naar die foto van je.

Tis te hopen dat morgen alle foto's voor de wedstrijd wel ge-upped kunnen worden want daar ben ik zo nieuwsgierig naar!

Eigenlijk had ik ook wel naar de meeting kunnen gaan, maar toen er voor het eerst sprake van was, was ik nog een heel nieuw baby valkje hier....ach smoesjes, ik ben gewoon een bange poeperd  ;D ;D

Peet, sleep me de volgende keer maar gewoon mee  8)...ik watje!

Groetjes,
Suus

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op 10 oktober 2005, 18:17:25
Hai

Ik heb even gekeken bij de minimeeting ,maar ik geloof niet dat dat echt iets voor ons is ::).

Groeties van Ankie

Nee, dat idee heb ik ook, het is meer een vogelshow en verdeeld over 2 dagen. We organiseren gewoon in het voorjaar iets leuks... tenzij we in jouw dierentuin afspreken  ;) ;D Geintje hoor!

Citaat van: hippysuus op 10 oktober 2005, 19:03:25
Misschien hebben we wel allemaal zoveel foto's geupload dat er geen plek meer is op de server...oei :o :o Wel balen (oh nou heb ik ook een stomme tiepfout want ik tiepte ballen...hihi) want ik ben helemaal nieuwsgierig naar die foto van je.

Tis te hopen dat morgen alle foto's voor de wedstrijd wel ge-upped kunnen worden want daar ben ik zo nieuwsgierig naar!

Eigenlijk had ik ook wel naar de meeting kunnen gaan, maar toen er voor het eerst sprake van was, was ik nog een heel nieuw baby valkje hier....ach smoesjes, ik ben gewoon een bange poeperd ;D ;D

Peet, sleep me de volgende keer maar gewoon mee 8)...ik watje!

Groetjes,
Suus

Suus, ik sleep je nu al mee naar Avifauna!!! Er zijn nog veeeeeeel te weinig bekenden!!! Ik heb 2 mannen bij me, dus daar past best nog een vrouw tussen, hahaha! En anders misschien van 't voorjaar... lijkt me ook erg gezellig om gewoon iets wat niet zo duur is te organiseren zodat iedereen in principe mee kan!

Tja, ik hoop ook dat de foto's voor de wedstrijd kunnen worden geupload morgen....

Ankie

Hoi Peet

Van mij mag je onze dierentuin komen bezoeken hoor.
Lijkt me erg gezellig ,iedereen is welkom !!!!!
Ik heb nu toch een vaatwasser  ;D :D.
Hoef ik ook niet te reizen en dat scheelt een hoop ,want ik heb geen rijbewijs en ben dus afhankelijk van Ed of het openbaar vervoer.
Dus je weet het ...mijn deur staat altijd open (als ik thuis ben). ;D :D,

Groets van Ankie

gonnie

Hoi Petra
ben even bij gelezen alvast ben jij de eerste , maar nu staat mijn zoon achter mijn rug verdikkeme, ik reageer snel uitgebreider , en ga ook mee op de  koffie naar ankie .
groetjes gonnie

Ankie

O ja, Gezellig !!!!!!
Hoe meer zielen ,hoe meer vreugd !!!!

Petra en Cheeky

Nou Ankie en Gonnie, lijkt me gezellig in de dierentuin van Ankie! We moeten maar 's kijken wat de openingstijden zijn!  ;)

En dan komen zo de foto's eindelijk... !

Groetjes,
Peet

Petra en Cheeky

En ja hoor, het werkt weer super het uploaden... daar zijn ze dan, de foto's!

Even mijn voetjes poetsen...

Af moet-ie, die ring! Ik wil er net zo eentje als Petra, van goud!

Een beetje verlegen?

I'm too sexy ...

Wat gebeurt er, wat gebeurt er?

Candlelight Cheeky

En dan nu Chara, als jij naar rechts buigt, doe ik het naar links en dan staan we er vast leuk op... ene...tweeje...!

Groetjes,
Petra, Cheeky & Chara

Ankie

Hoi Peet,

He, he, gelukkig weer gelukt !
Ze zijn weer schitterend hoor en wat een creatieve tekst er weer bij.
Ik heb wel weer even gelachen ;D ;D :D.

Groetsen van Ankie

Valerie

Hihi, leuke foto!
Enneh, wanneer is de koffie bij Ankie?
Heb jij ook kaketoes en amazones in je dierentuin, Ankie? ;D

Ankie

He Val

Ik heb altijd koffie hoor !!!
Maar mijn dierentuin is helaas niet zo heel errug uitgebreid.
Het blijft bij muizen (nog steeds 3),hamsters(2) ,cavia (1), hond(je), grasjes(2) en natuurlijk, last but not least (schrijf je dat zo?) ....Zazoutje en Nalatje :D :D ;) :)

Groeten weer!

bobbie

Citaat van: Ankie op 11 oktober 2005, 17:58:59
He Val

Ik heb altijd koffie hoor !!!
Maar mijn dierentuin is helaas niet zo heel errug uitgebreid.
Het blijft bij muizen (nog steeds 3),hamsters(2) ,cavia (1), hond(je), grasjes(2) en natuurlijk, last but not least (schrijf je dat zo?) ....Zazoutje en Nalatje :D :D ;) :)

Groeten weer!

........... EN HET BEEST ANKIE  ;D

Ankie

11 oktober 2005, 22:46:39 #1438 Last Edit: 11 oktober 2005, 22:49:51 by Ankie
Nel ....eigenlijk ben ik de Beauty hoor! :o ;D ;).
Nu mag je raden wie het beest is !!! :P 8)

Caroline

12 oktober 2005, 00:12:08 #1439 Last Edit: 12 oktober 2005, 01:03:18 by Caroline
Wat een leuke foto zeg, vooral die van Chara(ik ben witmaskerfan). Het uploaden lukte inderdaad zondag en maandag avond niet, overdags wel,  ??? ::) Maar vanavond werkt ie weer prima!! Ik heb ook al een paar dagen geen notificatie van dit dagboek gehad, hij was wel ge-activeerd, lastig is dit toch. Denk je dat je alles keurig netjes bijhoud met lezen, zie je ineens jou dagboek weer ergens tussen staan, ga je lezen, blijkt dat je gelijk 2-3 blz. bij moet lezen.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.