2 augustus 2025, 15:57:55

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Cheeky

Zie je wel een (sla)bad is niet eng. Straks durf je het ook zonder sla wel hoor. Badderen is heerlijk. Straks wil je wel elke dag...... :D :D
En je baasjes hebben je mooi op de foto gezet. Zeg maar tegen ze dat ik het juist wel leuk vond die onscherpe foto, dan zie je goed hoe veel plezier je had. Lekker in beweging in je badje.

Groetjes Gerda

Astrid

Hey Cheeky,

Whahahaha, wat een verhaal weer,
heeft Petra je mooi te pakken gehad,
echt super hoor.  ;D ;D

Lekker hé al die donsveertjes kwijt te raken,
ben benieuwd of je de volgende keer uit jezelf gaat.

Groetjes,
Pepper

bobbie

Hee Cheeky,

helemaal geweldig, je hebt gebadderd ;D, cool man.

Zoals we kunnen zien vond je het HEERLIJK 8) EN VOOR HERHALING VATBAAR 8). Ik zal nog eens iets leuks voor je verzinnen. Als er wat in me opkomt zal ik het je mailen in je dagboek. Ik denk al aan iets met stro waar paardebloemen in zitten, maar dat ga ik eerst bij mijn eigen valkjes uitproberen. Mijn papegaaien vinden dat geweldig in ieder geval.

Waar je ook eens om moet vragen: wilgentakjes, die dunne, inclusief de jonge blaadjes, ook heel leuk en gezond. Je bent er uren mee zoet.

Nou stoere bink, ik ga weer stoppen. Tot de volgende keer.

Groetjes, Nel :)

Cor_en_Petra

FAMILIEREUNIE

Vanmiddag heb ik dan eindelijk mijn zus Queeny ontmoet! Wouw, het was echt heel erg gezellig!  ;D ;D ;D

We "ontmoetten" elkaar op de zitstok op het terras van mijn kooi. Ik was uiteraard meteen geïnteresseerd...wat een mooie zus heb ik zeg! We hipten de eerste tijd wat achter elkaar aan...maar na een tijdje hebben we samen rondgevlogen... Toen onze baasjes ons weer op hun schouder wilden zetten, vlogen we direct weer terug naar de kooi. Samen zijn.... da's alles wat we wilden - smelt -  ;) Af en toe wel even samen bekvechten, maar ondertussen elkaars gezelschap steeds weer opzoeken!

Kijk maar naar onderstaande foto's, die spreken voor zich:

Nou dat waren ze dan, ik ga nog even verder spelen met mijn zus.... Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!

Cheeky

Patje

Hee Broer,

Ik ben weer thuis hoor. Alles is goed gegaan, maar ik heb in de auto wel de hele tijd zitten fluiten om te kijken of je nog antwoord zou geven. Dat werkte niet, dus ik denk dat we maar effe een mobieltje moeten aanschaffen.

Nou, broertje..... ik vond het erg gezellig. Volgende keer ben je van harte welkom bij mij.

Trusten Queeny

Lique

Heej Queeny en Cheeky,

Jullie hebben zo te horen en te zien een hele leuke dag gehad.
Dit is zo te zien best voor herhaling vatbaar ;)

:-*Lique

Cor_en_Petra

11 april 2005, 16:53:48 #126 Last Edit: 11 april 2005, 18:40:02 by Cor_en_Petra
Pfwieeeeet Pfiewwwwwww!

Sinds ik Queeny heb ontmoet, ben ik superovermoedig, compleet gestoord en ongelooflijk stout!!!  ;D ;D ;D Mijn baasjes denken dat ik een beetje last heb van ADHD of zo, want ik wil steeds uit mijn kooi, krijs ze de oren van hun kop als ik mijn zin niet krijg en ik ben lichtelijk overmoedig geworden!

Ik vlieg tegenwoordig een aantal rondjes achter elkaar door de kamer en land gewoon waar het me goed uitkomt (en niet zoals eerst alleen op het wandmeubel of de bank!). Ik landde zojuist bijna op de poes en dat interesseerde me niets. Ook zat ik net met mijn platvoeten boven op het toetsenbord van de laptop van Petra op de verkeerde toetsen te drukken, zodat ze de schade eerst moest herstellen  ;)  :P voordat ze door kon met haar mailtje!

Hierbij nog een paar fotootjes van gisteravond samen met Queeny en van mij op de voet van Cor en voor hun schilderij...

Hier zit ik parmantig op Cor's voet, en het kriebelde joh!!

Voor het favoriete schilderij van Cor en Petra

Met Queeny in de ruststand, maar mijn vleugels gingen al weer uit om Queeny al mijn mannelijke kunsten te tonen!

Af en toe een partijtje bekvechten hoorde ook bij het bezoekje. Wij vonden het allebei beregezellig! Ik geloof dat onze baasjes het ook erg leuk vonden ;) , want ik hoorde ze al zeggen dat reality TV niets is vergeleken bij kijken naar Queeny en ikke

Cor en Petra hebben de kunstvaren boven mijn kooi weg moeten halen! Zowel Queeny als ik bleven dat als ons nestje beschouwen, maar we maakten er zo'n puinhoop van dat er al takjes afvielen en ik de steentjes onderuit de pot eruit gooide... Er zit nu kattengras in! Cor en Petra hebben een plantje voor mij en eentje voor Gizmo gekocht... ik heb het nog niet geproefd, dus jullie horen het wel!

Groetjes maar weer,
Cheeky

Astrid

Ohhhh Cheeky,

Wat ben ik toch jaloers,
wat zag dat er gezellig uit,
en wat een leuke foto's.

Moeten Cor en Petra naar snel een popje voor
je gaan zoeken, dan kan je dit iedere dag doen.

Groetjes,
Pepper

PB

Hoi Cheeky,

Ik las net weer met veel plezier over al jouw nieuwe avonturen. Ben benieuwd of je een volgend badje wel zelf induikt  :P

Tja en ondeugend zijn is natuurlijk altijd leuk. Ik ben benieuwd wat je van het kattengras vindt. Taxco heeft het hier nog niet ontdekt, wel de andere nieuwe plantjes die we hebben gekocht... daar mag ie niet aan dus zijn eigenlijk leuker. Gelukkig zijn ze niet giftig, maarja we willen ook nog wel wat planten die intact zijn in huis ;)

groetjes, Petra ennuh een fiet fieuw van Taxco

Irene

Zozo, jullie hebben er bijzonder van genoten, van de kleine reunie. leuk hoor! ADHD is volgens mijn net zo typisch valk, als dat de kuifjes en wangen zijn ;D ;D ;D.
Ze hebben soms dagen.... ::) ::) ;D; heerlijk!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Rianne

Wat leuk zo'n reunie! ;D

Cor_en_Petra

Heya, it's me again!

Ik ben nog steeds niet de oude na mijn Queeny-avontuur! Ik ben enorm druk geworden. Ze denken dat mijn mannelijkheid is aangewakkerd door deze ontmoeting, want terwijl Queeny er was zat ik al flink te pronken, maar nu ook nog steeds. Veel meer dan daarvoor. Bovendien heb ik praatjes voor tien!

Nog ff een fotootje van ons Queeny en mijzelf, ik kan er geen genoeg van krijgen  ;) :

Ik maak steeds meer herrie en trippel ongeduldig op mijn stok voor het deurtje van de kooi heen en weer als ik eruit wil. Dat begrijpen ze wel, maar de pestkoppen laten me er bewust niet altijd uit als IK dat wil omdat zij vinden dat ZIJ de wet moeten voorschrijven, pfffffffffffffff!!!!!!!!!! ::)

Hierbij nog een paar fotootjes van hoe ik aan het meehelpen ben met het bijhouden van mijn dagboek en Petra's mail om zeep help.....

King of the laptop!

Laptopeigenwijsje!

Liefs van Cheeky

Astrid

Hey Cheeky,

Je bent dus al een echte macho aan het worden  :D

Leuk hé om op het toetsenbord te lopen, helemaal
als ze wat op het forum aan het plaatsen zijn,
dan zijn ze nog maar net begonnen met hun reactie
te plaatsen en dan ga ik ergens op staan, en huppa
het staat er al op, kan ook niet weten dat het berichtje
nog niet af was  ;D ;D

Groetjes,
Pepper

Irene

whahaha geweldig; vooral die laatste foto! Hoezo, ik wil weten wat er over mij gezegd word!!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Gerda

Hoi Cheeky,

Ik heb nog een leuke tip voor je. Ik zit ook altijd op de laptop van mijn vrouwtje en ik heb als ze even niet kijkt al snel een toets te pakken. Je kunt ze er zo aftrekken. Geinig hoor.
En dan mijn vrouwtje mopperen en het kleine veertje zoeken dat onder de toets moet en dan gaat ze hem weer terugzetten, zodat ik het weer opnieuw kan proberen stiekem eraf te halen.

Groetjes van Spikey (ik ben nooit ondeugend!!!)