13 mei 2025, 09:13:04

belgen

Gestart door karmen, 22 maart 2005, 11:08:54

« vorige - volgende »

karmen

hoi,

ik ben dus karmen en ik ben belg afkomstig uit west-vlaanderen nu vraag ik me af al die sites van parkieten ( voor te kopen) zijn dus bijna allemaal nederlanders ;D niet dat ik daar ietske op tegen heb ma begin me wel af te vragen of ik als enige belg hier tussen zit ::) en kan er me iemand eventueel helpen met een goede kweker vanuit west-vlaanderen waar ge liefst van al handtamme vogels kunt halen ( kanten van lommel mag ook ventje woont daar nog) groetjes en hopelijk toch wat reacties  ;)

Riny

Hoy Karmen
Kijk maar eens bij Parkieten.be
En bij www. Birdhouse.be
Ik weet niet of het bij jou in de buurt is.
Groetjes en succes Riny ;D ;D ;D

Valerie

Je bent niet de enige Belg hoor. Ik ben ook Belg, alleen woon ik wel in Nederland.  ;D
Heb geen idee waar er in W-Vlaanderen kwekers zitten.  ???

Tara

Hahaha ik woon ook in West-Vlaanderen,
duurt alleen nog een poos voor ik jongen heb...

Groetjes, Tara

Sander

22 maart 2005, 17:44:02 #4 Last Edit: 22 maart 2005, 18:13:17 by Sanderke
Hallo

Ik woon ook in West-Vlaanderen. Heb nu 3 jongen liggen, dus al je interesse hebt. Zelf heb ik wel geen ervaring met het tammen van jongen, m'n vogels gaan normaal weg als kweekvogels. De meeste jongen die ik heb zijn wildkleur, soms ook een geparelde of geelwang.

Groeten
Sander

Annouschka

Hallo,

en hier nog een West-Vlaming ;D ;D
Wonende te Kortrijk (Heule).
Ik weet dat Daniel Verbeke een hele grote en goeie kweker is, hij woont in Maldegem.

Hier z'n website:
www.parkiet.be

groetjes
Annouschka

karmen

hoi,

bedankt alleszins voor de tips en tara hoelang is dat nog of nog geen eitjes, en sanderke hou oud zijn u jongen en zit er een popje bij want is eigenlijk een popje da ik zoek en van waar ergens zijn jullie ik van oostende (ant zeetje) ;D
groetjes karmen

Tara

Hoi Karmen,

eitjes komen heel gauw aangezien ze al gepaard hebben, kan je garanderen dat er speciale mutaties bij zullen zitten normaal gezien :).

Groetjes, Tara

karmen

;D is goed nieuws tara hopelijk zitten er goede eitjes tussen en maak jij die dan handtam en waar woon je ergens en de prijs eventueel want daar ik geen auto heb (om de twee weekends pas) en west-vlaanderen is ook redelijk groot he ;D veel succes en laat me iets weten he  :P

Tara

Hoi Karmen,

ik woon in St.-Eloois-Winkel, in Ledegem, dicht bij Roeselare zo.
In elk geval, de jongen zullen zeker handtam zijn, en de prijs valt altijd mee, tot nu toe heb ik nog niets verkocht, gewoon 'gegeven' in ruil voor af en toe foto's van ze te zien en een goeie thuis.
Maar als het een iets specialere mutatie is (ik heb nu bijvoorbeeld kans op cinnamon geparele lutino's met split bont witkop) zou ik toch wel wat willen vragen..

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Tara
Cinamon geparelde Lutino's lijken die uiterlijk niet veel op de primrose valkparkiet???
Groetjes Riny :D :D :D

Tara

Citaat van: Riny op 23 maart 2005, 11:57:09
Hoy Tara
Cinamon geparelde Lutino's lijken die uiterlijk niet veel op de primrose valkparkiet???

Hoi Riny,

dit is de cinnamon geparelde lutino die ik al gezien heb op internet;

Ik vind ze niet zo lijken op de Pimrose valk maar ja.. Vind ze eerder lijken op cinnamon geparelde valkjes.

Groetjes, Tara

karmen

ieps,

ja just een foto gezien en echt wel schoon vogel, moet wel zeggen, woon in een appartement voor het moment maar hebben alle vrijheid kooitje staat altijd open en kunnen in en uitvliegen wanneer ze maar willen heb al twee valkparkietjes onze packo en tacko maar door spijtig toeval is onze tacko ook een manneke en wou eigenlijk een vrouwke dus wel op zoek naar een popje daar ik wilde paren ::) nu ja zijn alletwee welkom daar nie van weet je me de prijs te zeggen dan eventueel tara dan kunnen we nog verder afspreken dan want torhout is nie zo heel ver weg van oostende he ;D groetjes karmen en tot hoors

Riny

Hoy Tara
Moooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ze zijn wel heel apart.
Hoever woon jij van Maastricht vandaan,want als je zo'n valkjes krijgt kom ik kopen hoor.
Mag ik op de wachtlijst????

Tara

Citaat van: karmen op 23 maart 2005, 12:06:08
ieps,

ja just een foto gezien en echt wel schoon vogel, moet wel zeggen, woon in een appartement voor het moment maar hebben alle vrijheid kooitje staat altijd open en kunnen in en uitvliegen wanneer ze maar willen heb al twee valkparkietjes onze packo en tacko maar door spijtig toeval is onze tacko ook een manneke en wou eigenlijk een vrouwke dus wel op zoek naar een popje daar ik wilde paren ::) nu ja zijn alletwee welkom daar nie van weet je me de prijs te zeggen dan eventueel tara dan kunnen we nog verder afspreken dan want torhout is nie zo heel ver weg van oostende he ;D groetjes karmen en tot hoors

Hoi Karmen,

de prijs is me eigelijk om het even hoor, geef gewoon wat je zelf wil geven dan, we zien dat nog wel.
Ik heb nog goed nieuws voor je, dit valkje is sowieso een popje bij dit koppel bij me :).

Groetjes, Tara