4 mei 2025, 04:05:26

Een popje erbij! Jippie!!!

Gestart door Saskia, 4 april 2003, 20:59:38

« vorige - volgende »

Saskia

Ze is een wit geparelde :P
Is het toch nog gelukt,m'n vader is hem vandaag wezen halen en ik heb hem dus zelf nog niet gezien,maar zodra hij thuis is zal ik een foto van haar plaatsen.

Kolkkie

4 april 2003, 21:29:36 #1 Last Edit: 4 april 2003, 21:30:02 by kolkkie
Gaaf man. Nu hopen dat het klikt tussen die 2 en dat je jonkies mag verwachten. Laat het ons zo snel mogelijk weten.

Groetjes

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Hanna

Hoi Saskia, da's toevallig, ik heb er sinds vandaag een mannetje bij.  Heb ook lang moeten wachten.  Het is onze geluksdag zeker vandaag?  Veel succes met je popje!

Hanna

Saskia

Hier zijn een paar foto'tjes van Zoe en een foto'tje van Zoe samen met Elmo.Tot nu toe gaat het heel erg goed.Elmo vind het alleen heel erg raar allemaal,want hij heeft natuurlijk geen andere valkjes gezien sinds wij hem hebben gekocht.Hij kan Zoe heel verbaasd aankijken  :o en soms pikt hij naar haar veertjes om te kijken wat het is, :-/maar verder doen ze elkaar niets en als elmo eenmaal weet dat het een ander valkjes is in z'n hok,weet ik zeker dat het grote maatjes worden. :D

Saskia

trouwens,aan de laatste foto kun je nog een beetje zien dat Elmo tussen de deur heeft gezeten met z'n staart,maar er groeien al nieuwe veertjes,dus over een tijdje heeft hij weer een mooie staart.