9 mei 2025, 10:41:37

Het is eindelijk zover!!!

Gestart door Dazzle, 20 maart 2005, 19:49:17

« vorige - volgende »

Dazzle

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren te horen gekregen dat het koppel valkjes waar mijn babyvalkje vandaan moest komen (als alles goed ging) al 4 bevruchte eitjes hebben gelegd. Het is hun tweede nestje als ik het goed heb. Tot nu toe had ze daaruit als mutatie bont, bont chinnamon en gepareld bont chinnamon.  Ik heb de eerste keus als het goed is voor welke mutatie zouden jullie gaan? Ik ben zo benieuwd tot ze geboren zijn. Als het goed is mag ik komen kijken als ze een paar weekjes oud zijn en ik kan niet wachten om mijn babyvalkje mee naar huis te nemen.
Hoop dat er in de tussentijd niks mis gaat.

Groetjes Bianca

Riny

Hoy Bianca
Wat leuk dat jij ook een valkje krijgt!!
Misschien kun je vragen of ze een foto kunnen sturen per mail,dan kun je vast zien hoe ze eruit zien.
En wat je moet nemen?Het valkje wat jij het allerleukste en het mooiste vindt.
Laat je ons horen wat het geworden is?En heb je al een naam.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Dazzle

Hoi allemaal,

Vandaag weer een berichtje gekregen met foto. Papa Pikachu zit op de eitjes. Er is inmiddels weer een bevrucht eitje bijgekomen. Het zijn er dus nu inmiddels 5. Hoe kan ik een foto bij mijn berichtje plaatsen trouwens?
En ik weet wel dat welke ik de mooiste en de liefste vindt moet nemen maar was toch benieuwd naar welke mutatie jullie voorkeur uit gaat. Het gaat om bont, bont cinnamon en bont gepareld chinnamon.
Mijn valkje gaat trouwens Dazzle heten.

Groetjes Bianca (Dazzle) 

Marije

Ik zou qua mutatie een bont cinnamon geparelde nemen, gewoon omdat ik dat de mooiste vind, maar je kan ff kijken als je daar bent welk valkje je qua karakter 't meest aanspreekt......ik zou gewoon kiezen als ze er zijn...... ;D
Groetjes,
Marije, Purrel en Snowy

es

Hoi,

Ik zou inderdaad ook pas kiezen als ze er zijn, karakter is ook heel belangrijk. ;) ;) ;)
Maar als ik zou mogen kiezen zou ik voor de bont cinnamon  geparelde kiezen gaan.
Die vind ik ook het mooist. ;D ;D ;D ;D ;D
Zijn er al foto's onderweg, zijn erg benieuwd. :) :) :) :)