11 september 2025, 14:56:38

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

bobbie

FOTO'S        FOTO'S         FOTO'S

zazoe

Zo daar ben ik weer, had het hele bericht al een keer eerder getypt, maar Duncan was met zijn dikke kont op de backspace toets gaan zitten... ::)

Maar goed, de foto's!
Eerst maar een wat oudere van de vreetzakjes met een snoepstaaf:

Ik heb ze laatst een keer gewogen, en Millo was 95 gram, Duncan was 110 gram en Bailey was 125 gram. Ik vond het wel netjes, gezien hoe groot ze alledrie zijn klopte het wel.

Dan Milo op het toetsenbord, ook niet altijd een succesvolle combinatie...:

Het bouwvakkersfluitje vliegt ons tegenwoordig om de oren, en hij kan ook het begin van Roodkapje een beetje meefluiten. Het wordt echt de zoon van zijn vader! ;)

En dan Bailey die eigenlijk helemaal niet op de foto wou, vandaar de minder zachtaardige blik in zijn ogen.. ::) :

Bailey's rui zit sinds gister ook in een stroomversnelling, ook de grotere veren moeten er nu aan geloven. Dit gaat niet echt ten goede van zijn humeur, hij wordt liever niet meer gestoord door de andere kippen (Milo, Duncan en ik dus ;D).

En tot slot Duncan in zijn 'mama, mama, ik wil eten!'-houding ;D :

Ik heb Duncan alleen op zijn eerste dag hier horen fluiten, nu is het alleen nog maar errug hard gekreun. ::)
Hij is nog net zo tam als de andere twee, en ook nog o zo super zacht!
(vraag me nog steeds af of Karin daar een geheime methode voor heeft.. ;))

Dit was hem voor vandaag, ga morgen weer de andere dagboeken bijlezen.

Liefs, Sanne.

Gerda op het werk

Hoi Sanne,

Karin wast ze zeker in speciale valkjes wasverzachter!!
Wat krijgt Milo al een wit koppie zeg!! Dat wordt een schitterend ventje.
Arme Bailey, wat is die jongen al lang aan het ruien. Daar zou ik ook chagarijnig van worden. Als ze bij mij in de rui zijn schraap ik wat sepia door het voer (door het eivoer of het groente/zaad mengsel), dan krijgen ze een extra stoot kalk binnen.
Duncan is gewoon een dotje!!

Groetjes Gerda

Marije

Hoi Sanne!
Duncan is een beetje tè lief op die laatste foto zeg....houd je deur voortaan maar op slot want ik kom 'm anders opeten! ;D
De anderen zijn ook allemaal geweldig...die eet ik als ik dan toch binnen ben wel als voorafje en dessert.... :D
Liefs,
Marije, P&S
P.s. Ik heb nog een vage vraag: heeft Milo ook van die zachte warme voetjes? 8) (Snowy heeft die nl. en ik vind Milo er ook zo flufferig uit zien ;))

Rianne

Hey Sanne!
Ik heb er hier ook 1 die Roodkapje oefent! Echt een zoon van z'n vader ;D

zazoe

Hoi Gerda,

Bedankt voor de tip!
Dat ga ik dan ook maar eens proberen, hij ziet er nu niet uit met allemaal witte vlekken.. ::)

Hee Marije,

HOU OP OVER DE VOETEN VAN MILO! :P
Het is dat ik dit jaar geen werkstukken hoef te schrijven, anders had ik er een over die voetjes van hem gemaakt! ;D
Ze zien er ook zo knuffelig uit, de bovenkant helemaal donkergrijs en de onderkant van die roze kussentjes! :-*
Ik schrijf er zo het forum over vol! ;)

Hoi Rianne,

Ohoh, ik voel een mannenkoortje aankomen! ;D

Liefs, Sanne.

Marije

Hahahahha...ik ben helemaal weg van Snowy's voetjes...vergeleken met die van Pur zijn ze heel warm en zacht.... :-*...laten we een nieuw topic over valkenvoetjes openen!!! ;D
Liefs,
Marije, Purrel en zachtvoetige Snow ;)

zazoe

Lijkt me een prima plan! ;D
Met allemaal mooie voetfoto's! 8)

Over foto's gesproken, hier de lading van vandaag ;) :

Ik had wat kattengraszaadjes (mooi woord eigenlijk) in een stokbroodmandje (nog zo'n mooi woord 8)) gedaan, en vandaag het resultaat aan de vogels gepresenteerd.

Milo in het bos..

En Duncan uit het bos... 8)

Bailey probeert me te laten schrikken..
(is overigens niet gelukt)

Gezoen in het bos.. ???

En Milo in het strandtassenbos:
(hoe het mogelijk is dat ik nog nooit galgje-kampioen ben geworden is mij een raadsel! 8))

Dan tot slot wat foto's van B,M&D die van de laatste zonnestralen genieten:

De close-upjes:

En nog een extra close close-upje van Bailey, omdat het gewoon zo'n skeet is!
(terwijl ik dat aan het typen was dondert hij met de onschuldigste blik in zijn ogen hun nachtlampje van de plank... ::) )

En dat waren ze weer! :)

Liefs, Sanne.

Marije

Wauw...jij moet later bij van Dale gaan werken! ;)
Heeeele mooie foto's zeg! Die laatste is echt mijn favoriet...dat oogje zo mooi scherp! :-* En over die voetfoto's, hier nr. 1! 8)

hihihihi.... :P
En nr. 2 ;):

(en nee, die laatste foto is niet uitgesneden...dit belachelijke idee had ik al 's eerder bedacht... ;D ;D ;D)

Liefs,
marije, P&S

Marije

En trouwens...dat kattengras is echt een goed idee...dat wordt m'n volgende uitprobeersel... :D

Petra en Cheeky

Heee Sanne!

Wat een lieve foto's weer van je valkenboeltje! Leuk als het kattegras nog zo mooi erbij staat en dan de valkjes ernaast/erin! Steekt zo heerlijk af! Het nadeel vind ik alleen van kattegras dat er na een paar dagen altijd een hele horde van die kleine k**-vliegjes uitkomen en dan is je hele huis vol met die beestjes! Voorlopg kan ik gelukkig volstaan met een deksel van een glazen ovenschaal gevuld met water en kleine slablaadjes! Dat gaat prima!

Praat me idd niet van warme, zachte valkenvoetjes.... Zoooooooo lief!

Met jou speel ik geen galgje hoor! Jij speelt vals met die prachtige niet-bestaande namen, die klinken alsof ze wél bestaan!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi
Ja geweldig , je maakt het steeds weer goed met ons als we je even hebben moeten missen vind ik wel lief hoor,prachtige close-up foto`s
groetjes Gonnie

zazoe

Hee Marije,

Ik zal Milo's voeten vandaag es gaan stalken, maar tot nu toe denkt hij dat het de bedoeling is dat hij op de camera stapt... ::)

Enne...dat kattengras was een leuk idee, maar ik ben 4 dagen bezig geweest met zaadjes vochtig houden, om toe te kijken hoe mijn prachtige project in een dag alweer de vernieling in wordt geholpen... 8)

Hoi Petra,

Vliegjes? VLIEGJES?! :o
EN DAT ZEG JE NU? :P ;)

Ik zit nu al spichtig om me heen te kijken of de invasie al begonnen is, maar er is nog weinig te ontdekken.
Gelukkig heb ik een stel snelle slopers in huis, dan gaan we daarna ook maar over op het water/sla-idee! 8)

Hoi Gonnie,

Dankjewel! :-*

Liefs, Sanne.

zazoe

Bedacht me ineens dat ik nog een vliegvoetfoto van Milo had!

Naaaaah zijn ze niet beeldig? ;)

Marije

Aaaaaah! Die van mij hebben niet van die leuke donkere bovenkantjes....WIL IK OOK! ;D
Ga nu aan m'n foto's!
Liefs,
Marije, P&S