11 september 2025, 15:00:40

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

zazoe

Hoi Rianne,

Jaa ik weet niet wat Linda ze geleerd heeft hoor... :P
Dat zijn nu al 2 valkjes van haar die als motto hebben: "Als je kuif maar goed zit.." ;D

Hoi Lin,

Sorry sorry sorry, maar dat hoofdje moest gewoon geknuffeld worden!! ;)
Misschien is hij gewoon een keer te enthousiast tegen de voerbak aangelopen, daar zie ik hem ook nog wel voor aan. ::)

Cor_en_Petra

Volgens mij is Cheeky's koppie ook plattig hoor aan de bovenkant... kun je je biertje op kwijt als je kabouterbier zou hebben  ;) ;D  Maar ja, meestal camoufleert die kuif het mooi, he? Met knuffen merk je het echt heel duidelijk!

Maar fijn dat Milo het zo goed doet bij jou en zo'n lekkere ijdeltuit is! Geef ze een spiegeltje en ze gaan door het lint!  :P

Liefs van Cheeky, Cor & Petra

gonnie

Hoi sanne

Heeft bailey ook gepikt naar milo , mijn fransje doet dat wel het gaat al iets beter dan gister maar ik heb dan ook de plantenspuit bij me , want op mijn nèè reageert ie nauwelijks, meteen afleren want als ze dadelijk bij elkaar zitten kan het wel eens mis gaan , Indy kan  nu nog niet vliegen dus moet ze zeker apart . wel je profiel aanpassen hè , heb ik ook gedaan al is het maar een geleende foto , het fototoestel was dus woensdag uitverkocht , ze hadden er maar een paar gehad.

Groetjes Gonnie

zazoe

Hee familie Cheeky!

Gelukkig dat Milo niet het enige valkje op het forum is met een plat hoofd, hij begon zich al zorgen te maken. ;D
Zal hem meteen vertellen dat er nog een dienblaadje is. ;)

Hoi Gonnie,

Bailey pikt Milo ook soms, en andersom.
Maar dat had ik van Bailey niet anders verwacht, die is sowieso best fel, maar hij doet Milo geen pijn, en hij blijft van zijn oogjes af. Ik las dat Frans wel naar de oogjes pikt. Maar goed, dit ligt ook aan de valk, Bailey pikte bijvoorbeeld wel naar Milo's neusdopjes, gewoon om te testen volgens mij, want nu Milo wat meer van zich af bijt (niet letterlijk ;) ) wordt het steeds minder. Ze moesten gewoon allebei even hun plekje vinden.

Ze knuffelen elkaar ook nooooooit hoor, maar goed het zijn waarschijnlijk 2 heeeele stoere mannen, dus die kijken wel uit. ;D
Ze hebben elkaar nu geaccepteerd, en hebben alleen nog "ruzie" als ze allebei op dezelfde schouder willen zitten..
Voor de rest gaat het prima, je moet het gewoon wat tijd geven, dan komt het bij jou ook wel goed.
Frans is gewoon even zijn plek in het gezin aan het claimen, zoals een echte man dat hoort te doen. ;)

gonnie

Hoi Sanne

bedankt voor je reaktie , hou je op de hoogte .

Groetjes Gonnie

Rianne

Hoi Gonnie! Ik reageer hier even op jou, want ik heb niet veel tijd.
Je straft met de plantenspuit? Ben je dan niet bang dat ze straks niet willen douchen, omdat ze het als straf gaan zien?

Ankie

Hoi Sanne

Ik heb Zazou even flink over z'n bolletje geaaid, maar het is meer plat dan bol :D :D. Dus als we nu alle plathoofdige valkjes bij elkaar doen krijgen we toch nog een behoorlijk dienblad. ;D :D :o ::) :P. (beetje teveel zon gehad vandaag) :-\ .  Wat lekker dat jou 2 kereltjes elkaar geaccepteerd hebben.
En een beetje mot hebben we allemaal wel eens.

:-* :-* van Zazou, groet van Ankie & de rest

bobbie

Hoi Sanne,

Zo, kom weer eens buurten. Druk druk druk. Kleinkinderen te logeren gehad, dochter met  haar man en Renzo naar camping gebracht en vandaag weer gehaald. Poeh poeh, maar goed.....

Gelukkig gaat het goed met de mannen las ik. En volgens mij hebben alle valken toch een wat afgeplat bovendak ??? ;)

Ik ga gauw weer elders lezen en reageren. Tot de volgende keer.

Doei, Nel :)

zazoe

Hee Gonnie,

Maak je geen zorgen hoor,
geniet gewoon lekker van kleine Indy! :)

Hoi Ankie en Nel,

Bailey is ineens niet zo trots meer op zijn bolle hoofdje.. ;D
Maar dat knuffel ik nog wel plat, komt helemaal goed. ;)

Mij excuses trouwens voor het gebrek aan foto's, door mijn slechte camera is het nog wat werk om een mooie foto te maken, en daar heb ik nu gewoon geen tijd voor, morgen beginnen voor mij de examens...bleeeeeh geen zin in, maar dan wel lekker niet meer naar school!!!!!! ;D
(tenminste dat hoop ik dan.. ::) )

Ik hoop woensdag/donderdag wat foto's te kunnen plaatsen, voor donderdag hoef ik niet te leren, dus dan is er hier even wat rust in de tent. :)

Over rust gesproken, het was vannacht weer raak, voor het eerst in duo-formatie. ::)
Dus ik zat om half 2 's nachts met 2 stresskippetjes op mijn schouders...
Ik denk dat Bailey weer geschrokken was, want hij ging echt volledig door het lint, Milo was vooral boos omdat hij volgens mij erg graag wou slapen.. ::)
Volgens mij heeft Bailey een spinnetje zien lopen, want die zag ik nog net achter een kast glippen (brrrrrrr) en Bailey heeft het niet zo op kleine beestjes met meer dan 4 poten. ;)

gonnie

Hoi Sanne

Mijn dochter is vandaag ook aan haar examen begonnen, doe je best ga ervoor dan ben je er van af ,wat ga jij hierna doen ,mijn dochter een opleiding dierenverzorgster, ze zitten allebei in mijn vel te bijten de een zachtjes de ander heel hard ,lief hoor zo`n kleintje,
Sanne hèèl vèèl sucses  ,deze en volgende week zet hem op.

Groetjes Gonnie

zazoe

Hoi Gonnie,

Dankjewel :)

Ik ga volgend jaar eerst nog wat extra vakken doen, zodat ik daarna mee kan loten voor diergeneeskunde. :)
Dus Bailey, Milo en ik blijven voorlopig nog lekker thuis wonen. ;D

Fijn dat je zo geniet van Indy, ben erg benieuwd naar de foto's, die komen er nog wel toch?? ;)

gonnie

Hoi Sanne

Ja, die komen nog wel ik weet alleen nog niet wanneer want ik ben nog afhankelijk van andere mensen , en mijn buren hebben geen camera. dus :-X :P

Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi SDanne

Kom op hèè ,niet op pagina 2 , maar het is je vergeven , examen tijd , sucses hè.

Groetjes Gonnie

Lin

Hey gefeliciteerd met je verjaardag!!! En heb je een camera gehad? doe je morgen even een uitgebreid verslag van je verjaardag. Je bent al een tijd niet online geweest  :P

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Sanne

Ik begrijp dat je jarig bent???!!!
Nou, VAN HARTE GEFELICITEERD en nog vele jaren.

Die gekke Bailey,bang voor een spinnetje :P.
Zazou is niet echt bang uitgevallen geloof ik ,heb er in ieder geval nog nix van gemerkt.
Succes met je examens en doe je best!!!

:-* van Zazou, groet van Ankie en de rest