20 juli 2025, 00:59:10

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Sanne,

Gefeliciteerd met Milo meis. Gezellig hoor. Ik hoop veel over hem te lezen. Het is ook een mooitje hoor.

Groetjes, Nel :)

zazoe

Hee wat leuk al die berichtjes!!  :-*

Milo is zo'n schatje, en Bailey was even helemaal de weg kwijt ::)

Ik kwam de kamer in en hij begon meteen te roepen dat hij er uit wou, toen riep er ineens iemand terug  ;D
Bailey zat echt te kijken van  ??? ???

Ze vinden elkaar ook leuk gelukkig, al was Bailey zich wel erg aan het aanstellen, rende over Milo's kooi heen, en Milo poetste rustig verder, het maakt hem allemaal niks uit  ::)

Ga nu weer even knuffelen, ik hoop vanavond foto's te hebben van mijn 2 (!) lieve valkjes  ;D

zazoe

;D FOTO'S ;D

Deze is niet helemaal scherp, maar zoooo lief :-*

Zoals te zien is Milo net even uit de kooi geweest!!
Hij heeft even rondgevlogen (vliegt beter dan Bailey ::) ) en op mijn schouder gezeten terwijl hij meewarig naar Bailey keek die het er niet helemaal mee eens was dat hij in de kooi moest blijven :o :-X

Ik ben zoooo blij met ze, en ze zijn zoooo lief!!!
Meer heb ik even niet te zeggen  ;D

Gerda

Hoi Sanne,

Dat ziet er gezellig uit. Die twee zoeken elkaar al wel een beetje op he?? Prachtig, geniet er maar van :D :D

*beetje jaloers* :-X :-X

Nee hoor, ik gun het je van harte, je hebt er lang op gewacht. ;) ;)

Milo heeft al best een wittig koppie he? Hij gaat al vroeg op zijn (prachtige) vader lijken! 8)

Groetjes Gerda

gonnie

:D :D :D ;D ;D ;D
ooooooSanne wat ontzettend schatig , eindelijk dan he heb je milo erbij , het is een mooi gezicht die foto`s prachtig , mèèr mèèr mèèr .

Groetjes Gonnie

bobbie

Hoi Sanne,

Ik word er ook helemaal blij van ;D :D :) Het straalt van de foto's af, je blijdschap.

Geniet maar lekker hoor enne ............. als het effe kan willen wij wel graag vaaaaaaaaaak getuige  zijn van dierenvreugde ;)

zazoe

Hoi Gerda,

Milo heeft inderdaad al witte vlekjes op zijn koppie, het lijkt net of hij een wit brilletje op heeft  8)

Bailey zit nu steeds op Milo's kooi, ik zei al tegen hem: hij loopt echt niet weg hoor, als je even niet kijkt  ::)

Hoi Gonnie,

Ja lief he??  ;D
Ik vind ze ook zo leuk samen, ben helemaal blij   ;D

Hoi Nel,

Ik ga ook vaaaaaaaaaaak foto's maken, dus dat komt helemaal goed ;)

Ook even weer een "Hummel-update":
Ze is vanochtend dus weer half ingestort, ik was de badkamer ingelopen en toen ik terug kwam lag ze slap voor de deur  :(
Toen ik haar optilde voelde ze ook helemaal slap aan, maar inmiddels is ze weer wat opgeknapt gelukkig.
Morgen weer de dierenarts bellen voor een afspraak, die had al verwacht dat dit zou gebeuren, maar hij wou pas een dieet voorschrijven nadat ze weer een keer zo'n terugval had gekregen, ik neem aan dat ze die speciale voeding nu wel meteen voorgeschreven krijgt  ::)

gonnie

O,jee Sanne

Heeft hummel die medicijnen dan altijd nodig of is het maar een kuur , heb de foto`s gezien bij het dagboek van Lin van jullie bezoekje vandaag , heel leuk zo om dat te zien heb ik een gezicht voor me als ik iets aan je schrijf , ik denk dat je vannacht niet veel zal slapen , en is het niet moeilijk om bailey en milo apart te laten zitten , hoelang ga je dat doen ?
veel plezier met het duo ;D ;D

Groetjes Gonnie

zazoe

Hoi Gonnie,

Hummel zal dan waarschijnlijk dat dieet moeten blijven eten, maar ja, dat hebben we er wel voor over  :)

Het is inderdaad lastig om ze apart te houden, Bailey vindt het vreselijk als Milo eruit is, maar Milo snapt nog niet echt dat het leuk is om uit de kooi te gaan  ::)
Ze zitten nu tegen elkaar te fluiten, Milo begint Bailey al na te doen, hoorde al het begin van een bouwvakkersfluitje  :o

Ow ja, even voor Oma Lin: Milo heeft net gegeten en gedronken, maar je had denk ik niet anders van hem verwacht  ::)

~Natas~

Hoi Sanne,

JA nu heb je je poepie eindelijk thuis.
Het wel een beauty om te zien zeg.
En gelukkig klinkt het een beetje tussen Milo en Bailey.
Nou veel plezier ermee en ben erg benieuwd naar de foto's die komen gaan  ;D

Groetjes,

Natas

Ankie

Hoi Sanne

Even snel een reactie van mij,want ik heb maar weinig tijd.(werk enzo).
Maar ik wil je even laten weten dat ik blij ;D ben dat Milo bij je is en dat Bailey en Milo goed op elkaar reageren, Vanmiddag lees ik je dagboek wel weer bij.
Geniet ervan.

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

Kirsten

Hoi Sanne,

Ook ik kom hier even langs,. Vind je foto's erg leuk en vind het ook erg leuk om te lezen hoe je van je nieuwe valkje milo geniet.
Ik kom zeker vaker langs :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Wat leuk dat ze nu al zo goed met elkaar op kunnen schieten. :) Milo is het natuurlijk nog gewend dat hij met z'n broertjes en zusjes zat. En hij zat bij jou ook alweer te poetsen? Dan voelen ze zich toch wel op hun gemak.
Leuke foto's hoor, ik weet zeker dat Linda er ook erg blij mee is. :)

zazoe

Hoi Natas,

Ik vind hem ook zo mooi, ik vind zijn voetjes het liefst  ;D
Hij pakt dingen vaak eerst heel voorzichtig met een pootje, is zooooooo skattig  :-*

Hoi Ankie,

Lief dat je even gereageert hebt, ik ben ook errug blij met ze  ;D

Hoi Kirsten,

Ik geniet zeker van hem!!
Was even bang dat het 's nachts een ramp zou worden met die twee, ze zaten gisteravond gezellig met elkaar te kletsen, maar gelukkig gingen ze al snel slapen, was wel even een opluchting ::)

Hee Rianne,

Hij zit nog steeds erg vaak te poetsen, hij is veel meer "thuis" dan Bailey eerst was, die zat 2 dagen stijf op zijn stok, terwijl Milo nu al rond klimt en eet en poetst en eet en speelt en eet en drinkt en hij eet ook wel eens wat  ::)

Ze zijn gister even samen uit de kooi geweest, ging voor een eerste ontmoeting erg goed, al moet Bailey nog even er aan wennen dat hij niet alle aandacht meer krijgt  ::)
Bailey gaat nu gewoon zijn eigen gang en Milo zit lekker bij me  :-*

bobbie

Hoi hoi,

Och, arme Hummel :-\. Ik geloof dat als je de kat goed aan het dieet houdt, dat ie het nog lang vol kan houden, dat geeft de burger moed toch.
De katten van mijn dochter zijn nu allebei ingeslapen. Zoe 8 dagen eerder dan Zico. Zielig he. Ryan, 5 jaar,  had het er knap moeilijk mee.

Na de zomervakantie komt er een puppie labrador. Mijn dochter heeft heel haar leven al tussen honden doorgebracht dus ze kijkt er erg naar uit.

En wat fijn dat het zo goed gaat met Milo en Bailey he. Heerlijk om te lezen.