18 juli 2025, 16:30:46

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Karin

Hé, zo'n kooi heb ik ook  ;D Daar wonen Willow en Summer in en hebben het er erg naar hun zint. Nog even geduld en Milo komt lekker bij jullie wonen !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Hehehe Milo... vast laat geworden in de kroeg met Koninginnedag. ;D

Joyce28

En die kooi heb ik ook,leuk om te zien hoe een ander hem heeft ingericht, onze hond heet ook Bailey :P
Je hebt leuke valkjes,Milo straalt echt iets ondeugends uit :)

zazoe

Hoi Gonnie,

Die ondeugende oogjes komen er waarschijnlijk van dat hij gewoon super ondeugend is.  ::) ;D
Hij probeert tegenwoordig echt de baas te spelen, dus ik pluk hem regelmatig van mijn hoofd/schouder af als hij begint te happen, misschien dat hij dan ooit door krijgt dat ik nog altijd de baas ben.  ::)

Hoi Karin,

Goed om te horen dat jij er ook 2 valkjes in hebt wonen, dan weet ik zeker dat het ruim genoeg is.  :)
Ik hoef niet meer zo lang op Milo te wachten, maar de tijd gaat zo langzaaam... ;D

Hoi Rianne,

Haha nu je het zegt, zo zit hij er inderdaad bij.  :D
Hij heeft ook echt zo'n blik in zijn ogen van: asjeblieft, nu geen foto's.  ::)

Hoi Joyce,

Mijn vorige kooi was gewoon zo'n standaard valkparkietenkooi, dus daar kon ik bijna niks in inrichten, ik vind het echt leuk dat ik er nou gewoon meerdere speeltjes in kon hangen, en ik wou altijd al van die zittouwen. :)
Milo is trouwens naar een hond vernoemd omdat ik van iedereen te horen kreeg dat hun hond ook Bailey heette. ::)

Gerda

Hoi Sanne,

Nou dat gaat snel met Milo he? Voor je het weet is ie bij je en gaan ze met z'n tweetjes het huis onveilig maken!!

Ja en daarna wordt het tijd voor twee popjes he  ;D ;D ;D

Groetjes Gerda

zazoe

Hee Gerda,

Hahaha jij gaat wel heel snel!  :D
Ik denk dat ik voorlopig mijn handen wel vol heb aan die twee, dus voorlopig nog geen popjes erbij hoor!  ::)

Ankie

Hoi Sanne

Nog maar een paar nachtjes en dan is het zover voor je :D.
Wat een geweldige kooi voor ze  ;D Leuke foto's ook weer.
Milo is echt zo'n lekker hummeltje , echt een knuffeltje.
Ik ben wel heel benieuwd hoe Bailey op Milo reageert.

Nog even wachten......

Knuffies van Zazou ,groet van Ankie en de rest.

zazoe

Hoi Ankie,

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!
Volgens mij vindt hij het in het begin wel erg apart dat er ineens nog een vogel in de kamer staat.  ::)
Ik ga Milo zondag ophalen, dus ik kan Bailey nog even voorbereiden.  ;D

Rianne

Zondag? Wat spannend! Kan ik me ook alvast voorbereiden. ;D

zazoe

Hahaha is dat nodig dan?  :P

Leuk dat jij er dan ook bent, en ik bedacht me net dat Tinco er dan ook nog is natuurlijk!  ;D

Bij Bailey was de rest van het nestje al opgehaald, maar nu kan ik alle broers/zusjes nog bewonderen.  :)

Ankie

Hoi Sanne

Gaaf, zondag al ;D ;D ;D ;D.
Leuk dat je Tinco dan ook nog ziet en hopelijk is hij dan goed gaan eten ,zodat hij snel naar Rianne kan.
We weten hoe het is om op je valkje te moeten wachten als ze nog niet goed willen eten  :-\ :-\. Dat valt niet mee!
Maar gelukkig eet Milo goed en is hij of zij zondag lekker bij je.
Geniet nog even van de rust. ;D :D ;D

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

~Natas~

Hai hoi,

Zo das snel zeg.
ZONDAG al[/color][/b]
Jeetje ben wel erg benieuwd hoe Bailey erop gaat reageren als er ineens een vriendje bij komt.
We tellen allemaal voor je af!!!!!!!!!!

Groetjes,

Natas en Joepie

Lin

even snel een extra foto van rianne met Milo.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Jeetje ,dat is echt een prachtvalkje , je boft Sanne ,bij Essie gaat het nog een paar daagjes langer duren er was een ei bij wat niet goed was ,weliswaar het derde ei , maar het is wel heel spannend  nu ook voor Essie , maar ik ben heel blij voor jou , en benieuwd het het gaan zal  daar kan ik dan ook weer van leren ,dus je houd me wel op de hoogte hè ,en natuurlijk met zoveel mogelijk foto`s .

Groetjes Gonnie

zazoe

Hoi Ankie,

Ik vind het ook leuk dat ik Tinco kan zien, hij is toch een beetje een beroemdheid op het forum.   ;)

Van de rust genieten is nog lastig hoor, met Bailey die in je oor zijn nieuwste zangkunsten laat horen...hij heeft volgens mij door dat hoe dichter hij bij mijn oor gaat staan, hoe groter het effect is.. ::)
Dus soms hangt hij naast mijn trommelvlies te schetteren  ::)
Kan Milo straks lekker aan de andere kant gaan zitten, hoor ik met een paar jaar helemaal niks meer  ;D

Hoi Natas,

Ik ben vanaf het begin al aan het aftellen geweest!  ::)
Ik dacht steeds: op maandag is hij weer een weekje ouder.. ;D
Milo is ook 6 weken en 6 dagen als ik hem ophaal, net als bij Bailey.  :)

Hoi Lin,

Hij staat er weer stoer bij, kan niet wachten tot ik hem live kan zien!  ;D

Hoi Gonnie,

Jaaa lekker ding he??
Ik las dat het bij Essie wat langer ging duren, jammer hoor, je zit je er toch op te verheugen. :-\

Natuurlijk ga ik veel foto's plaatsen, ik heb bijna bijna bijna een nieuwe camera, nog 22 nachtjes slapen  ::)