20 juli 2025, 01:03:40

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

We duimen gewoon voor alle examen/herkansingskandidaten van het forum!!! Altijd fijn als zo'n stressy periode met een goed resultaat kan worden afgesloten: duim...duim...duim...duim...duim...duim...duim...duim (Cheeky zit nu nog druk te zoeken waar zijn duim zit..  ;) ;D )

Die ochtenddiscussies van Bailey ken ik ook heel goed: Cheeky zit soms ook van alles achter elkaar te brabbelen, te zingen, te fluiten.... niet normaal meer! Soms herken je stukjes van liedjes, soms is het gewoon alleen een rommeltje van geluidjes, maar wel erg leuk en vrolijk om te horen!

Knuffies van Petra & Cheeky

bobbie

He valkenliefhebber,

Genieten van je luxe leventje, gelijk heb je. Ga de dagen maar afstrepen voor arrivee Duncan  ;)

Hij komt als ik al met vakantie ben, kan ik het allemaal niet volgen :-\. Maar goed, ik lees wel bij als ik terug ben. geef hem wel een knuffie van mij (en de rest van je birdies ook) 8)

groetjes, Nel :)

zazoe

Hee Petra,

Die discussie wordt nog leuker als Chara er ook bij is, dan krijg je echt het idee dat ze iets aan het bespreken zijn, met allemaal verschillende toontjes en deuntjes. :)

Enne..Cheeky, met je snavel kraken telt ook hoor! ;)

Hoi Nel,

Ik knuffel ze allemaal voor je hoor!

En nog even en dan is Duncan er ook bij, niet te geloven dat ik dan 3 van die knapperds in huis heb! :)

Vandaag alleen een foto van Bailey, maar die verdient ook wel wat extra aandacht nu hij met zijn rui bezig is.
Ik probeer het hem zo makkelijk mogelijk te maken door hem elke dag een beetje te besproeien en zoveel mogelijk losse pluisjes weg te halen, maar hij vindt het nog steeds niks.
Hij kijkt er ook zo vreselijk dramatisch bij, ik hoop dat het geen trauma wordt... ::)

gonnie

Hoi Sanne

dit is dan ook wel een hele mooie foto van Bailey.
eet bailey iets van fruit en groente , dat heb ik van dr feld , dat ze dat in de rui nodig hebben , en aangezien frans maar bleef ruien veel te lang heb ik extra vitaminen en mineralen gehad , en dat heeft heel goed geholpen hij ziet er glanzend uit , en geen veren , meer in de kooi .

Groetjes Gonnie

bobbie

Hoi Sanne,

Die foto van Bailey  :D. Je kan nog net zien dat ie in de spiegel kijkt. Hij denkt vast: brom brom, al die losse pluisjes en veertjes brom brom, dadelijk al mijn parels weg brom brom.

Hahhahahahaha. Ik hoor het hem denken.

Groetjes, Nel :)

Anita1

;D hahahaahaha nel.wat een gekkie ben je toch ook!
inderdaad we zonde zeg dat die mooie donkere parels weggaan,wat een ontzettend mooi valkje vind ik dat.
arme rui..
heb je oateovit in huis? ik vind dat geweldig helpen.maar ja iets last blijven ze er toch van houden.ik heb het spul van feld opgestuurd gekregen.erg fijn.lekker stinken hihi
geef m maar een knuff van me.anita  ;D

zazoe

Hoi Gonnie,

Bailey en Milo krijgen om de dag fruit/groente door hun zaad met pellets heen, op de andere dagen kleine stukjes brood erdoor heen. Ze krijgen het ook in zo'n hoeveelheid dat ze van alles wat moeten eten, dus volgens mij krijgen ze sowieso wel genoeg gezonde stoffen binnen.

Nou maar hopen dat Bailey ook zo mooi gaat glanzen! ;)

Hee Nel,

Je zegt het precies goed, hij wordt niet goed van al dat rond dwarrelende pluis...

En vandaag zijn de eerste veertjes met parels uitgevallen...
Ben zo benieuwd of het dan toch een mannetje is!
Mocht het een pop zijn, dan moet ik me wel gaan aanpassen, ik heb het hier steeds over "de mannen"... ;D

Hoi Anita,

Ik heb voor de zekerheid "snelrui" van Beaphar in huis gehaald, dat is een kuur voor als de rui wat slechter verloopt.
Maar ik hoop niet dat het nodig zal zijn, tot nu toe vindt Bailey het vooral irritant, maar daar kan ik ook niks aan doen! :)

Weer even 2 foto's van de mannen:
(dat bedoel ik dus, dat klinkt toch lekkerder dan "de man en de pop" ? ::) )

Milo, a.k.a mijn schaduw. Ik hoef het niet in mijn hoofd te halen zonder hem ergens heen te lopen...
Heeft ook een aparte fascinatie met telecommunicatie; als ik iemand aan de telefoon heb gaat hij steevast tegen de telefoon aan gedrukt zitten (zodat de telefoon dus tussen zijn hoofd en mijn oor klem zit...)
Geen idee wat het idee hier achter is, maar hij zal er ongetwijfeld een goeie reden voor hebben. ;)

gonnie

Hoi sanne

het is wel spannend zo hè als je er niet zeker van bent , of het een pop is of man . bij ons is dat al niet anders , ik ga er de hele tijd gewoon maar vanuit dat indy een pop is , terwijl Essie zei , ik ben er niet helemaal zeker van.
Zou wel raar zijn als indy een man blijkt te zijn , ben me al helemaal gaan instellen dat we jonkies gaan krijgen volgend jaar :-X  , maar ik hou niet minder van indy als het een man blijkt te zijn.

Groetjes gonnie

Kirsten

Hoi Sanne

Heb weer genoten van alle foto's, moest er aardig wat inhalen,. ;D
Duim ook met de rest mee, dat je geen her hoeft en gewoon lekker slaagt,. Enig idee wanneer je dat hoort?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

zazoe

Hoi Gonnie,

Ja het is inderdaad spannend, vooral omdat je al zo'n duidelijk idee hebt of het een man of pop is.
We zullen zien... ;)
Voor hetzelfde geld heb jij twee mannen in huis, en blijkt Bailey een dametje te zijn.
Ik zou dan ook niet minder van Bailey houden hoor, het is en blijft Bailey! :)

Hoi Kirsten,

Leuk dat je van de foto's genoten hebt, ik geniet hier erg van de fotomodellen! :)
Ik hoor volgende week donderdag of ik geslaagd ben...ik duim met jullie mee! ;)

Petra en Cheeky

Ha Sanne!

Leuke foto's weer! Maar je hebt ook echt een paar heerlijke modelletjes rondhupsen!  :P

En om je verhaal over Milo heb ik genoten! Meneertje wil gewoon mee-telefoneren! Snap je dat dan niet!  ;) ;D Valkparkieten en kinderen lijken op elkaar... mijn kleine neefje deed laatst precies hetzelfde bij zijn moeder (alleen is zo'n kinderkoppie wat dikker dan dat van een valkparkiet)... gewoon échte aagjes!!!  ;D

Liefs van Cheeky & Petra

Gerda

Hoi Milo, grote broer!!!

Jij weet vast wel of Bailey een mannetje of een popje is. Kun je mij het niet in het geheim vertellen?? :D :D
Je ziet er prachtig uit op de foto hoor!!! Ze vinden mij hier ook al zo'n mooi model en ik wordt de hele dag achtervolgd door een camera. Gelukkig mag ik ook vaak kroelen.
Kroel jij nog een beetje met die mensenvrouw waar je bij woont??
Ik ben benieuwd hoe het straks gaat met je nieuwe vriendje Duncan. Blijft hij ook Duncan heten??

Liefs, je kleine zusje Grisha

Milo'tje

Hee Grisha, klein zusje!

Als Bailey een popje is heeft ze absoluut geen smaak wat mannen betreft, want hij (in dat geval dus zij) ziet mij totaal niet staan!
Snap jij het? ::)

Die wazige figuur die hier rond loopt mag mij heeeeel soms kroelen, als ik er de tijd voor heb.
Maar ik zit wel ALTIJD op haar schouder hoor, dus ik word regelmatig plat gezoend! ;)

Duncan blijft gewoon Duncan heten hoor!
Namen bedenken zit hier niet echt in de familie (of het gezelschap..wat zijn we eigenlijk hier thuis??  ??? ) dus we houden het lekker bij Duncan!
Klinkt wel stoer, dus het past goed bij mijn naam en bij Bailey.

Gedraag jij je een beetje bij Gerda?
Ik word hier vaak de hemel in geprezen omdat ik zo zachtaardig ben (niet echt goed voor mijn mannelijk ego, maar goed...).
En ben jij een beetje aan de grote kant?
Ik (nog) niet...word hier steevast "klein mannetje" genoemd...
Ben benieuwd of jij wel richting adelaar-formaat gaat!

Kus,
Je grote (maar niet al te grote) broer! :-*

gonnie

Hoi sanne offfe milotje , grappig sanne, moest er mee lachen je kan er zo leuk over schrijven , wanneer ga je duncan halen?
groetjes gonnie

bobbie

Hoi,

Alles goed hier?  Bij mij wel. Hoe vind je m'n nieuwe handtekening? Lief he, Yuki bij dat beeldje, kijkt echt zo naar dat vlindertje in dat handje.

Bij mijn Verhaal heb ik ook weer een paar series foto's gezet. Kunnen jullie nog lekker van mijn vogels genieten als ik weg ben naar Spanje.

Dit is denk ik voorlopig de laatste keer dat ik in je dagboek schrijf. Over 4 weken ben ik weer terug.

Doei, Nel :) en een knuffel voor al je birdies :-*