24 april 2024, 20:14:27

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

zazoe

hoi Lin

ik vind dat witte wurmpie met zn grote donkere ogen nu al zo'n schatje, dus ik wil hem erg graag ja :)

als het een albino blijkt te zijn snap ik dat ie naar rianne gaat, maar anders zou ik het heel leuk vinden als ie naar mij toe mag.

groetjes sanne

Lin

hoi Sanne,

Rianne wil heel graag een valkje bij mij alleen. Dus als het geen albino meer is dan hebben we toch een probleem, dan toch maar naar Paul toe. Maar verzin alvast maar een naam!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hai,

Nou zo te lezen komt hier bij Sanne in de toekomst toch een 2e valkje.
Haha leuk hoor, nu ik ook nog  :-[
En uh leuke foto's hoor, tis echt een schatje om te zien  :-*

Groetjes

Natas[/b]

Lin

He Natas,

Ik heb misschien nog wel een lutino man of een geparelde lutino pop over. Ik heb nu dus twee lutinos maar kan nog zien wat het is.

En ja, Sanne krijgt een tweede! ;D

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

hoi Natas,

ja dr komt een kleintje bij!! lijkt me geweldig als ik 2 van die boefjes door de kamer heb vliegen  ;D

leuk dat je er ook een tweede bij neemt, zal wel leuk zijn als die ook zoveel gaat kletsen, kan ie samen met joepie de oren van je hoofd af praten  :D



~Natas~

Hai Lin en Sanne,

Ja ik wil er echt een 2e bij hebben maar wanneer dat weet ik nog niet.
Moet eerst nog mijn ouders zien overhalen.
En ik wil heel graag dan als het zover is een lutino of een albino.
Ja ik vind gewoon die rode oogjes zo GAAF  :P  :P en de mutatie ook natuurlijk  ;D
Maar het kan nog ff duren hoor, of niet...................ligt eraan.

groetjes

Natas

zazoe

hoi Natas

Lin's lutino's hebben heeele mooie rode oogjes  :P  ;)

dus hup, ga die ouders overhalen, t is mij ook gelukt  :D

Lin

Citaat van: -sanne- op 22 maart 2005, 21:41:07
hoi Natas

Lin's lutino's hebben heeele mooie rode oogjes  :P  ;)

dus hup, ga die ouders overhalen, t is mij ook gelukt  :D


;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ep

Dus je gaat voor de witmasker sanne!!
Leuk hoor een tweede erbij.
Hoe gaat het met bailey fluit hij al of zo, of zou het toch een popje zijn.
petra

zazoe

Bailey fluit wel heel veel, maar hij kan nog niet echt deuntjes ofzo fluiten...

maar ik blijf oefenen!!  :)

zazoe

Hoi allemaal,

hier even een foto van het toekomstige huisje van Bailey.



Ik ga hem volgende week ophalen, en dan helemaal opknappen. (andere voerbakjes, stokken etc.)

Dan kan het witmaskertje van Lin eerst een tijd in Bailey's oude kooi, en dan later samen in deze. :)

Ik ben dr erg blij mee, nou maar hopen dat de valkjes het ook wat gaan vinden  :D

ep

mooi kooitje hoor ze zullen het vast naar hun zin krijgen daar in.


Dit is mijn kooi ik had hem gekocht op mp voor 27.50 de boven kant kan open en het deurtje klap je naar beneden en dan zet je het vast dan heb je een soort landings baan.
Tico zit altijd op dat klepje bij mij is de kooi de hele dag open maar met een tweede moet ik ff kijken hoe ik dat ga doen ff afwachten hoe druk het ventje is.

gr.petra

p.s. leuk hoor dan hebben we een broertje of zusje van onze valkjes in huis.

zazoe

jaa misschien krijg je wel een echt druktemakertje in huis, en komt Tico ook helemaal los :)

Zo'n landings deurtje is wel erg handig trouwens, Bailey zit nu als ie er uit wil gewoon in de deuropening maar dat zit niet zo stabiel..het wil vooral nog wel es mis gaan als ie zn koppie wil krabben...  ::)

Inderdaad leuk dat het broertjes/zusje en broertje zijn :) Ik ben echt heel benieuwd hoe Tico het gaat vinden, zo'n klein ventje erbij, heeft ie al eerder bij andere valkjes gezeten?

boezempje

hai sanne

nou zo als ik allemaal lees gaat het wel goed daar ben er heel blij mee.
en lees ik het nu goed komt er een valkje bij of lees ik verkeerd,
nou ben super blij voor je dat is zeker,
en ik ga je volgen ;)


gr essie

zazoe

Ja, Bailey krijgt er een vriendje bij  ;D
Er komt een witmaskertje van Lin bij, die is nu 3 dagen dus het duurt nog wel even hoor.
Ik vind het echt superleuk en Bailey volgens mij ook, hoeft ie niet meer alleen te zitten.