29 maart 2024, 16:59:15

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

zazoe

20 maart 2005, 18:57:14 Last Edit: 9 juni 2005, 16:02:10 by -sanne-
!!Hoi Allemaal!!

zoals gezegd hier een onderwerp helemaal voor bailey alleen  ;)

Hij (of zij, maar tot ik het zeker weet hou ik het maar op hij) is nu 2 daagjes bij mij, en hij is nu al de liefste vogel ter wereld (waarschijnlijk zijn jullie het daar niet allemaal mee eens, maar hou het er maar op dat ie behoorlijk lief is  ;D )

Ik heb hem vrijdag bij essie opgehaald, wat heeft die een mooie vogels zeg (en heeeele schattige hondjes  :D ) ik keek mn ogen uit daar  :o

We hebben Bailey dus meegenomen en ik vind het ongelovelijk hoe ik hem zie veranderen...eerst nog heel bang en onwennig, en nu wil ie alleen nog maar uit zn kooi en dan het liefst op mijn schouder zitten, tis echt een vrijdoos  :D

Ik maakte me alleen wel een beetje zorgen over of hij nou wel genoeg zou eten (en essie had al gezegd dat ik dat niet moest doen, maar ja...eigenwijs he) maar hij heeft net bijna ondersteboven in zn voerbak gestaan dus gelukkig eet ie goed :)

Verder heb ik nu niet zo heel veel te melden, ik had heel veel leuke foto's gemaakt (dacht ik) maar ze zijn allemaal mislukt omdat het al te donker was en de foto's dan echt pikzwart zijn...dus morgen ga ik het in daglicht nog maar een keer proberen  ::)


Lin

Hoi Sanne,

Je eerste valkje? Wat goed dat het allemaal goed gaat en erg leuk dat je een dagboek speciaal voor Bailey hebt geopend. Ik ga het zeker volgen heel leuk als mensen enthousiast zijn over hun valkje!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

hai lin

ja het is mijn eerste valkje en ik ben helemaal verliefd  :)

ik heb sowieso nog nooit een vogel gehad, wist niet dat het zulke knuffelbeesten konden zijn  :D

~Natas~

Hoi Sanne,

Gefeliciteerd met je aanwinst.
Mag ik vragen wat voor mutatie Bailey is.
En hoe oud is Bailey nu precies.
Nu hopelijk bevalt deze vogel je zo dat je misschien in de toekomst aan meerdere valkjes of andere vogels zit te denken.
Ik wens je veel knuffel plezier met Bailey.

Groetjes
Natas[/color][/b]

Lin

Hoi,

Ik kan wel aan je verhalen lezen dat je helemaal verliefd bent.  En het is toch een geparelde wildkleur ?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

hoi natas

Bailey is bont gepareld en hij is nu 7 weken oud

Er gaan niet heel veel vogels bij komen hoor, ik wil uiteindelijk nog 1 valkje dr bij als vriendje voor bailey, dat lijkt me wat fijner voor em want hij vindt het nou al niet meer leuk als ik de kamer uit loop  :)

zazoe

Citaat van: Lin op 20 maart 2005, 21:11:40
Hoi,

Ik kan wel aan je verhalen lezen dat je helemaal verliefd bent. En het is toch een geparelde wildkleur ?


hij is bont gepareld, maar er zit op zn lijf zelf niet zo heel veel geel doorheen, je ziet het eigenlijk alleen aan zn koppie

zazoe

hoi

nou vandaag is bailey voor het eerst een tijdje alleen thuis geweest terwijl ik naar school was en hij vond t maar niks dat ik weg ging...gelukkig komt er over een tijd een valkje van lin hem gezelschap houden :)

Bailey heeft vandaag weer flink geoefent met vliegen en het gaat nu duidelijk beter...alleen dat landen blijft een beetje problematisch  ::)

en dan nu...foto's!! (helaas niet erg scherpe foto's maar ik krijg binnenkort een nieuw camera'tje dus dan is dat ook opgelost)




Bailey gaat aan de wiskunde...



Nou dit waren ze voor vandaag, scherper dan dit lukken ze niet met mijn mini-camera  :-\  ::)


KoosjeTweety

Hoi Sanne
Gefeliciteerd.

Leuk zijn ze he :) Ik dacht ook altijd ja, valkjes zijn zo leuk. Maar als je ze eenmaal zelf hebt... zijn ze gewoon geweldig.
Jou bailey word volgens mij een geleerd vogeltje :) En kan hij je straks overhoren met je huiswerk.
Je foto's zijn mooi hoor.
Heel veel knuffelplezier met Bailey.
Groetjes Petra
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

zazoe

hai petra

ze zijn inderdaad in het echt nog leuker dan ik gedacht had :)

En bailey vond al die blaadjes en boeken maar wat interessant ::)

Dat knuffelplezier zal wel lukken, zodra bailey uit de kooi is drukt ie zich helemaal tegen je aan, ik heb een erg knuffelig valkje in huis gekregen  :D


ep

hoi sanne fijn hoor dat het jullie allebij bevalt en leuk een vriendje voor je dottje zal hij wel leuk vinden denk ik.
petra

zazoe

ik denk ook dat ie een vriendje wel leuk zou vinden.
hij vindt alles in de kooi maar saai, ook de speeltjes moet ie niks van weten...dus een ander valkje zorgt waarschijnlijk voor betere afleiding :)

ep

Je moet ook wel ff gedult hebben.
Hij is nog maar heel kort bij je natuurlijk.
Bij tico duurden het echt wel drie weken voor hij op zijn gemak was.
petra

zazoe

ja het zou heel goed kunnen dat ie het gewoon nog even moet ontdekken allemaal..

dat is echt het enige waar hij echt aan moest wennen, die kooi. Bij mij zitten vond ie meteen al prima en in de kamer ook, maar die kooi daar snapte ie niks van...is ook wel logisch, hij zat eerst in een binnenvoliere met 24 andere vogels...dan is het even schrikken als je ineens in je eentje in een kooi zit  :D

Lin

Hoi Sanne,

Jij besteed er veel liefde aan dus Bailey blijft een lief valkje.
Als die ene witte met die donkere ogen nou echt een witmasker blijkt te zijn wilde jij hem dan?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)