20 april 2024, 05:19:08

zware ademhaling antwoord aan paul

Gestart door Eugenie, 18 maart 2005, 19:25:58

« vorige - volgende »

Eugenie

Paul bedankt voor je adviezen, maar het inmiddels allemaal al te laat.  Ik heb kareltje onder een rode lamp gezet hem en een appeltje gegeven wat hij altijd zo graag luste, wat druivensuiker in zijn water gedaan, maar hij heeft het helaas niet gehaald.  Hij  snakte naar adem en sinds de rode lamp ging het snel achteruit. Hij leek het wel heel benauwd te hebben. Gelukkig is hij snel uit zijn leiden verlost. We hebben hem nu begraven met zijn speeltjes en we zullen hem heel erg missen.

groetjes Eugenie verzorgster van Kareltje

Yvonne_R

Hoi Eugenie,

Wat vervelend nou zeg dat Kareltje toch is overleden. Volgens mij  heb je wel alles gedaan hoor om hem proberen te redden. Maar waarschijnlijk is hij gewoon te verzwakt geweest en is het inderdaad beter zo dat hij uit zijn lijden is verlost. Ik wens je veel sterkte met dit verlies.

Groetjes Yvonne


Yvonne's valkenparadijs!

Peter

Hoi Eugenie,

Jammer dat Kareltje het niet gehaald heeft, we hebben je email ontvangen en er is een stukje geplaatst bij in memoriam.

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi Eugenie,

wat ontzettend jammer dat je valkje het niet gehaald heeft,
je hebt zo te horen zeker je best gedaan en alles geprobeerd om 'm te redden.

Veel sterkte toegewenst.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Eugenie,

Wat erg dat Kareltje het niet heeft gehaald.
Je hebt in elk geval gedaan wat je kon maar soms is het gewoon al te laat :(
Ik had het ook pas met een van mijn valkjes en die heeft het ook niet gehaald maar het nare is dat je het soms pas ziet als het al te laat is omdat ze hun ziekte zolang mogelijk verborgen houden om in de natuur niet op te vallen voor roofdieren.
Heel veel sterkte met het verlies van Kareltje.

Groetjes, Paul