5 mei 2025, 21:43:46

Mijn bende van 26 & hun jongen

Gestart door Tara, 18 maart 2005, 17:05:44

« vorige - volgende »

KoosjeTweety

Amai!!! Als het zo door gaat ga je het lekker druk krijgen !

Succes hoor met de wipwappers :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Anita1

;D ;D ;D hahahaha tara..klinkt al net zoals bij mij hihi
lachen is dit he?
succes meiss lolz knufff anita :-* :-* :-*

~Natas~

Hey Taar,

Haha COOL zeg.
Blijf ze AANMOEDIGEN en wie weet?
Het gaat in ieder geval lekker daar, dus ik blijf voor je duimen  :-*

En uh ff over die gozer,
stop ermee meis.
Zo te lezen heeft hij jou al behoorlijk pijn gedaan en beledigd.
Dus ik kan maar 1 ding zeggen..........................stop ermee
Je bent nu nog jong en wie weet later in de toekomst  :-\ kom je je echte liefde tegen.

Groetjes

Natas

Tara

Hoi,

ik ben er mee aan het stoppen, heb het toch al geprobeerd.. Vandaag zie ik 'm.. Ik zie wel..

In elk geval, de valkjes doen het prima! Ik heb net Moko en Laiko apart gezet in een kweekkooi, dit omdat zij veel beter kweken daarin, meer rust enzo, hebben zij echt nodig, ook omdat de andere valken in de volière hun geen blok gunnen, dus..

Ik ben benieuwd, ze zijn druk in de weer, denk dat er gauw eitjes komen...

Ik heb net gebeld naar mijn DA, maar het was zij niet die opnam, ze heeft gezegd dat ze mijn DA eens ging laten terugbellen..

Groetjes, Tara

Anita1

;D goesso tara.kies maar lekker voor je valkjes.zou ik ook doen,zelfs met mijn man william!!
echt hoor! ik kies altijd voor mn valkjes.hahahaahahahaa
duhhh william grrrr lief zijn!!!
hihi gelukkig is william ook verzot geraakt op de valkjes.knufff anita :-* :-* :-*

Riny

Hoy Tara
VEEL SUCCES en ik denk aan je!!
Groetjes Riny :-* :-* :-*

Tara

Dank jullie :-* :-* :-* :-*
Zou niet weten wat te doen zonder jullie ;)

In elk geval, tot mijn grote verbazing heb ik iets ontdekt!! PABLO KAN FLUITEN !!!! Zo blij als ik ben!!! Had 'm nog nooit gehoord en nu plots??? Keigaaf!!! Hij doet het zo goed en zo lief, keilief hoor, kijk, hier een foto van toen hij bezig was aan zijn fluitparade!

Verder doen de rest het goed, hier zie je Laiko, ik denk dat dat beestje ook gauw een eitje gaat leggen :).

En hier zie je een beetje haar houding, een groot verschil als je vergelijkt met Elmo, maar bij Laiko is die houding wel de houding die ze heeft wanneer ze een eitje verwacht..

En hier het mannetje van Laiko, Moko, wildkleur split gepareld :).

En nu nog Elmo, de geparelde pop (zij is trouwens een dochter van Laiko en Moko van uit 2003, augustus) samen met Tysia, een bont geparelde witmasker en op de achtergrond Musli, ook een zoon van Moko en Laiko die overigens met zijn zus wil paren maar natuurlijk niet mag..

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Tara
Pablo zal gewacht hebben met zijn ''kunstje'''.
Hij heeft precies het goede moment gekozen ,net nu jij een beetje in een dip zit.
Slimme vogel zeg!!!
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Kirsten

Hoi Tara,

Zo te lezen breken er betere tijden voor je aan en krijg je het inderdaad druk ;),.

Met de liefde is het altijd lastig, maar je moet inderdaad altijd in gedachte houden dat het een toevoeging moet zijn op je huidige leven en zo te lezen heb je er nu alleen verdriet van.
Ze moeten je nemen zoals je bent, want dat maakt jou jou.

Succes en ik blijf je volgen Tevens duim ik, dat het met je lieverds goed gaat en er een hoop mooie gezonde valkjes bij komen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Anita1

;D die pablootje.leuk hoor! voor je het weet kan ie altijd is kortjakje ziek fluiten ahhaaha ;D ;D ;D
en mooie valkjes heb je zeg! echt leuk om weer foto's te zien.
hopelijk krijg je ook snel eitjes.kusss anita :-* :-* :-*

Tara

Hoi allemaal,

slecht nieuws, negen op de tien valkjes hebben coccidiose, ik heb usb 3 meegekregen, moet één zakje op twee liter, en dat drie dagen lang  maar ik denk het anders te doen, een half zakje op één liter, alle vogels behandelen, en dat drie dagen, en drie weken later hetzelfde.. De overige drie halve dan, lijkt me beter.. Anders zit ik met een grote rest.

Groetjes, Tara

Anita1

:'( :-\ :-X pffff tara! hoe kan dat nou meiss....
sjees ik dacht nu gaat het allemaal wel goed.ik en die ziekte niet? kan je er iets over vertellen en hoe kunnen ze dat nu ineens hebben?
knuff en heel veel sterkte anita :-*

Tara

Citaat van: Anita1 op 23 maart 2005, 19:33:28
:'( :-\ :-X pffff tara! hoe kan dat nou meiss....
sjees ik dacht nu gaat het allemaal wel goed.ik en die ziekte niet? kan je er iets over vertellen en hoe kunnen ze dat nu ineens hebben?
knuff en heel veel sterkte anita :-*

Hoi Anita,

ik heb al even wat verteld erover in mijn dagboek, uhh even zoeken;

Citaatcoccidiose is een darmparasiet, komt vaak door vuile gebieden voor, terwijl het hier nou effe echt niet vuil is, dus snap niet echt hoe die valkjes er aan komen, de duiven hebben zeker een rol gespeeld hierin, maar die zijn nu verder weg van de valkjes, dus weet het niet precies hoe ze er aan zijn gekomen... Dus ja, nog maar ff behandelen, ik ga morgen zeker nog even bellen en vragen voor een wat sterkere behandeling, het enige wat ik nu nog hoop he is dat ze niets anders (ernstiger) vindt.. Zou het ff niet aankunnen :o

In elk geval, volgens mijn DA kan uit één ontlasting met coccidiose al een hele hoop vogels besmetten doordat het zich supersnel verspreidt.. Pfffff

Groetjes, Tara

Mandy

Ooo wat een tegenvaller zeg, maar wel heel goed dat alle ontlasting na is gekeken en je er niet achter bent gekomen nadat er zieken en/of doden zouden vallen, goed van je. ;)
En nu kunnen ze behandeld worden en zijn ze er straks hopelijk van af. :)
Alleen vraag ik me af of dit nu effect heeft op mogelijke eitjes die gevormd worden, want dan is het misschien beter om die meteen weg te gooien dan dat er zieke jongen uit gaan komen die de boel weer gaan besmetten. Als die er dan al uit kunnen komen, want zo'n jong ontwikkelt misschien niet eens of kan er niet eens uit komen, maar ik zou het dus zeker navragen en ook of dat medicijn usb van invloed is op de eitjes? ::)
Succes ermee!

Je valkjes zien er op de foto's wel mooi en goed uit hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

::) nu je het zegt tara weet ik het weer jah!!
sjees meiss.ik vind het ook kei,en kei goed van je dat je zo snel gehandeld hebt!
mag je nu wel kweken dan? oooow hopelijk wel meiss.knuff anita