5 mei 2025, 00:05:52

Mijn bende van 26 & hun jongen

Gestart door Tara, 18 maart 2005, 17:05:44

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

ik heb momenteel drie handopfokkers... Ik heb Ukkie en nu nog twee andere. De twee andere zijn; het jong bij Laiko en Moko en het jongste van bij Elmo. Ze worden amper gevoerd en zijn wat kleiner dan de oudste en hebben het echt koud... Het lijkt me dus ook wel ff beter zo, ze zitten niet bij Ukkie, maar wel hier ook bij mij op de kamer, samen.

Ik hoop dat het mag lukken, ze zijn net gevoerd geweest, ik vind het echt heel erg jammer, maar ik denk dat dat even het beste is voor ze.

Van hun hou ik het hier bij.

Groetjes, Tara

Lin

Jeetje nu heb je het echt druk. denk je echt niet dat je ze af en toe hoeft bij te voeren. Of geef je ze echt geen kans meer?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Hoi Lin,

ze voelden ijskoud aan, en ze werden echt niet meer warmgehouden leek het, bijvoeren alleen zou dus echt niet genoeg geholpen hebben, dat was ik ook eerst van plan, maar wil ook geen risico's nemen...

Groetjes, Tara

Tara

Hoi allemaal,

nog even foto, zodat jullie weten om wie het gaat.

Dit hier is de kleinste, hij's van het nestje Elmo, Tysia & Samoerai. Hij is Sergio gedoopt.

En hier, het jonkie die als enige bij Laiko en Moko zat, is Smirnoff gedoopt.

Lieve groetjes, Tara

~Natas~

Hai Tara,

Tjee zeg jij hebt het druk met je vee.
En wat een leuke namen zeg.
En de foto's zijn mooi ook.
Tara ik wil 1 ding zeggen.....................
JE BENT FANTASTISCH[/b]
en ik heb echt respect voor je  :-*
Ga zo door.

Groetjes,

NaTaS

Tara

Hoi Natasja,

dank je, ik bloos er zowat van :-[
Ik had net foto's van Ukkie, moet ik nu even in ander dagboek plaatsen, hihi. Maar ik heb goeie gevoelens, het moet lukken toch, dat moet gewoon, ben ik hun ook verplicht.
In elk geval, morgen alledrie om zeven u. een eerste voeding, wordt nogal gepiep, en achterna, gekrijs, maar vind het zo ontzettend lief he :).

Goed nieuws in elk geval wat Sergio en Smirnoff betreft, ze zien er weer veel beter uit, vooral Sergio, die was er erg aan toe, lag neer enzo, zit nu weer mooi rechtop!!!

Groetjes, Tara

Tara

Okeej, even wakker gemaakt hiero hahahaha,
nu zijn ze weer kalm he, hebben hun doel bereikt, baasje wakker gemaakt hahahha, ahh het hoort er bij :). Nu weer even proberen, ze zullen wel weer gaan krijsen dan zo ;D

Trusten allemaal !

Groetjes, Tara

Tara

Hoi allemaal,

ze hebben alweer twee voedingen gehad vandaag, gaat wel goed met ze. Ben trots op ze, ze zijn echte krijsers geworden :). Of gewoon.. Nog steeds.

Vanavond als ik thuis ben van werk komen weer foto's!

Groetjes, Tara

Tara

Hoi allemaal,

Sergio wordt gepareld :).
Dus toch niet allemaal wildkleur hihi!

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Wat fijn dat het toch zo goed gaat met die kleintjes nu je ze zelf gaat voeren :)
En ook wel een verrasing dat ze niet allemaal wildkleur zijn dat is ook een beetje afwisseling als er een geparelde tussen zit :)
Ik hoop dat het zo goed blijft gaan en dat je straks 3 grote mooie valkjes erbij hebt :)

Groetjes, Paul

Anita1

;D ;D haha als je ze op je slaapkamer hebt,dan zal je wel heerlijk gezellig verstoord worden steeds.
lekker krijssen.
maar goed,je doet het ergens voor he?
en met zo'n lieve mama als jij gaat het allemaal goed komen.
leuke namen,lieve schatjes,en zelf een schat!
dikke knufff anita :-* :-* :-*

Tara

Hoiiiiii,

blijkbaar zijn er twee op de drie gepareld, jaja, onze Uk, ook, hahaha, echt lief hoor :).

Mijn ma had vandaag het drietal samen gedaan, maar dat wil ik niet.... Heb zo wel mijn redenen... Dussss weer apart!

Groetjes, Tara

karmen

hey tara,

wat een verassing dat ze gepareld zijn is dat zeker dat had ge niet verwacht of toch ;D nog heel veel succes hoor met de opvoeding van je drie krijsertjes ;D

~Natas~

Hoi Tara,

Wauw zeg toch nog een mooie geparelde.
En natuurlijk jou Ukkie ook dus het wordt een mooie vogel hoor.
Nou ben erg benieuwd verder.

Groetjes,

NaTaS

Anita1

;D lief taraatje..we willen fotoooo's
lol knuff anita