2 mei 2025, 21:33:06

broeden met 1 pootje?

Gestart door leoni, 28 maart 2005, 18:36:10

« vorige - volgende »

leoni

hallo

kan een valkparkiet met 1 pootje eien leggen en ze uitbroeden en de jongen goed verzorgen?

groetjes leoni

Tara

Hoi Leoni,

een valkje met één pootje zal vaak al moeite hebben om te paren, heb jij een valkje met één pootje misschien?

Als de paring geslaagd is, kan ze zonder problemen eitjes leggen en ze uitbroeden, ik hoop alleen dat het een beetje handig voor haar is om in het blok te kruipen dan.

Groetjes, Tara

mariannenl

als het om die advertentie van deze site gaat waar ik al eerder op reageerde, doe het dan aub niet, althans niet voor de kweek
Een heel ander verhaal is het als je het popje gewoon als gezelschapsvogel wilt of haar eieren onder een andere pop wilt leggen.

Ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt maar een popje moet om te kunnen broeden in optimale vorm zijn.

Mariannenl

Sander

Hallo

Broeden zal deze vogel wel doen, maar het probleem is om bevruchte eieren te krijgen. Tijdens het paren moet het popje namelijk genoeg houvast hebben om recht te blijven staan, dus dit kan wel moeilijkheden geven met één pootj.

Groeten
Sander

leoni

29 maart 2005, 17:36:22 #4 Last Edit: 29 maart 2005, 17:38:11 by leoni
hallo

ja het is mijn vogel die 1 pootje heeft maar ik had haar met 2 pootjes gekocht alleen moes het andere geamputeerd worden omdat ze een keertje vast zat maar alles gaat veder wel goed.
mar het gaat niet over die andere vogel dit is de eerste keer dat ik hier over een advetentie plaats ;D