6 mei 2025, 00:21:59

handen in het haar

Gestart door mitke, 16 maart 2005, 12:06:01

« vorige - volgende »

tommy

hoi Riny,

Het klopt wat je zegt. Spruitjes zijn niet goed voor de vogels. Net als deegprodukten en aardappelschillen. De laatste 2 daar lees ik veel over dat mensen die geven.

hoi poes,

Lekker dat je vogels er al weer een beetje beter er bij zitten.
Hou me op de hoogte he.

liefs miek

mitke

hoi riny    spruitjes geef ik ze jiet altijd    omdat het inderdaar zwaar verteerbaar is  maar af en toe  mag het wel. mijn vriend voert zn vogels  al jaren spruitjes  en no problemo .

Yvonne_R

Hoi Mitke,

Weet je al meer over de oorzaak van je vogelsterfte?
Ik hoop echt dat het nu voorbij is en dat je weer vol goede moed verder kan met jouw vogels en straks ook met die van je vriend. Met mijn Twinky is het helaas minder goed afgelopen, ze is toch nog overleden vandaag. :'( :'( :'(
Ze was zo dapper, maar heeft het niet kunnen winnen.
Ik hoop dat ze nu eindelijk rust heeft.

groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

Riny

Hoy Ivonne
Wat erg voor jou dat Twinky het niet gehaald heeft.
Ik leef met je mee!!
Groetjes en sterkte van Riny :'( :'( :'(

mitke1

hoi riny     is jammer van twinky   ik weet hoe ellendig het is om je beestjes te moeten afgeven .ik wens je veel sterkte toe .hier lijkt alles te normaliseren  ze eten weer hoe het hoort en herrie maken doen ze ook genoeg .van de resutaten weet ik nog niks .volgende week komt me vriend om de voliere in orde te zetten  en alles id te desinfecteren .groetjes

Riny

Hoy Mitke
Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt.
Bij Ivonne is een valkje dood,bij mij gelukkig niet.
Groetjes Riny  :-* :-* :-*

mitke

sorry riny   was niet bedoeling .yvonne  is jammer van je valkje  ik wens je veel sterkte toe .hier nog steeds alles ok  .dus nog ff afwachten he

Yvonne_R

Hoi Riny en Mitke,

Dankjulliewel voor jullie lieve reactie na het overlijden van twinky. Hoewel ik weet dat het beter is zo voor haar ben ik nog wel verdrietig. Ze was ook zo'n dapper vogeltje.....

Groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

Lique

Hoi Yvonne,

Wat jammer dat twinky alsnog is overleden.

heel veel sterkte toegewensd.

groetjes Lique

Annouschka

Hoi,

Yvonne, wat erg zeg, ik heb het verhaal gevolgd, vind het heel erg dat jullie en zijzelf zo gevochten hebben en dat ze toch nog de strijd verloren heeft :'(
Veel sterkte.

Mitke,

mag ik eens vragen naar welke DA je gaat??  Ik geloof dat jij ook in België woont??
Mijn vorige DA kweekte ook met papegaaien maar daar ben ik heel slecht mee uitgespeeld.  Hopelijk is het hem niet.
Ik hoop dat je vogels vlug opknappen en dat de problemen nu eindelijk gedaan zijn.

groetjes
Annouschka

mitke

hoi annoucka   mijn dierenarts is  een man uit vilvoorde staat trouwens op de site   rechts onderaan bij dierenartsen      grtjs

Annouschka

Hallo,

dan zal het dezelfde dierenarts niet zijn, de mijne woonde in Gent.

groetjes
Annouschka

mitke1

;D ;D ;D ;D ;D    alles lijkt hier weer in orde te zijn .geen dooie vogeltjes meer en ijken me allemaal normaal . grtjs en bedankt voor jullie steun

Riny

Hoy Mitke
HOUDEN ZO!!!!
Groetjes Riny :D :D :D

Yvonne_R

Hoi Mitke,

Geweldig  ;D  nieuws zeg, ik hoop echt dat het zo blijft!!

Groetjes Yvonne  ;)

Yvonne's valkenparadijs!