25 juni 2025, 16:57:59

De Valkenburcht 2005

Gestart door Suzanne, 16 maart 2005, 11:31:29

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Bedankt voor de link. Ik heb het even doorgelezen. Nou dat is wel een ernstige ziekte jeetje.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Suzanne,

Hoe is het nu met je?

Groetjes, Nel

Joyce28

Daar ben ik ook benieuwd naar,gaat het een beetje? :-\

trienke

mzz een tijdje niet gelezen

ik wens je veel sterkte

groetjes Trienke

Suzanne

Hoi,

Bedankt allemaal voor jullie belangstelling  :).

Ik heb nog geen contact opgenomen met de vogelarts, omdat ik vorige week dinsdag van mijn paard afgekletterd ben en mijn hoofd er niet echt naar stond.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Rianne

Auw, dat klinkt vrij pijnlijk. Je hebt er toch niks aan overgehouden hoop ik?

Mandy

Citaat van: Suzanne op 12 juli 2005, 15:47:52
Zo, alle blokken, inclusief eitjes, zijn uit de voliere.

Nu nog uit laten zoeken om welke ziekte het gaat (ik vermoed zelf polyoma).

Groetjes

Suzanne

Weet je al wat meer? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Hoi allemaal,

Lang geleden dat ik gepost heb. Ik had er ff een tijd geen zin in, o.a. door het gedoe met mijn valken. Ik heb ze nog niet laten onderzoeken. Ik wil ze voorlopig eens dagelijks kalk geven en als ik dan volgend jaar weer dode jongen heb, laat ik ze onderzoeken. Op deze manier heeft het volgens mij weinig zin. De blokken zijn nog steeds uit de voliere.

Ik heb een hoop foto's te laten zien. Er zitten er ook nog een paar bij van voordat de blokken er uit waren.

Chico, weer netjes glad in de veren:

Gizmo, met een super lange kuif veer. Echt raar.

De 2 jongen van 2005 van Pikachu en Breezer:

Kirlia, toen de blokken er nog hingen:

Fotomodel Loki:

Piepkont:

Ruby:

Skippie:

Snowy:

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Riny

Hoy Suzanne
Die zien er toch allemaal goed gezond uit hoor.
Blij dat ik ze allemaal weer eens gezien heb.
Mooie jonkie's die bonte.
Groetjes Riny :D :D :D

Suzanne

Hoi Riny,

Dit zijn ze nog niet allemaal hoor. Als ik goed heb, heb ik er nog 12 (ik ben de tel kwijt) en nog 4 krikies.

Groetjes

Suzanne

Christine

wat een mooie foto's en wat erg wat er allemaal gebeurt is.
wat mij opvalt is die super lange kuif veer die is prachtig :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Hallo Suzanne,

Wat een onwijs mooie foto's en valkjes zeg!! Ik ga nu nog ff door je dagboek heen bladeren want volgens mij ben ik hier nog niet eerder geweest.

Ik moest hier even hardop lachen toen ik de naam van 1 van je valkjes las...piepkont...hahaha en daarna dacht ik aaah wat lief  ;D

Groetjes,
Suus

Marianne

Hoi Suzanne,

Ik vind je valkjes er ook super uitzien.
Kan nou niet echt zeggen dat ze ziek zullen zijn.
Misschien was het dood gaan van de jonkies toeval en gaat het volgend jaar wel weer super.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi allemaal,

Ik heb vanavond mijn mooie cinnamon witmasker man Skippie (zie foto's boven) weg moeten brengen naar de dierenarts. Toen ik vanavond de ronde deed, zag ik tot mijn grote schrik dat zijn pootje (met ring) ongeveer 3x zo dik als normaal was. De ring knelde de boel af. In overleg met de DA heb ik Skippie daar gelaten. Morgen gaan ze proberen de ring, m.b.v. een licht roesje, te verwijderen. Mocht dat niet lukken, dan laat hij hem inslapen. Dit in overleg met mij. De DA vond het geen goed plan om het pootje dan eventueel te amputeren.

Dus nu maar afwachten tot morgen.

Groetjes

Suzanne

Rianne

Ach, arme Skippie.
Maar waarom kan het pootje niet geamputeerd worden? We hebben het levend bewijs hier op het forum (Yuki van Nel) dat dat heel goed kan.