13 juli 2025, 21:07:47

De Valkenburcht 2005

Gestart door Suzanne, 16 maart 2005, 11:31:29

« vorige - volgende »

Lin

:-* de rest weet je wel.... beautys

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Hoi Suzanne,

Mooie foto's  ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi allemaal,

Weer eens wat foto's gemaakt van Ren en Stimpy. Ik vind Stimpy echt een fotogeniek valkje  ;D. Ze is prachtig (in mijn ogen)!

Ren:

Stimpy:

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lin

He,

Ze staan er mooi op hoor. Leuk dat je er zo verliefd op bent. Heb je er tenminste geen spijt van.

Groeten, Lin

Suzanne

Hoi,

Smeagle, 29 dagen oud. Ik heb zo'n gevoel dat Smeagle een mannetje is. Hij fluit nl. best al veel. Toen ik net thuis kwam en hij me hoorde begon hij te fluiten. Nu zijn er ook wel poppen die dat doen, en zijn moeder is daar een goed voorbeeld van, dus het is maar afwachten (Smeagle blijft lekker bij mij).

Met een lege krop ('s-ochtends) weegt Smeagle 88 gram. Volgens mij wel een redelijk gewicht  ::).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lin

Hey,

Ik merk het ook aan het fluiten of ik een man in mijn nest heb, dat was nog voordat ik alles kon berekenen. Maar ja als de moeder ook fluit is het natuurlijk moeilijk om te raden. Wel leuk dat dat smeagle bij je blijft. Lijkt me wel een lieverd.

Groeten, lin

Suzanne

Hoi allemaal,

Dazzle is al een echte kroelkont aan het worden:

Jacco en Plukkie zitten al weer op 6 eieren. Aangezien ik liever niet heb dat ze nog jongen groot brengen, ben ik van plan onbevruchtte eitjes van andere koppels om te ruilen met eventuele bevruchtte eitjes van hen zelf.

Maar ik moest wel lachen toen ik in de voliere stond. Jacco kwam eens ff gluren wat er aan de hand was:

Loki en Spooky hebben 5 eitjes. Vandaag keek ik in de nestkast, zit Frodo me aan te staren. Zat hij samen met Loki te broeden. Gekke valkjes  :D. Helaas was ik te laat om een foto van hun tweeën te maken.

Pikachu en Breezer hebben ook 5 eitjes, waarvan er eentje volgens mij bevrucht is. De rest weet ik nog niet.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Hoi,

Dit is Kazoo, de albino cinnamon pop uit 2001, die ik bij Lique terug gekocht heb.

Is ze geen plaatje?

Zodra mijn 2e voliere er is (hopelijk dit jaar nog), wil ik haar gaan koppelen aan mijn cinnamon witmasker split bont Skippie.

Zo meteen foto's van Yuki.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

En de foto's van Yuki. Als het goed is is het een popje (geruild in de plaats van de lutino man Falco). Ik zie wel een vage visgraat patroon op haar staart lopen.

Deze foto vind ik zelf erg mooi gelukt:

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat een mooie en duidelijke foto's.
Die van mij moet ik altijd erg verkleinen en zijn dus nooit zo duidelijk op het forum.
Mooie valkjes en veel succes met de nieuwe nestjes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

wow,

Wat een mooi koppel die Loki en spooky. Wat erg leuk dat je telkens zo dichtbij kan komen om zulke mooie fotos te maken. die cinnamon albino is inderdaad een plaatje. Maar ik vind wel veel valkjes van je mooi als ik zo kijk.

Groeten, Lin

Suzanne

Hoi allemaal,

Het gaat de goede kant op hier. 3 koppels zijn aan de 2e ronde begonnen :)

Jacco en Plukkie, hebben nu 1 bevrucht ei (wat ik over zal leggen tegen de tijd dat het uit moet komen). Verder nog 4 eitjes waarvan ik het niet nog weet.

Loki en Spooky hebben 2 bevruchtte eitjes en 1 bevrucht eitje waarvan ik niet weet wie het gelegd heeft. Ik heb het gevonden in de kooi waar Kirlia en Snowy in zaten. Dus het is van 1 van de 2. Ik hoop van Kirlia.

Pikachu en Breezer hebben 5 eitjes waarvan ik er van 3 al kan zien dat ze bevrucht zijn.

Het is wel fijn dat ze allemaal zo ongeveer tegelijk moeten uitkomen. Loki en Spooky zijn een onervaren koppel, dus mocht het niet lukken kan ik ze makkelijk overleggen.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Smeagle, 32 dagen oud. Het is maar goed dat er geen geluid bij de foto's zit, aangezien hij aardig aan het brullen was om eten. Daarvoor klom hij zelfs een stukje de tralies van de kooi in, dus het gaat de goede kant op  :D. Maar hij mag nog geen eten, pas om 16:00u.

Als ik de foto's zo eens bekijk, zie ik dat ik nog beter moet schoon maken na het voeren. Alleen vindt hij dat dus vreselijk  :D.

Groetjes

Suzanne

Anita1

;D hoi suzanne
erg mooie foto's hoor.zal me een camera zijn zeg!
of ze zijn allemaal modellen bij jou.haha
ik vind die lichte valkjes erg mooi met dat lichte bont.
en die albino is werkelijk prachtig om te zien.zoo vol in de veren zeg.
geniet er maar lekker van.groetjes anita  ;D

Marianne

Hoi Suzanne,

Hoe is het met de kleintjes?
Gaat alles naar wens met de nieuwe nestjes, geen gekke fratsen?

Groetjes Marianne