19 april 2024, 18:34:07

afstand van de ouders

Gestart door safra, 15 maart 2005, 15:51:47

« vorige - volgende »

safra

 :) hoi hoi
daar was ik weer met een vraagje...

met hoeveel weken doen jullie de baby`s weg om aan andere mensen te geven,?

wat is het beste?

bedankt celina

patty_dordtse valkjes

meestal gaan de valkjes weg als ze zelfstandig eten !!!!
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Henry

                                    beste safra


nou de mensen hier op het forum die valkjes kweken die doen de valkjes pas weg als ze al zelf kunnen eten.en ik denk dat dat ongeveer tussen de 7 en 8 weken pas weg mogen maar dan moeten ze wel al zelf kunnen eten.


henry

safra

 :)oke bedankt...
want 1 iemand wou hem al heel snel hebben,...
met 4 weken al?

maar dan eten ze nog net niet alleen denk ik!

Paul

Hoi Celina,

Hier gaan ze pas weg als ze zelf eten en zeker niet als ze nog met de hand gevoerd moeten worden en zo denken de meeste op het forum er gelukkig over.
Hier eten de jongen bijna altijd met 5,5 a 6 weken al prima zelf zogauw ze de zaadjes pellen kunnen ze weg.
Dus zo snel ik dat zie dat ze zelf zaadjes pellen en eten en ze zijn zes weken dan kunnen hun nieuwe baasjes ze pas krijgen.
Ik zeg er wel altijd bij dat mocht een jong toch niet zelf eten dat ze terug moeten komen maar dat is hier nog nooit voorgekomen.

Groetjes, Paul

Riny

15 maart 2005, 16:22:27 #5 Last Edit: 15 maart 2005, 16:29:32 by Riny
Hoy Safra
Dan worden ze nog bijna drie weken door de ouders gevoerd.
Veel valkjes sterven er omdat ze veel te vroeg bij de ouders weg genomen worden.
Als ze met hun snaveltje pikken in het voerbakje wil dat nog niet zeggen dat ze ook wat binnen krijgen.
Alles moet geleerd worden ook alleen eten.
Groetjes Riny :D :D :D

safra

 :) ik doe ze voor de zekerheid met 7 weken gewoon weg,,,

ken ik erzelf ook nog van genieten,,,, het liefst wil ik ze houden maarja, mannen!!!!!!!!!

hhaha ik mag ervast wel 1 houden hoor en dat doe ik ook...
maar de rest moet jammer genoeg weg.
::)
bedankt voor de tips weer celina

Paul

Hoi Celina,

7 weken is wel een veilige tijd om ze weg te doen maar zorg ook dan dat je al gezien hebt dat ze echt de zaadjes kunnen pellen en dat ze die eten.
De ouders blijven toch vaak nog een hele tijd voeren ook al eten ze zelf we hebben het wel eens meegemaakt dat een jong tot 5 maanden oud nog af en toe werd gevoerd door de ouders.

Groetjes, Paul