26 april 2024, 17:25:42

evenwichtsstoornissen?

Gestart door Yvonne_R, 13 maart 2005, 11:00:47

« vorige - volgende »

bobbie

Hallo Yvonne,

Ik heb geen woorden voor je :'(
Ik vind het fijn dat je ons Twinky hebt laten zien zoals ze was, pittig. Zo zal ook het verlies voor je voelen: pittig.

Yvonne, heel veel sterkte meis met al het verdriet wat je nu ervaart.

Nel :'(

Valerie

 :'( Ik heb hier geen woorden voor.  :'(
Heel veel sterkte! een ook met de opa van je vriend.
Knuffel,

Valerie



Ria

Hoi Yvonne,

Heel veel sterkte ! Jij hebt in ieder geval alles voor Twinky gedaan. Petje af.

Groetjes,
Ria

Paul

Hoi Yvonne,

Wat erg dat dit zo af moet lopen :(
Ik zat juist met tranen van blijdschap toen het ineens zo verbeterde maar dat het zo zou eindigen had ik niet verwacht :(
Maar wie weet wat voor organen nog meer niet goed werkte door die afgeknelde zenuwen en dat dat toch uiteindelijk het probleem geworden is.
Heel veel sterkte met het verlies van Twinky.
In elk geval heeft ze 8 hele fijne weken bij je gehad met die goeie verzorging.

Groetjes, Paul

Gerda

Hoi Yvon,

Ik ging al een beetje met angst in mijn hart naar dit topic. Wat erg voor je, wat zal dat moeilijk zijn.
Ik schreef gisteren al dat haar geest waarschijnlijk nog wel wilde, maar dat haar lichaam het op ging geven. Jij hebt er in ieder geval alles aan gedaan.
Maar wat een dapper valkje is het geweest. Met haar acht weken heeft ze een enorme indruk gemaakt op velen.

Rust zacht lieve Twinky
En jij veel sterkte Yvon. Ondanks dat je weet dat dit voor haar de enige weg was, zul je haar natuurlijk enorm missen.

Liefs Gerda

Yvonne_R

Hoi allemaal,

Dankjulliewel voor jullie meelevende reacties. Ik mis Twinky enrom, maar ze heeft me wel laten zien dat vogels het niet zo maar opgeven als ze ziek zijn. Daar heb ik enorm veel bewondering voor. Over een poosje als het gemis wat minder is neem ik wel weer een nieuw valkje.We hebben zelf al weer een koppel op eieren zitten dus dan verwacht ik over een maand of 2 weer eentje in huis te kunnen nemen. Deze kan Twinky niet vervangen natuurlijk, maar zal me ongetwijfeld ook weer dierbaar worden. Ik zal zorgen dat Twinky een plekje krijgt bij in memoriam.

Liefs Yvonne


Yvonne's valkenparadijs!

Annouschka

Hoi,

Yvonne, langs hier nog eens zeggen dat ik het heel erg vind van je valkje. :'( :'(
Ik heb het hele verhaal gevolgd maar heb de tijd nog niet gehad om op sommige verhalen te reageren. :-[
Ik vind het heel erg dapper van jou en van kleine Twinky dat jullie zo gevochten hebben, zo de moed hebben gehad om door te zetten en dat je zo ontzettend veel hebt overgehad voor je liefje.

Dat noem ik dierenliefde, in goeie en kwade dagen ;)

Ook al was ze nog maar 8 weken, ik weet hoe snel je je aan zo'n klein schatje hecht.

Heel veel sterkte voor jou en je vriend. :-*

groetjes
Annouschka

Yvonne_R

Even uppen voor Suzanne  ;)


Yvonne's valkenparadijs!