wie o wie wilt een valkje een goed thuisaanbieden

Gestart door patty_dordtse valkjes, 10 maart 2005, 11:16:49

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Allemaal
Morgen gaan we Makker op halen.
Het was de bedoeling dat hij gebracht werd,maar dan moeten we nog 3 weken wachten.Die man heeft zelf geen auto.
Dat vind ik ook zielig Makker die zit daar te schreeuwen in Rotterdam,en zijn vriendinnetje zit eenzaam te wezen bij ons binnen.(die mag de hele dag het gekwetter van die andere 14 in de voliere aanhoren)
Dus gaan we morgen richting Rotterdam en stel ik ze morgen aan elkaar voor.
Hopelijk wordt het vette mik!!!Als Makker op zijn gemakje zit hier krijgen jullie foto's
En wens me maar succes want zo lang heb ik mijn rijbewijs ook nog niet en dan ROTTERDAM ??? ??? ???
Groetjes Riny

marga

hoi riny
nou jij red dat wel hoor met jou rijstijl is niks mis
leuk dat je makker al eerder op ga halen
nou ik ben ook heel benieuwd hoe dat gaat met die 2

groetjes marga

Riny

Hoy Marga
Het streelt mijn ego wat je daar zegt ;D.
Bedankt voor het compliment.
Groetjes Riny :D :D :D

Paul

Hoi Riny,

Wat leuk dat Makker morgen al komt :)
En Rotterdam kijk maar uit hoor wie weet kom je mij wel tegen en dat is levensgevaarlijk  ;D
Als je maar niet in het Centrum moet zijn valt het reuze mee trouwens maar neem wel je chipknip mee het is bijna overal betaald parkeren in die rotstad en dan kan alleen met een chipknip betaald worden.

Groetjes, Paul

Riny

Hoy Paul
Kun je niet een knal gele pet op je hoofd zetten???
Dan kan ik zwaaien naar jou ;D ;D ;D
Groetjes Riny :D

Riny

Hallo Allemaal
Vandaag hebben we Makker opgehaald in Rotterdam.
We hebben hem meegenomen in zijn eigen kooi,dat vond ik voor hem prettiger als in een klein vervoersmandje.
In de auto vond hij het wel leuk en spannend.Hij was erg rustig terwijl hij bij zijn baasje in huis een herrie maakte van jewelste!Het scheelde ook wel denk ik dat hij in zijn eigen kooi zat.
In America aangekomen hebben we hem samen met ''vrouw''
geinstalleerd.Hij begon gelijk te slopen want hij had echte boomtakken in zijn kooi,en dat kende hij niet.
Ook de wilgetakken moesten het ontgelden.
Ik zal een paar foto's erbij zetten maar het ''echtpaar''is duidelijk nog niet aan elkaar gewend.
Ik heb hem overigens toch aan een ander popje gekoppeld als de bedoeling was.
Ook heb ik me gek gekeken in Rotterdam maar niemand met een gele pet he!!!!
Die durfde vast niet op straat te komen omdat hij wist dat ik daar de buurt onveilig maakte.hahahaha
Groetjes Riny ;D ;D ;D
 


Riny


Ik mag wel hopen dat ze over 4 weken een klein stukje dichter bij elkaar zitten!!!Ze zitten nu in quarantaine ,wat zal het een feest voor hem zijn als hij in de grote voliere mag.
Zijn baasje vertelde ons dat hij al een half jaar treurde om zijn vrouwtje,nu kan hij maar beginnen om alles in te halen!!!
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Paul

Hoi Riny,

Ik heb de hele middag met een gele pet op straat gestaan hier maar alles wat kwam geen Riny  ::)
Wel kwamen Ria en Roxanne op mijn pet af dus het heeft toch wel nut gehad dat ik zo gestaan heb  ;D
Wel leuk dat het met de reis zo goed gegaan is en ze zullen even aan elkaar moeten wennen natuurlijk.
Maar daar hebben ze nog alle tijd voor.
Ik ben benieuwd wanneer hij op de versiertour gaat.

Groetjes, Paul

Riny

Hoy allemaal ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Nu moet ik jullie toch eens wat vertellen.
Kom ik vanmorgen bij de kooi waar Makker in zit,en zeg Hallo
zegt me toch die vogel hallo terug.
Ik schrok me rot. :o :o eerst dacht ik het niet goed gehoord te hebben maar ja hoor.Hij heeft altijd in een studentenhuis gewoond ,en daar zal hij genoeg gehoord hebben.Hopelijk verteld hij me niet alles terug.hahahahahah
Koppie krauw zegt hij ook.!!!
Dit moest ik even vertellen.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

KoosjeTweety

Haha Riny wat had ik graag je gezicht gezien zeg :)

Kan nog gezellig worden zo he :)

Groetjes Petra
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Riny

Hoy Petra
Gelukkig was er geen spiegel in de buurt,ik was vast van mijn eigen gezicht geschrokken.(doe ik toch soms)hahahaha
Maar ik vind dit wel heel erg leuk,het zal er wel af gaan denk ik als hij een tijd in de voliere zit.
Dit is wel een heel onverwachts cadeautje!!!
Groetjes Riny :D :D :D

Paul

Hoi Riny,

Wat leuk dat Makker hallo zegd :)
Dat gaat er meestal niet af hoor dat blijven ze altijd doen dat vergeten ze niet snel ook in de volliere zal hij dat tegen je zeggen :)

Groetjes, Paul