Veiling bordje: Opbrengst voor de website

Gestart door Peter, 9 maart 2005, 20:14:04

« vorige - volgende »

Peter

Hallo allemaal,

Wij kregen van Rick & Natasja een leuke email met daarin de vraag of er een aktie opgezet mocht worden met bordjes waarop een valkparkiet gebrandt is.

De bedoeling is dat mensen gaan bieden op een bordje of in het algemeen. Hij of zij met het hoogste bod krijgt een bordje naar keuze en op druk naar keuze.

Om van start te gaan hebben wij voor het eerste bordje 30 euro betaald en zal een dezer dagen op de donatie pagina bij geschreven worden.

Dit is het bordje:


Dit is de email die we kregen:
Hallo Peter en Angelique

Wij hebben een idee. Jullie moeten eerlijk zeggen wat jullie er van vinden. Wat vinden jullie van het idee om 1x in de maand een veiling te houden van een hartje (andere vorm ook mogelijk als je een idee heb horen we het graag) met 2 valkjes erop gebrand en die te veilien op valkparkiet.com. En dan dege die het meeste bied die kan de namen van zijn valkjes op het hartje laten branden(of niet wat hij/zij wil). En de opbrengst komt volledig ten goede aan valkparkiet.com. En wij betalen de verzendkosten. We hoeven ook geen enkele vermelding te hebben. We willen jullie alleen maar steunen met  jullie site. We hebben er zoveel aan gehad. We hopen dat jullie het een leuk idee vinden.

De bordjes heb je al gezien en zo niet kijk dan op onze site.

Met vriendelijke groet,

Rick & Natasja van der Schuit
Valkparkietenkwekerij "Valko"
http://www.valkparkietenkwekerij.nl


Een super leuk idee toch?

Wie koopt de volgende?

Groetjes,
Peter

Rox4nne

 :) Wow dat vind ik echt een geweldig en lief idee!
Wie weet staat het leuk bij onze nieuwe voordeur!  ;)

Liefs,
Roxanne

Peter

Hallo Allemaal

Misschien was het voor sommige mensen niet duidelijk. 1 x in de maand hebben we hier op het forum een veiling van een bordje met daarop een afbeelding van een valkparkiet gebrand.   
De opbrengst van de veiling komt volledig ten goede van de site. Hieronder staat het èèn en ander uitgelegd.


•   Er kan op een bordje geboden worden vanaf elke 1e  dag van de maand en de veiling eindigt op elke laatste dag van de maand.

•   De gene die het hoogste bod heeft uitgebracht kan contact opnemen met Peter & Lique.

•   Er kan gekozen worden uit 3 verschillende vormen. Deze zijn een Ovaaltje, Hartje en een Bordje.

•   Op het bordje kun je als je wilt de naam(en) van je valkparkiet(en) laten branden.

•   De afbeelding is naar keuze kijk voor de verschillende afbeelding op http://www.valkparkietenkwekerij.nl  (kijk onder het kopje " te koop")

•   Elke bordje heeft een start prijs van Euro 7,50.

•   Als je bied moet dat tenminste Euro 0,50 hoger zijn dan het laatst uitgebrachte bod.

•   Het eindbedrag is all - inclusief dat wil zeggen dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, het lakken zit erin en het branden van de namen.

•   Het bieden op het bordje kun je doen op het forum onder het thema ("nieuws")
Veiling bordje: Opbrengst voor de website.

Marianne

Hoi Peter,

Hierbij dan het eerste bod voor het bordje.

8 euro van mij.

Wie gaat er mee met het bieden.....

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Annouschka

Hoi,

ik doe mee,

10 euro.

groetjes
Annouschka

Riny

Hoy allemaal
Dan bied ik €12.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rox4nne

 :-X  Het is toch nog niet de 1e van de maand? Of beginnen we nu al?

DAN BIED IK 20 WANT IK WIL EM!

Liefs,
Roxanne  ;D

Annouschka

Hoi,

en ik bied 21€ ;D
(ik wil 'm ook ;D)

groetjes

Rox4nne

22!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ::)  ;D

Annouschka


Rox4nne


Paul

€ 26 ik zal ook even meedoen  ;D

Groetjes, Paul

Riny

Hoy allemaal
Dan doe ik €27.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Rox4nne

Vervelende Opa..  :P  ::)

28!

(en nu iedereen stil)  ;D