29 maart 2024, 16:09:57

Pucky zit nog niet aan de kiezel en grit

Gestart door Agnes, 9 maart 2005, 11:16:10

« vorige - volgende »

Agnes

Hallo allemaal,

Pucky is nu ruim 7 weken. In haar kooi heb ik een bakje hangen met maagkiezel en grit.
Ik heb haar er nog niet van zien eten. Hoe oud moet een valkje zijn voordat ze dat echt nodig hebben?
Alle andere voerbakjes heeft ze al wel gevonden.

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lique

Hoi Agnes,

Pucky kent de maagkiezel en grit wel, want ze heeft er vaker bij gezeten.
Ze nemen over het algemeen alleen maar maagkiezel en grit als ze dat nodig hebben.

groejes Lique

bianca26

hoi Agnes
bij mij vonde ze het in het begin ook raar die kiezel maar nu zijn ze het helemaal gewoon hoor. is grappig om te zien als het bakje van de kiezel leeg is bewegen ze het hard op en neer precies of ze me er op willen attent maken dat het leeg is. dus het zal van zelf wel goed komen denk ik. liefs bianca26

Paul

Hoi Agnes,

Ook al eet Pucky een hele tijd geen grit dan zal er nog niks aan de hand zijn hoor.
Als hij het echt nodig heeft dan pakt hij het wel maar ze eten er soms maar weinig van dan hebben ze er geen behofte aan maar ik zou het gewoon aan blijven bieden dus altijd zorgen dat er een bakje in de kooi hangt dan gaat hij er vanzelf wel een keer in pikken.
Maar maak je geen zorgen als je hem er niet aan ziet eten.

Groejes, Paul

Agnes

Bedankt allemaal, ik hou het gewoon even in de gaten.
Maar ja, nieuw in valkenland hè ;D dan ga je je gauw dingen afvragen die voor een ander heel normaal zijn ;)

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Riny

Hoy Agnes
Daarom moet je ook vooral bij ons ''clubje'' blijven.
Hier kun je van alles leren.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Agnes

Doe ik zeker, het is hardstikke gezellig! ;D ;D

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Agnes

Ik heb Pucky vandaag van de grit en kiezel zien eten, dus alles is ok, en ik weer blij ;)
Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Paul

Hoi Agnes,

Dat is een goed teken dat Pucky er nu van gegeten heeft :)
Zo zie je maar dat je je niet altijd zorgen hoeft te maken het duurt alleen soms even dat ze dat gaan eten.

Groetjes, Paul