12 mei 2025, 06:07:01

WIE DOET ER MEE??????????

Gestart door bobbie, 1 maart 2005, 22:19:47

« vorige - volgende »

bobbie

Hallo allemaal,

Iets heel anders:

WIE DOET ER MEE????

Deze site bestaat uit foto's, vragen en antwoorden, diverse onderwerpen, ziektes, gedrag etc etc...............

En wie zorgt er voor dat dit alles tip top in orde is?
Juist, een vaste groep die zich beschikbaar stelt.
En daar valt niets op aan te merken, ze blijven zelfs niet hangen in oude systemen, nee: sinds kort hebben we ook weer vernieuwing in de vorm van nieuwe mogelijkheden op deze site. En dat bevalt mij in ieder geval prima.

Aangezien het bij bijna alles in het leven gebeurd dat een vaste groep iets draaiende houdt en dat de rest van Nederland dat eigenlijk wel makkelijk vindt heb ik eens na zitten denken.

Vinden jullie het geen goed idee om zelf een steentje bij te dragen.

Zelf heb ik al een stap ondernomen: ik heb contact gezocht met mijn vogelarts en heb gevraagd of zij genegen was een stuk over "epilepsie bij vogels" te schrijven voor deze site.
Zij was zo vriendelijk hier aan mee te werken en dit heeft geresulteerd in een zeer duidelijke uiteenzetting over epilepsie bij vogels op deze site.

Zien jullie dit ook zitten? Zouden jullie bereid zijn om ook een vraag te stellen aan jullie vogelarts?
Nu moet niet iedereen naar één en dezelfde vogelarts rennen en hem/haar die vraag stellen want dan wordt die gillend gek.
Ik heb mijn vraag gesteld aan dr. Kindermans uit Vlaardingen dus als we wijs zijn benaderen we die voorlopig niet met een nieuwe vraag.

Ik denk dat het wijs is dat dit gestructureerd gaat, dus niet dat iedereen dezelfde vraag stelt aan een vogelarts maar dat we onderwerpen uitkiezen met zijn allen en dat diegene die zich geroepen voelt zich aanmeldt dat die dat bepaalde onderwerp oppakt en zijn vogelarts benaderd met de vraag of die bereid is een stukje hierover te schrijven voor www.valkparkiet.com

Ik wacht op commentaar en suggesties:

WIE DURFT?????

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Nel
Ik vind het een geweldig goed idee van je.
Zelf ben ik nog nooit met een valkparkiet bij de dierenarts geweest (wat een bofkont ben ik he)
Ik hoop dat veel mensen zich aanmelden bij jou.
Groetjes en veel succes Riny :D :D :D

Inger m

Hoi Nel,
Leuk idee!
Ik ben zelf al bezig met de stukjes bij ziek (op de site) aan te vullen. Ik hoop dat hier meer reacties op komen!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

bobbie

Hoi Riny,

Leuk dat je hebt gereageerd. Gelukkig voor jou ben je nooit naar een vogelarts geweest. Misschien heb je wel een idee over een onderwerp waar je graag meer over zou willen lezen/weten? Ook daar sta ik voor open. Misschien dat iemand anders dat dan kan vragen aan een vogelarts.

Hoi Inger,

Mooi dat je met aanvullingen bezig bent bij ZIEK en heel leuk dat je even reageert op deze oproep.
Helaas is er niet zoveel animo, maar ik vond het in ieder geval wel de moeite waard om te proberen.

Succes met je aanvullingen.

Paul

Hoi Nel,

Ik denk dat er zat mensen animo hebben maar niet weten wat ze precies moeten vragen of schrijven.
En dan gaan er ook een heleboel naar dr Feld en als iedereen een vraag aan die man steld word die helemaal gek denk ik  ;D
Ik zou ook niet zo snel weten wat ik zou moeten vragen de meest voorkomende ziektes staan al op de site en dan valt er weinig speciaals meer te vragen lijkt me.

Groetjes, Paul

bobbie

Hoi Paul,

Wat je zegt daar zit wel wat in. Toevallig was epilepsie een hot item voor mij, vandaar dat ik daar ook verder in ben gedoken.

Het is inderdaad wel een heel complete site waarop wij regelmatig surfen, maar het had gekund dat er mensen zijn die (net als ik toendertijd met de epilepsie) vragen hebben over een bepaald onderwerp die hier niet terug te vinden zijn of vrij globaal. Een vogelarts heeft hier natuurlijk voor gestudeerd en kan op bepaalde onderwerpen veel dieper ingaan dan wij.

Het was in ieder geval het proberen waard, toch? :)

Paul

Hoi Nel,

Het is zeker het proberen waard en bij bepaalde ziektes die niet beschreven zijn nog is het heel nuttig om daar dingen bij de arts over te vragen en die hier te plaatsen :)
Maar ik zal ook een stukje plaatsen bij ziek wat nog nooit beschreven is op de site en wat ook lastig terug te vinden is :)
Ik ben er mee bezig hier.

Groetjes, Paul

bobbie

Hoi Paul :)

Wat een ijverig volkje zijn we toch he ;D

Ik ben benieuwd, ik zal het zeker lezen als je het hebt geplaatst. Succes ermee in ieder geval, want men kan wel eens iets in zijn hoofd hebben maar om het dan op papier (lees beeldscherm  ;) ) te zetten valt dan niet altijd mee.

PS Mogen wij al weten waar het over zal gaan?

Paul

Hoi Nel,

Ik heb een stukje over spreidpootjes geschreven ik kon daar niks van terugvinden op de site zelf alleen op het forum wat we zelf hebben meegemaakt.
Ook met duidelijke foto's erbij dus ik denk dat dat wel een goed stukje is op de site bij ziektes.

Groetjes, Paul

bobbie

Hallo Paul,

Dat is zeker een aanwinst voor deze site, een stuk over spreidpootjes en ook nog eens  aangevuld met foto's. 

Succes ermee.