6 mei 2025, 12:24:58

uitbreiding van voliere

Gestart door Bianca, 8 maart 2005, 19:29:57

« vorige - volgende »

Mandy

Citaat van: missmelig op  6 mei 2005, 13:25:54
Ik wil eigenlijk ook nog een raam aan de zijkant van het schuurtje zodat je niet altijd de deur open hoeft te maken om te kijken wat er binnen gebeurt.

Je hebt toch een dakraam, kijk je daar toch door?! :D

Maar het ziet er al goed uit hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

whahahahahahaha, heb je gezien hoe die ladder erbij komt te staan als ik er op zou willen zitten?
dan ben ik gedoemd om naar beneden te donderen zo scheef......hihihihihihi ;D ;D ;D

groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

15 mei 2005, 10:36:13 #17 Last Edit: 15 mei 2005, 10:41:37 by missmelig
Inmiddels is het binnenverblijf nu precies 1 week in gebruik, letterlijk in gebruik (als je begrijpt wat ik bedoel)

ik heb namelijk ook meteen de broedblokken opgehangen an dat heb ik geweten, we hebben ook al een "alias"naam verzonnen voor de kwetterflat maar dat is niet helemaal gepast om die woorden hier te gebruiken ;) ;) ;) ;)
Het P*R*O Paleis, en het leek ons wel leuk om dan zo'n kijkwijzer plaatje met van die voetjes op de deur te plakken met 18+.
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

We hebben zoveel lol om die gekke vogels.
De buitenvoliere is nu het grootste gedeelte van de dag helemal leeg, nou met dat oude binnenhok, zaten ze juist nooit binnen.........Ik ben daarom des te meer tevreden met dit hok!

Ze hebben nu 3 keer zoveel oppervlakte om binnen te zitten, en ik heb een nog net zo grote sluis als voorheen, maar nu wel met een voeder plateau, das echt handig.

Ik heb er nog één klaar liggen om in te bouwen want ik moet zeggen dat ze er wel een rommeltje van maken!
ze soppen volgens mij gewoon hun zaadjes eerst in het water voordat ze het eten............... ;D ;D
Dan heb ik totaal zes bakjes
2 voor zaad
1 voor water
1 voor eivoer
1 voor grit
1 voor groenvoer
Moet genoeg zijn toch?

tot slot nog wat fotootjes...........

gonnie

Wat een super mooie kooi is het binnen geworden , wanneer is het buiten gedeelte zichtbaar voor ons ?

groetjes Gonnie

Bianca

Dat stond al een jaartje.................maar hier een foto hoe het geheel er nu uitziet ;D ;D ;D ;D

Bianca

Kirsten

Hoi Bianca,

Het is supermooi geworden zeg, maar dat had ik geloof ik al gezegd ;) Je geniet er ook leesbaar van,. heerlijk is het allemaal hè. Laat je het me nog even weten als je en dagboek begint over je ontwikkelingen of ga je het alleen op je site bijhouden?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Anita1

;D zo dan!! dat ziet er niet mis uit zeg!
en leuk zo dat water erbij.hierin zullen de vogels zich echt te gek in voelen denk ik.
spannend of zitten ze er al in?
knuff anita  ;D

Bianca

Hoi Marco
klopt er zitten koikarpers in de vijver, een stuk of 20 de kleinste is ongeveer 20cm en de grootste ongeveer 40cm.
we hadden er ook één van 80cm maar die hebben we verkocht toen we gingen trouwen, levert een hele hoop centjes op!

Als het goed is gaan we aankomend weekend weer naar een koi-show, gewoon om te kijken want we hebben eigenlijk alles al................

Groetjes Bianca

Joyce28

24 mei 2005, 09:59:40 #23 Last Edit: 9 juli 2006, 21:43:11 by *Marianne*
het is mooi geworden Bianca,een genot om te kijken!  :-*

Verhaal is gesloten.
Er is een jaar niets ingeschreven.
Weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne