28 maart 2024, 20:58:24

+giftig of niet?

Gestart door linda, 26 augustus 2002, 16:11:46

« vorige - volgende »

linda

Deze morgen grote paniek hier in huis :o :o :o.Onze pico had van een boeket bloemen gesnoept .Ik denk dat het kattestaart was maar dan in het wit , het ziet er een beetje uit als trosgierst en meneer bleef er maar naar toe gaan wegnemen en verbieden hielp niet.Opeens begon hij met zijn kopje te schudden en te braken en de zaadjes vlogen in het rond .hij zat een beetje te bibberen en zijn oogjes vielen toe waar hij zat.Ik heb hem heel dicht tegen mij aan gehouden en hij heeft even geslapen terwijl ik hem over zijn kopje wreef :-*.Hij heeft een keer of vier overgegeven :o  en ik denk dat er alles uit is nu .Alles is terug oke want op dit moment moet ik moeite doen om dit in te tikken want ondertussen dat ik dit hier schrijf zit hij aan mijn ringen te knabbelen (kan je het je voorstellen)Ik heb onmiddelijk de strengen kattestaart verwijdert ik neem geen risico meer , kan mij iemand vertellen of dit giftig is ?????????????????????? groetjes van linda en de nu weer gezonde pico
 ;D ;D ;D

spookie

26 augustus 2002, 16:41:26 #1 Last Edit: 27 mei 2003, 03:22:19 by Angelique

hallloooo!!!!!!!!!!!!!!! ;D
ja t was hier weer paniek in huis  :-/
ocharme pico k had hem vast en ineens begon hij met zijn kopje te schudden en vlogen er van die pitjes tegen de zetel op  :o !!
was wel erg raar !!
maar gelukkig is het nu voorbij :)


bye bye!!!


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Peter

Hoi hoi,

Dus als ik het goed begrijp is het allemaal weer goed gekomen, gelukkig maar! Pico heeft 't zelf er weer "uitgegooid".

Bij ons zijn bloemen enzo op tafel ook altijd een ramp alle valkjes moeten en zullen erop zitten en van eten. En da's best lastig om 5 eigenwijze diertjes dan van de bloemen te houden. Maar dat maakt het ook allemaal weer erg mooi :)

Leuke smiles trouwens :):)

Groetjes,
Peter