|
Pagina's: 1 [2] 3 ... 160
|
|
|
Auteur
|
Topic: Mijn gevleugelde vrienden (gelezen 29131 keer)
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
HAllo,
Hier een foto van Dipsy in de vogelkamer, gemaakt met mijn nieuwe camera 

Bij ANDERE HUISDIEREN staat ook een nieuwe foto van Dinky, zie je ook een ander stukje van mijn vogelkamer.
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~Natas~
Valkparkiet

Joepie & Jesse
|
Hai Nel,
ZO dan mooie foto's Eindelijk gelukt  En een mooi valkje die Dipsy. Ga zo door, je hebt straks echt de smaak te pakken.
Groetjes
Natasja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
caroliendewit
Gast
|
Hoi Nel, Wat leuk al die foto's. Ook bedankt voor je mailtje. Errug leuk. Ze wordt inderdaad erg mooi. Heeft ze trouwens net als haar ma ook grijswitgevlekte staartveren? Lijkt namelijk wel gepareld ofzo. Groetjes Carolien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hallo,
Ja leuk he, die foto's. Is wel evenwennen hoor, een digitale camera, werkt heel anders dan een spiegelreflex. Even inwerken nog en dan er tegenaan.
Hoi Carolien,
De staart van Dipsy is wel gespikkeld maar doet mij niet denken aan gepareld. Als ik eigen ben met mijn camera zal ik de staart eens close up nemen.
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Wees de verandering die je in de wereld wilt zien
|
Hoi Nel,
Wat een schattige valkjes. Vooral Dipsy vind ik een schatje. Ik wordt wel steeds nieuwsgieriger naar Cobus. Ik zie hem alleen om het hoekje kijken. Kun je een keertje een foto van hem nemen. Je kunt jezelf fotograferen in de spiegel met hem op je hoofd, hahaha. Groetjes Gerda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Nel  Als dat je lukt om zo en foto te nemen zoals Gerda zegt,krijg je van mij 2 borrels!!!!!!!!!!!!! Maar wel op het forum zetten hoor. Laat ons ook eens lachen. Groetjes en VEEL SUCCES Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|

Dus jullie willen een foto van Cobus op mijn hoofd? Nou daar komt ie hoor:

Ik heb de foto niet voor de spiegel gemaakt maar mijn armen enorm uitgerekt met toestel daarin. Nog redelijk gelukt vind ik, behalve mijn kop, maar ja, dat vind ik altijd.
Doei, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Nel Waar moet ik die borrel nu bezorgen? ? Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|

2 borrels toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Nel Voor mijn part een hele fles. Wanneer kom je op vakantie in onze provincie????hahahahaha Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Nel,
Je staat er prachtig op. Cobus blijft wel gewoon rustig zitten terwijl jij allerlei toeren uithaalt, GEWELDIG. Ik moet helaas eerlijk zeggen dat hij er beter op staat dan jij  Groetjes Gerda
PS ik lust ook wel een borrel hoor Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|

Hierboven zien jullie de net gedouchte vogels. Op de eerste foto Dipsy en Pipo. De twee worden steeds onafscheidelijker. Als Pipo ergens heen vliegt wat Dipsy niet zo snel kan volgen roept ze hem tot ie antwoord geeft. Eindelijk vindt Dipsy het douchen ook heerlijk. Ze gooit de vleugels omhoog om daar ook nat te worden, net als de anderen.
Op de foto er onder zie je Cobus vooraan en daarachter zie je nog net Beppie. Ze zitten gezellie met zijn allen te drogen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

|
O, wat hebben ze gezellige kooien. Daar zou elk valkje wel in willen zitten opdrogen. Groetjes Gerda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
caroliendewit
Gast
|
Hoi Nel, Wat leuk al die foto's. Ik blijf het volgen hoor!! Heb je nog wat over Kwebbel gehoord?
Die van mij zijn alweer aan de wipwap . Dus het zal wel niet lang meer duren of ik heb weer eitjes, misschien wel een paasei dit keer .
Groetjes Carolien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 [2] 3 ... 160
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.126 seconden met 20 queries.
| |
|