|
Pagina's: [1] 2 ... 160
|
|
|
Auteur
|
Topic: Mijn gevleugelde vrienden (gelezen 29131 keer)
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi allemaal,
Dit is een vervolg op DIPSY EN KWEBBEL. Ik ben hier weer een nieuw onderwerp begonnen omdat Kwebbel niet voor mij was maar voor een kennis, vandaar.

Vinden jullie Dipsy niet ontzettend mooi? En het is ook zo'n lieverd. Hieronder nog 1 van Dipsy:

MOOI HE!! 
Hieronder een recente foto van Pipo. Pipo is helemaal idolaat van Dipsy. Dipsy zelf begint ook te roepen als ze hem uit het oog is verloren, dus mag hem toch ook wel schijnbaar 

Hieronder zien jullie Beppie die lekker zit te knabbelen aan een tak van mijn abrikozenboom

Dit is zo'n ontzettende kroelkont.
Vergeten een foto te nemen van Cobus. Dit zijn allemaal gescande foto's, maar ik hoop binnenkort een digitale te hebben, dan zal ik de achterstand inhalen. Bij mijn naam zie je Cobus wel meekijken om het hoekje.
Tot de volgende keer.
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Nel Ik zie dat het jou ook gelukt is om foto's te plaatsen. Ja al doende leert men zo is het bij mij tenminste!! Dipsey vind ik heel mooi,ik heb er ook zo een maar die is gepareld,en dat kon ik net niet zien of zij dat ook was. Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi Riny,
Nee hoor, Dipsy is niet gepareld.
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~Natas~
Valkparkiet

Joepie & Jesse
|
Hai Nel,
Wat is Dipsy een beauty zeg, echt 1tje om verliefd op te worden. Maar ja andere valkjes zijn ook erg mooi hoor :D Ik wacht op de andere foto's
Groeten
Natas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lin
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

valkparkiet.com
|
Hoi,
Ik vind pipo de mooiste, leuk dat je meteen foto's erbij hebt gezet!
Groeten, Lin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi Lin,
Speciaal voor jou heb ik nog 2 foto's van Pipo gescand:

En nog een...............

Doei, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~Natas~
Valkparkiet

Joepie & Jesse
|
Hai Nel.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAF En het blijft een beauty om te zien zeg. Deze wil ik ook wel hebben 
Groeten
Natas en Joepie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hallo,
Pipo is inderdaad een bonte valk. Het leuke is dat hij een gele kuif heeft met daar doorheen 1 grijze streep. Ik zal een keer een foto maken waar je dat op ziet. Vandaag een digitale camera gekocht en als ik er een beetje mee kan werken zal ik zo'n foto laten zien.
De camera heb ik vandaag bij de Aldi gekocht, moet een goeie zijn. Ben benieuwd, ga hem zo eerst maar eens uitpakken en de beschrijving doorlezen.
Doei, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|

Ja, het is inderdaad een mooi toestel met heeeeeeeeeeeeel veellllllllllllllllllllllll mogelijkheden
Ik ben er trouwens achter waarom ik ben vergeten foto's van Cobus te nemen: als ik foto's aan het maken ben zit Cobus boven op mijn hoofd de dondersteen. Houd zeker niet van foto's 
Doei, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
  Groetjes: Caroline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1] 2 ... 160
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.138 seconden met 20 queries.
| |
|