19 april 2024, 18:20:45

Pucky,Polly, Paco, Pino en Peppy

Gestart door Agnes, 6 maart 2005, 16:27:46

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Heerlijk op stap dus allemaal. En wat leuk dat het allemaal goed gaat in de voliere. En ik wil wel graag de fotos zien.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Agnes

Heerlijk hoor,samen een weekje vrij en dan een dagje zonder de kids is ook niet verkeerd ;) ;). Mijn man en ik zijn samen 3 weken vrij ,maar we zijn heel hard aan het klussen in en om het huis. Dus vrij is een groot woord!
Lekker dat het tussen Pucky en Polly klikt ,ben benieuwd naar de foto's  ;D.

Groet van Ankie

Agnes

Hallo allemaal,

Eventjes weer tijd voor nieuwtjes:

Tussen Pucky en Polly klikt het goed. Gisteren heb ik ze voor het eerst zien kroelen :-*
Alleen is Pucky nogal hardhandig af en toe, en krijgt ze een knauw terug ;). Ze is echt de lomperik van de twee!

Polly komt vanzelf uit de kooi als ze wil.
Van een hand in de kooi moet ze niks hebben, maar ze stapt wel op als ik d'r in de kooi terug wil doen, en dan blijft ze nog zitten ook! Dus ik heb niks te klagen... ;D

zullen we samen er op uit?


Weer een overwinning: heel af en toe blijft Polly op m'n schouder zitten! ;D
Maar dan vliegt Pucky er natuurlijk ook meteen op.

saaaaamen, sahahamen!




ik blijf wel op m'n hoede, want je weet maar nooit! ;)


Voor de foto heb ik ze samen in de ring gezet. Pucky vliegt er uit d'r zelf in, maar Polly kan nog niet zo hoog. Ze is af en toe net een onbestuurbaar vliegtuigje 8)

nou, vooruit dan.....omdat vrouwtje het zo leuk vind


Ik word alleen niet goed van de hond, jee wat is dat een zenuwpees!
Constant piepen en martelen bij de kooi, en ik moet 'm van me af slaan als ik met Polly bezig ben ::)
Wat is dat een jaloers beest zeg >:(
Gisteravond zat Pucky bij me te kroelen, en dan is er niks aan de hand, maar als ik Polly probeer te aaien...... :P
Hopelijk gaat dat gedoe snel over ;)

Gisteravond paniek in de kooi! ???
We liggen net op bed, en ik hoor een gefladder en lawaai uit de kamer komen!
Snel wat aangetrokken en naar beneden, lamp aangedaan: is Pucky helemaal in paniek! Ze fladderde de kooi heen en weer! Jee wat een lawaai joh!
Even rustig op haar in gepraat, en toen heb ik d'r even bij me genomen, daarna ging het weer.
Na een tijdje heb ik d'r weer in de kooi gedaan en het stelletje opnieuw welterusten gewenst ;D

Vanmorgen zag ik dat ze d'r pootje heel iets geschaafd heeft, maar het is niet de moeite om er iets aan te doen, dat gaat vanzelf wel over.

Achteraf denk ik dat ze geschrokken is van een vlieg in de kooi. Er vliegt hier al twee dagen zo'n etterding rond, en we kunnen hem niet te pakken krijgen >:( >:(
Volgens mij had Tinco van Rianne ook last van een vliegbeest ;)

Tot zover weer de belevenissen uit huize P en P.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Hey Agnes,

dat is wel schrikken he, als je valkje wild word midden in de nacht. Gisternacht of eergister had Tinco het weer. Ik raak echt om een nachtlampje maar kan maar niks geschikts vinden.
Heb jij wel een lampje branden bij Pucky en Polly?

Agnes

1 augustus 2005, 10:53:09 #184 Last Edit: 6 augustus 2005, 14:48:32 by Agnes
Citaat van: Muppet op 31 juli 2005, 19:18:27
Hey Agnes,

Heb jij wel een lampje branden bij Pucky en Polly?


Ik dacht eerst ook dat het Polly was die zo'n kabaal maakte, want die is half Lutino. Misschien is ze nachtblind. Maar het was dus Pucky.

Ik heb geen lampje branden, want het is bij ons in de kamer niet donker. (we hebben geen gordijnen ;D)
Voor ons huis staat een lantaarnpaal die aardig licht geeft.
Als het nog een keer mocht gebeuren, dan probeer ik het met een lampje.

Is zo'n kinderlampje niks voor je? Zo een die je rechtstreeks in het stopcontact doet, die zijn ook niet zo duur.
Kun je nog kiezen of je Tweety of Bert en Ernie erop wilt hahaha ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Christine

oei zo verschoten, flutty is hier ook is verschoten (pas nieuwe kooi) dus ja was nog ff wennen de vorige kooi was niet zo diep dus hij gevallen tot helemaal beneden maar verder niets te zien.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hai hai,

Tjeetje ik loop GIGANTISCH achter  :-[ sorry
Maar GEFELICITEERD met Polly wat een mooi beestje is dat zeg.
En die verhalen ik lig hier gigantisch ik een deuk, wat is Pucky toch een deugniet (wildkleur misschien).
Geweldig om het te lezen en weer leuk om bij te zijn wat daar allemaal gebeurt.
Ben ook erg blij voor je dat het goed klikt tussen die 2tje want tja das toch altijd afwachten.
Leuke foto's geplaatst en vooral die van de ring waar ze met z'n tweetjes in zitten  ;D

Groetjes,

Natas en mijn kleine ventje Joepie

Lin

Hey,

Wat een mooie fotos! en die pareltjes wat een beauty! Maar wel vervelend als valkjes van kleine dingen schrikken. bij mij hebben ze het zelfs overdag. En dan valt er weer een valk naar beneden :-\

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Tja, zo'n vliegbeest kan veel ellende veroorzaken! Hopelijk kunnen jullie 'm snel vangen! Klopjacht...!  :P ;D

Mooie foto's weer van je valkjes! Met name die van Pucky en Polly in de ringen! Het zijn twee prachtige valkjes en zo samen maken ze een hele mooie foto!

Groetjes,
Petra

Agnes

Hallo allemaal!

Het gaat goed met de dames :)
In de wandelgangen noemen we ze Jut en Jul ;D
de foto spreekt voor zich:

lekker knus zo he Puck? jazeker Pol!



Polly wil nog niet echt bij ons zitten, maar ze is niet bang. Ik vrees dat ik d'r nog niet genoeg aandacht kan geven :-[
Maar nog een weekje, dan is de schoolvakantie weer voorbij. Zonder kinderen in de buurt is het toch wat makkelijker.

Wat ik wel fijn vind, is dat Pucky 's avonds weer lekker bij ons op de bank zit ;) ;D
Ze komt dan weer lekker kroelen als vanouds!
Polly zit dan op een afstandje te kijken :P
Ze komt wel uitzichzelf uit de kooi, en keutelt dan wat door de kamer. Het is wel jammer dat ze gekortwiekt is, want ik denk dat ze ook niet echt durft te vliegen: het landen lukt nog niet zo >:(
Regelmatig moet ik d'r uit een hoekje plukken ;D ;)

Ze is wel een kei in kooiklimmen:

even m'n oefeningen doen voor vandaag:


Na een rondje vliegen is het goed rusten op de ventilator:


Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Roosje

Leuke foto's weer. ik dacht altijd dat ik veel kletste over mijn valkjes hihi ;)

Gerda

Hoi Agnes,

Wat zien ze er leuk uit met z'n tweetjes. Gelukkig dat het een beetje klikt.
Bij mij is Grisha ook een beetje de hardhandigste (meer uit onhandigheid lijkt het).
Leuke foto's. Hebben we een beetje idee hoe hun valkenleventje zich afspeeld.

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Agnes

Heerlijk dat alles goed gaat bij jullie.
Is heel herkenbaar allemaal. Zazou zit ook weer heerlijk bij ons te kroelen en Nala zit wel bij ons ,maar wil nog niet gekroeld worden. Ze stapt wel zo op je vinger en landt af en toe op mijn schouder.Ze is ook niet bang ,maar het echte vertrouwen moet nog komen,denk ik.
We moeten geduld hebben met ze ,denk ik. (ik denk wat af :P).

Groet van Ankie

Marianne

Hoi Agnes,

Geweldig, jut en jul op de bank.
Mooie valkjes hoor en leuke foto's.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

hey,

wat zitten ze relaxed op de bank, heerlijk. En het komt heus wel goed met polly hoor. En de klimoefening vind ik de mooiste foto.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)