28 maart 2024, 19:35:09

Pucky,Polly, Paco, Pino en Peppy

Gestart door Agnes, 6 maart 2005, 16:27:46

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi Agnes,

Oh wat GAAF zeg dat Pucky en Arka elkaar gevonden hebben.
En gelukkig klikt het goed tussen die 2.
En wat een leuek foto's zeg van Arka en Pucky.

Maar das misschien mijn mening hoor..................
Maar ben je nou niet bang dat Arka iets verkeerds doet "spelen met Pucky" dat hij dan hapt of dat iets anders?
Of dat hij Pucky aanvalt terwijl dat niet de bedoeling was en daarbij Pucky verwond ::)
Ik zou echt als de dood zijn hoor, maar ja tis net wat ik zeg MIJN MENING

Groetjes

Natas[/color]

Agnes

Hoi Natas,

Ik zit ook altijd wel in de startblokken hoor ;) Als Pucky bij Arka zit zal de hond niet happen. We hebben ook een cavia, en daar doet de hond ook zo stom bij. De cavia zit dan ook tussen de poten van Arka, en Arka likt hem dan af en toe.
Waar ik wel goed voor moet uitkijken is als Pucky gaat vliegen. Ze maakt dan expres duikvluchten vlak over je hoofd, en dus ook over Arka heen. Dan heeft die wel de neiging om te happen ::) ::)
Maar ik ben er altijd bij als Pucky los is. Als het te heftig wordt, gaat de hond in de gang ;)

Groetjes van Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Agnes

Help, Pucky heeft weer wat nieuws!  ::)

Ze heeft de caviakooi ontdekt.



dat is wel heel erg leuk. Kan ik er ook in?



ja, lekker ;D

Oh, er zit ook nog een ander beest in.



Toen heb ik maar een rooster op de kooi gelegd, want Stoffer, de cavia vond de visite niet zo leuk. Daar ging Pucky niet mee accoord. Ze liep steeds op het rooster heen en weer om een gaatje te zoeken.



Ja bijna, ik zie een gleuf ::)



Toen bleek dat ze er echt niet meer in kon, ging ze maar op het beeldscherm zitten. Volgens mij zit ze te bedenken wat ze nu weer uit kan vreten ;D



Groetjes van Agnes.



Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

cora

hoi Agnes,

wat een leuke foto's van Pucky en wat is het een ondernemende vogel!!


groetjes

Cora

Riny

Hoy Agnes
Die foto's zijn te gek.
Geef Pucky op voor de verkiezing van valk van de maand !!!Die is zo fotogeniek,die moet wel winnen.
Mijn stem heb je vast.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

~Natas~

Hai Agnes,

Wat heb je nou weer voor een valkje in huis gehaald.
Dat beestje wordt met de dag BRUTALER  >:(
Maar wel leuk zeg dat Pucky nu de caviakooi heeft ontdekt.
Weer een ander vriendje erbij  :D
Ik vind vooral de foto leuk dat Pucky in de caviakooi zit en dat Pucky met der koppie door de tralies heen zit.
Ik zit hier nu nog achter mijn PC te lachen.
Ga zo door en ben benieuwd wat Pucky de volgende keer uitvreet.

Ps: ik stem ook mee voor de verkiezing van valkparkiet van de maand.
Dus je hebt al 2 stemmen
  ;D ;D  ;D

Groetjes Natas

Agnes

Citaat van: *Natas* op 18 maart 2005, 17:37:00
Hai Agnes,

Wat heb je nou weer voor een valkje in huis gehaald.


Groetjes Natas


Hihi, volgens mij heeft Lique de eerste 6 weken zitten stoken ;D ;D ;D ;D ;D

groetjes van Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Agnes

Hallo allemaal,

Pucky heeft tot nu toe niets nieuws meer uitgevr.. ;D
Vanochtend maakte ze wel een landig op de kop van de hond, jammer genoeg had ik niet het toestel in de aanslag.

Pucky zit heel veel bij me te kroelen. Ik mag alleen met m'n neus en gezicht aaien. Als ze dan niet kijkt, doe ik het stiekem met m'n vinger ;), maar als ze dat merkt doet ze een paar stappen terug ???

Ze trekt regelmatig sprintjes door de kamer.
Pucky is wel lekker eigenwijs. Ze komt heel veel uit haarzelf bij je zitten, maar als je haar pakt, en ze wil niet...... dan wipt ze weg en kijkt van :P :P

Zodra Pucky het fototoestel ziet, gaat madam er echt voor poseren.
Hier een paar foto's:









Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

~Natas~

Hai,

OHOHOH wat schritterend
Kijk das pas een goeie fotomodel .
Pucky blijft nu tenminste zitten, ik krijg nooit van die mooie foto's hoor.
Zodra Joep die camera al ziet dan..............zit meneer er al bovenop  :(

Maar vooral die 2e foto is erg leuk geworden.

Groetjes

Natas[/b]

Agnes

Hallo allemaal,

Het ziet er naar uit dat Pucky en Okkie gaan hokken ;)
Ik heb op het moment nog twee kooien staan, maar ze zitten al twee dagen alleen maar in de kooi van Pucky.
Gezellig bij elkaar op de stok, en gezellig samen rondvliegen.
Ik heb van allebei de kooien de deurtjes openstaan, maar de kooi van Okkie staat er maar leeg bij ;D ;D



Als je je afvraagt: "wat doet Pucky daar?"



Ze werkt even de nagels bij van de hond. Dit is nu een dagellijks ritueel geworden ;D ;D
Die stomme hond vind ook alles goed ;)

Pucky is een echte vrijdoos aan het worden. Heeeeeel soms mag ik even met m'n vinger! hahaha ;D

Groetjes van Agnes.









Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lique

Hoi Agnes,

Wat goed zeg, dat Okkie en Pucky samen gaan nu.
En hij heeft echt veel vriendjes bij jou zeg. De hond, cavia, grasparkiet... wat wil hij nog meer ;)

groetjes lique

Lin

He he,

Nou mooie fotos, daar hou ik wel van. maar ben je niet bang dat zijn hoofdje in de tralies blijft hangen?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes

Citaat van: Lin op 24 maart 2005, 18:58:57
He he,

Nou mooie fotos, daar hou ik wel van. maar ben je niet bang dat zijn hoofdje in de tralies blijft hangen?

Groeten, Lin


Hoi Lin

Waar Pucky z'n hoofd tussen heeft zitten is de overgang van twee roosters, en die liggen los op de kooi. Daar kan hij niet vast komen te zitten. De overige tralies zitten te dicht op elkaar om tussen te kunnen.
Ik moet er niet aan denken: een Pucky zonder hoofdje :'(

Groetjes van Agnes ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

~Natas~

PUCKYYYYYYY

Ik ben een fan van je  :P
Kan je mijn nagels ook meteen ff doen haha.

Groetjes,

Natas

Agnes

Hoi allemaal,

Het is "uit" tussen Okkie en Pucky :o
Heel raar eigenlijk. Ze zaten al een paar dagen in de kooi van Pucky. Niets aan de hand.
Gisteren heb ik de kooi van Okkie maar schoongemaakt en opgeruimd, want ze deden er toch niets meer mee.
Gisteravond, zitten we aan de koffie, komt er een raar gepruttel uit de kooi: zit Okkie Pucky een beetje te treiteren >:( Steeds waar Pucky zit, wil het gele ettertje ook zitten, en langzaam maar zeker werkt ze Pucky haar eigen kooi uit!

Ik wist wel dat grasjes dominant zijn, maar omdat het eigenlijk al die tijd goed was gegaan, had ik niet gedacht dat het alsnog hommeles zou geven.

We hebben het de avond nog even aangekeken, maar voordat we naar bed gingen, heb ik de kooi van Okkie maar weer ingericht en neergezet.
Het gele gevaar zit dus vanaf gisteravond weer apart :P :P

Vandaag met rondvliegen keken ze elkaar in het begin niet aan ;) Het zijn net kleine kinderen!
Okkie komt wel steeds boven op de kooi van Pucky zitten, maar ze mag er van ons niet meer in: beledigd! >:(



Pucky heeft het nergens over, maar ik wil niet dat ze het onderspit moet delven. Daar is ze veeeeeeels te lief voor.



Weg met Okkie, ik pak d'r terug! Oh nee het is een paaskuikentje  ;D



Dus voorlopig, en misschien wel voorgoed is het dus uit met de liefde tussen die twee ;D ;D

Groetjes van Agnes.




Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.