18 juli 2025, 17:39:56

virus!?!?

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 5 maart 2005, 14:14:33

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Jaimy,

Wat verschrikkelijk van Nigel hij zat er slecht bij maar ik had echt gehoopt dat hij het zou halen :(
Ik weet hoe erg het is ik heb Kuifje hier ook pas verloren en daar was ik ook echt kapot van :(
Papagaaienziekte is trouwens een bacterie en die word bestreden met antibiotica dus als je dat gehad hebt is dat wel het juiste medicijn er kunnen verschillende soorten voor gebruikt worden.
Baytrill werkt er ook voor en nog een aantal.
Ik hoop dat je andere schatjes het gaan halen want 1 is al te veel maar meer mogen het er zeker niet worden.
Heel veel sterkte.

Groetjes, Paul

Valerie

Wat lees ik nu??  :'( Nigel er niet meer.  :'( Wat erg!
Ik dacht dat Feld overtuigd was dat het pgz was en dat hij daarvoor AB had gegeven? Ik dacht dat je er mooi op tijd bij was en had hoop dat ze beter werden.  :'( Ik weet echt niet wat ik zeggen moet. Arme Nigel. Ik kan me best indenken dat je bang bent om te gaan kijken. Toen ik Rocky kwijtraakte, heeft Han het ondekt. Ik durfde niet gaan kijken.
Heeeeeel veel sterkte!!!

Gerda

Hoi Jaimy,

Wat vreselijk van Nigel. Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik hoop dat je andere valkjes het redden.
Heel veel sterkte, ik leef met je mee meis.

Groetjes Gerda

Agnes

Hoi Jaimy,
Veel sterkte en hou vol!
groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ria

Hoi Jaimy,

Heel veel sterkte. Weet even niet wat ik meer moet zeggen maar ik denk aan je.

Groetjes,
Ria

Jaimy_en_Viggo

Hey Lieve Iedereen,

Op dit moment wordt Nigel haar lichaampje onderzocht door Feld..vanavond krijg ik de uitslag..maar waarschijnlijk moeten ze weer dingen op kweek zetten en weten ze de echte uitslag een tijd later.. :-\

Puff..ik durfde vanochtend bijna niet te kijken in het hok..heel langzaam..maar gelukkig zaten ze allemaal me aan te kijken  :)

Nica is vandaag niks afgevallen en weegt nu 64 gram. De rest is nu ook broodmager, dus ik voer ze pap bij en geef het medicijn nu met het spuitje..parkieten drinken niet zo veel..en kunnen makkelijk 24 uur zonder water..dus nu krijgen ze toch genoeg medicijnen binnen met het spuitje.

Volgens mij gaan de jonge nu ook achteruit en Viggo en Jewel voeren zowat niet meer, dus zij ook met het spuitje..Ik ga straks weer alles uitboenen..

Iedereen een bedankt voor zijn lieve woorden en steun.. :) :-*

Puff..wat gaat de tijd langzaam als je moet wachten op een uitslag.. :-X :-\

Ik hou jullie op de hoogte!

:-* Jaimy

carco

Hoi Jaimy

Heel veel sterkte.

:-* :-* :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

zazoe

hoi jaimy,

ik heb steeds je dagboek gevolgt...ik vind het zo erg voor je :(
hou vol hoor, ik hoop echt dat alles weer goed gaat komen met nica & co.

Annouschka

Hallo,

ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je valkje, wat moet dat vreselijk zijn :'( :'(

Ik hoop dat je vlug de uitslag hebt en dat je dan eindelijk weet wat er aan de hand is.

Groetjes
Annouschka

Paul

Hoi Jaimy,

Als ze stabiel blijven in gewicht is dat in elk geval toch een stuk geruster als dat ze zo afvallen.
Maar zekerheid heb je pas als ze weer helemaal opgeknapt zijn.
Jonge valkjes kunnen door antibioica langzamer gaan groeien heb je Feld ook verteld dat je jongen hebt in verband met de medicijnen?
Het klinkt misschien naar maar hecht momenteel niet teveel aan de kleintjes want die lopen het grootste  risico momenteel hoe erg het ook is:(
Ik ben benieuwd wat er uit komt als het papagaaienziekte is kan Feld het redelijk goed inschatten als hij ze onderzoekt maar zekerheid heb je natuurlijk pas na onderzoek ik een lab.

Groetjes, Paul

Jaimy_en_Viggo

Hey Paul,

Het is moeilijk je niet te hechten aan zulke schatje die je dagelijks met de spuit voert..Maar goed..feld weet dat er jonge zijn..

Net gebeld..en ze wisten de uitslag niet.. >:( :'( :-\  Ik moest zaterdag terug bellen..toen heb ik even uitgelegd hoe slecht iedereen erbij zit..en dat het even aftellen is hoe het nu gaat..dus nu moet ik morgen terug bellen..ik word er gek van... :'(

Ik hou jullie op de hoogte.. :'(

Riny

Hoy Jaimy
Geloof het direct dat je er gek van wordt!!!
Wachten duurdt altijd lang , maar als je er ook nog bang voor de uitslag bij bent.
We kunnen je niet helpen(ging dat maar!!!
Maar we leven allemaal met je mee en hopen op een goede uitslag.
Groetjes Riny :-* :-* :-*

zazoe

We duimen voor je hoor
Dat je morgen maar geen slecht nieuws hoeft te krijgen.. :-\

moonwitch (diana)

Hey Jaimy

Wat erg voor je dat je nigel toch hebt verloren, ik hoop en duim voor je dat de andere het mogen redden.
In ieder geval heel veel sterkte gewenst, en inderdaad wachten duurt lang.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

margreet

hallo jaimy,

Ook ik wacht met spanning af of er al bericht is, vreselijk dat wachten, wens je veel sterkte.

groetjes Margreet