Valkparkiet met mosterdachtige kleur, welke mutatie? Olijf??

Gestart door Vanessa_TC, 5 maart 2005, 12:43:22

« vorige - volgende »

corotauria

Goedendag eenieder,

iets later dan verwacht maar hier dan toch de foto's van Olijfje 2.

Kijk en geniet:






Gegroet, het neefje van Wim... ;)

KoosjeTweety

9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

wim roskam

hallo luitjes dit zijn toch wel prachtige plaatjes dacht ,  ik wat vinden jullie van olijfje 2 ,  weet er al iemand iets meer van deze mutatie ??????  mvg wim.roskam hobbykwekerij jualfa jualfa@caiway.nl te moordrecht.

Vanessa_TC

Hallo Karin,

Nog nooit van de mutatie Emerald gehoord, dat zal vast ook een mooie mutatie zijn  :) Ik heb de advertentie welke op marktplaats stond achterhaald, de kweker had erin gezet dat ze een cinnamon is. Ik denk als hij haar gekweekt heeft, dat hij het moet weten wat voor soort oudervogels ze heeft en welke mutatie ze dan is. Ik ga er dan maar vanuit dat ze een cinnamon is met veel geel erin.

Olijfje 2 van Wim is ook erg mooi, ik ben benieuwd of we in de toekomst nog meer van deze aparte kleur mutaties tegen komen.

Groetjes Vanessa

Karin

emerald is hetzelfde als olive  ;D

groetjes, karin
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

wim roskam

hallo luitjes blijkt mijn olijfje geen olijfje te zijn , toen ik vanmiddag thuis kwam zat olijfje op een andere pop te paren altans een poging ertoe ,  blijkt olijfje dus popey te zijn dat is wel een verassing , venessa als je wilt kweken met olijfje neem dan contakt op met mij ,  we komen er vast wel uit . mvg wim roskam hobbykwekerij jualfa te moordrecht jualfa@caiway.nl

Rox4nne

Hallo,

Ik wil alleen even zeggen dat ik de foto's van Olijfje en Popeye echt heel mooi vindt. Ze lijken me ook echt wel groenig.. Ik vind Cinnamon toch heel anders, maar ja ik ben daar geen professional in ::)

Ze zijn wel echt heeeeeeeel mooi trouwens! En leuk dat Olijfje 2 een Popeye blijkt te zijn :D

Liefs,
Roxanne

Riny

Hallo allemaal
Gelukkig maar dat Olijfje 2 een Popye is.
Zo komen wij ook aan die mutatie.
Ik geef me vast op voor de wachtlijst!!!
Wie volgt??
Groetjes Riny ;D ;D ;D

wim roskam

beste riny van mij mag je op de wachtlijst maar ik heb nog niets van vanessa gehoord afwachten dus mvg wim roskam hobbykwekerij jualfa

Anita1

 ;D ;D ik wil als 2e op de wachtlijst.gaaaf zijn ze zeg!
kom maar op! knuff anita

Anita1

 ;D ;D ;D hou jij de telling weer ff bij riny?
hahaahahahaa nu 2 man op de wachtlijst.kom op wim! knuff anita ;D

wim roskam

hallo luitjes POPEYE heeft het hier goed naar ze zin hij wipt zich suf op een geel geparelde cinnamon pop nou luitjes even afwachten of hij het echt kan ????? geduld geduld dames even wachten eitje eitje ????? mvg wim roskam hobbykwekerij jualfa jualfa@caiway.nl te moordrecht