3 mei 2025, 09:43:11

foto's Margreet

Gestart door margreet, 11 maart 2005, 19:25:59

« vorige - volgende »

margreet

hallo allemaal,

Even een update van mijn jonkies , ze zijn ondertussen 13 en 10 dagen oud. De ouders verzorgen ze goed, in het begin was het gewicht niet echt hoog vergeleken bij anderen, maar op het ogenblik gaat het best goed. De ouders lijken wel uitgehongerd, alles wat eetbaar is gaat naar binnen. Ze zijn  ook best al wel veel uit het broedhok. Lekker gezellig weer in de kamer. Ze laten het ook goed toe als ik de jongen uit het broednest haal. De jongen zijn zeer alert en levendig. En wat produceren ze een ontlasting. Zodra ze eruit gaan moeten ze eerst even ontlasten, een flinke hoop vergeleken met de vogeltjes.

Hierbij en paar foto's, de kwaliteit kan beter maar ze raken steeds overbelicht. En de jonkies willen nu al niet stil meer blijven zitten.

Foto nr. 1
He!! wat is dat, nog een nestblok ??? Kom op vrouw even kijken, krijg nou wat :o, daar zitten onze jonkies in. ;D

Jong 1,
13 dagen jong en 60 gram, zal mijn benieuwen wat dit is een grijs mannetje of een gepareld vrouwtje

Jong 2,
ook 13 dagen jong maar altijd iets lichter geweest, 48 gram en ook nog niet zichtbaar wat het wordt.

Jong 3,
10 dagen jong en weegt 38 gram, mooi op schema, de veertjes moeten nog doorkomen.

Volgende week een volgende serie, dan zien we welke mutaties het geworden zijn .

groetjes Margreet

Lin

He wat lief zijn ze. En wat een mooie bonte heb je. Als je wil trouwens kan je ook je verhaal verder vervolgen bij dagboeken of verhalen ipv hier. Mooie fotos hoor!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Margreet
Wat een scheetjes ik kan het niet afwachten dat ik zulk grut ook weer heb.
Maar ik moet nog even geduld hebben , ik kweek in een buitenvoliere.
Ik kijk nu al uit naar jou foto's van volgende week.
Groetjes Riny :D :D :D

bobbie

Hoi Margreet,

Wat een poepies zeg!!

Veel foto's maken hoor, ben ik gek op ;D

Groetjes, Nel :)

carco

Hoi Margreet

Wat lief zeg, ik ben blij dat het zo goed gaat.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Paul

Hoi Margreet,

De jonkies zien er prima uit ze lijken me best goed gaan hoor ook al zijn ze wat aan de lichte kant.
De kropjes zijn heel goed gevuld dus dat is een goed teken.
Sommige worden gewoon wat later pas zwaarder en zo te zien gaat alles perfect zo echt heel erg leuk zo op de foto.
Ik ben ook benieuwd wat voor mutatie de jongen hebben dat is altijd een verassing he :)

Groetjes, Paul

aletta@wanadoo.nl

Hoi magreet
wat een leuke foto,s.
en wat blijven het toch scheetjes die kleine valkjes.

Groetjes sandra